czwartek, 21 lutego 2013

Kolejne testowanko!

To znowu ja :)

Ostatnio nie opuszcza mnie szczęście :) Wczoraj pojawiła się recenzja testowanego przeze mnie kremu regenerującego Silor+B, a dzisiaj mogę się Wam pochwalić kolejnym testowaniem. Tym razem dzięki portalowi Uroda i Zdrowie dane mi będzie wypróbować dwa produkty firmy Delecta . W skład paczki weszły dwa opakowania babeczek:
- babeczki nadziane owocowo, z truskawkami
- babeczki nadziane czekoladą, z płatkami czekolady

Dodatkowo w paczce znalazłam fantastyczny dodatek w formie metalowego stojaka na gotowe babeczki, który całkowicie mnie oczarował.

Z nadchodzącego pieczenia ogromnie cieszy się moja siostra, która uwielbia wszystkie słodkości, zwłaszcza babeczki. Już nie mogę doczekać się wspólnego czasu spędzonego w kuchni :)

Iwona

7 komentarzy:

  1. Gratuluję i smacznego testowania życzę :)
    Stojak uroczy, o takim właśnie marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację i życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stojaczek bardzo ciekawy i wygodny :)
    Moja znajoma ma podobny - wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stojak jest ekstra..też taki dostałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam jak wyszły :) Taki stojak to musi być fajna sprawa:)
    Dodaje do obserwowanych i serdecznie zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. To miłego pichcenia :D babeczki z czekoladą zapowiadają się smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.