piątek, 1 czerwca 2012

Essence, A New League.

Z radością mogę oznajmić, że stałam się dzisiaj posiadaczką pudru brązującego z limitowanej serii Essence - A New League.

Owa edycja limitowana pojawiła się w Rossmannach :)

Na puder nastawiłam się jak tylko zobaczyłam jakiś czas temu jego zdjęcia na blogach. A jako posiadaczka tylko dwóch brązerów postanowiłam go kupić. Jakaż była moja radość jak, wchodząc do Rossmanna, zobaczyłam półkę z kosmetykami Essence. Myślałam, że ją przewrócę :D

Puder ma 10 g i kosztuje 7,99 zł.

Z racji tego, że aparat dalej nie wrócił z naprawy zdjęcia produktu oraz jego swatche wstawię później.

Dodatkowo nabyłam wczoraj z okazji Dnia Dziecka błyszczyk z Bell, o którym również wspomnę po powrocie aparatu :)

Iwona

1 komentarz:

  1. Ooo, widze wszystkie blogerki napalily się na ten bronzer. Mnie natomiast bardzo spodobał się lakier i cień do powiek, oczywiście oba nabyłam, a recenzja lakieru już zagościła na blogu, jak chcesz to wpadnij i zobacz :)
    nomivida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.