środa, 18 kwietnia 2012

Haul kosmetyczny :)



Odreagowując gorszy stan zdrowia oraz wiele obowiązków związanych z pracą magisterską wybrałam się wczoraj na małe zakupy.



Oto co kupiłam:  :)



Rossmann:

- płatki kosmetyczne do korekty makijażu oraz demakijażu firmy Cleanic. Cena: 2,99.

- maskę anty-stresową z glinką żółtą firmy Ziaja. Cena: 1,49.

- glicerynowy krem do rąk z aloesem - Cztery Pory Roku. Cena: 3,79.

- krem odżywczo-nawilżający na dzień firmy Olay. Cena: 19,99.

- olejek migdały i papaja Alterry. Cena w promocji: 11,99.

Natura:

- preparat do usuwania skórek firmy Essence. Cena: 7,99.

Apteka:

- krem półtłusty  Dermosan N + R. Cena: 13,23.



Dodatkowo zarówno w Rossmannie jak i w Naturze dorwałam darmowy magazyn :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.