środa, 13 czerwca 2012

Mój niezbędnik z apteki.



Przychodzę z postem dotyczącym produktów aptecznych, których nigdy nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce. Produkty te nie dość, że są uniwersalne, to jeszcze bardzo tanie :)



1. Maść z witaminą A.


Działanie:
Maść z witaminą A zawiera substancję czynną retynolu palmitynian (witaminę A). Witamina A umożliwia prawidłowe funkcjonowanie skóry, wpływa regenerująco na naskórek, zapobiega jego rogowaceniu, łagodzi stany zapalne skóry.

Wskazania do stosowania:
Lek do stosowania miejscowego na skórę po niewielkich oparzeniach (w tym słonecznych), odmrożeniach, w nadmiernym rogowaceniu naskórka.

Pojemność: 30 g
Cena: ok. 3 zł

Moja opinia:
Maść jest białym produktem o dość gęstej i tłustej konsystencji (przynajmniej moja wersja). Zapach jest troszkę zbyt duszący, jednak trzeba pamiętać, że to maść a nie perfumy. Biorąc pod uwagę działanie nie mogę mu nic zarzucić. Świetnie spisuje się przy nawilżaniu i natłuszczaniu skóry. Stosuję zarówno na suche miejsca na twarzy, usta, jak i na pięty. Kosmetyk ten służy mi także do ochrony skórek przy nakładaniu odżywki do paznokci z Eveline. 






2. Maść nagietkowa. 

Działanie:
Maść tradycyjna stosowana jako przeciwzapalna, gojąca. 

Wskazania do stosowania:
W leczeniu łagodnych stanów zapalnych skóry, pomocniczo w gojeniu niewielkich zranień. 

Pojemność: 10 g
Cena: ok. 5 zł

Moja opinia:
Maść przypomina mi uniwersalny miodek. Ma delikatną konsystencję i ciemnożółty kolor. Zapach nie jest nachalny. Produkt stosuję głównie przy zranieniach i otarciach. Pomógł mi, gdy przecięłam sobie stopę. Wystarczyła odrobina maści, aby rana przestała swędzieć. Co więcej po ranie nie została żadna blizna. Produkt używałam kilka razy dziennie a nie zauważyłam zbyt wielkiego zużycia. Jest niesamowicie wydajny i skuteczny. 

Oczywiście nie wolno zapomnieć, aby przed użyciem danego produktu zapoznać się z ulotką bądź informacjami zamieszczonymi na opakowaniu! :)

Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.