piątek, 27 sierpnia 2021

Gratisy do zakupów - co oferuje sklep Topestetic?

 Hej :)

Z reguły odpowiadając na pytanie dotyczące prezentów twierdzimy, że wolimy je dawać. Ale nie oszukujmy się, któż z nas nie cieszy się z podarunków? Zwłaszcza tych niespodziewanych, bez okazji. Z miłych gratisów dodawanych do każdych zakupów słynie sklep Topestetic. Zobaczcie kilka przydatnych gadżetów, które miałam przyjemność otrzymać.



Klasyczna, czarna kosmetyczka. Wykonana z nylonowego płótna, jest bardzo gładka w dotyku.
Ma wymiary 25 cm długości, 6 cm szerokości i 15 cm wysokości.
Zamykana na jeden zamek, bez dodatkowych przegródek.
Kosmetyczka ważna rzecz. Na pewno każda kobieta - i nie tylko - się z tym zgodzi. 
Kosmetyczka Topestetic jest urocza w swej prostocie. Pojemna, lecz na tyle mała, że nie mam potrzeby wyjmowania wszystkiego, aby znaleźć odpowiednią rzecz. Jeśli chodzi o krótsze, głównie jednodniowe wyjazdy, to w zupełności mi wystarcza. Przy dłuższych jest w sam raz na kosmetyki kolorowe i wszelkiego rodzaju próbki, miniaturki. 
Błyskawicznie można ją wyczyścić. Producent zaleca pranie ręczne w temperaturze max. 30 stopni, bez stosowania mocnych detergentów. Ja z reguły po prostu przecieram ją mokrą ściereczką.
Ktoś powie, że to kosmetyczka jak wiele innych. Może i tak, ale akurat ich nigdy za wiele. Zwłaszcza, jeśli są dobrej jakości.
Kosmetyczka Topestetic kosztuje ok. 20 zł.



Czego nie może zabraknąć w żadnej kosmetyczce lub torebce? Tak, lusterka.
Topestetic oferuje nam kwadratowe lusterko kieszonkowe o bokach 5,8 cm. Zewnętrzna warstwa wykonana jest ze skóry, dzięki czemu wygląda elegancko, a przy okazji chroni przed uszkodzeniem.
Lusterko jest dwustronne. Jedna część jest tradycyjna, druga o mocnym przybliżeniu. Każda umieszczona w metalowej ramce. Całość zamyka się na magnes.


Jak już wspomniałam, lusterko to taki podstawowy element czy to kosmetyczki, czy torebki. Nigdy nie wiadomo, kiedy będą nam potrzebne poprawki, a taka kieszonkowa wersja mieści się wszędzie. Lusterko Topestetic jest solidnie wykonane, wygląda zgrabnie i elegancko. 
To małe cudeńko kosztuje ok. 16 zł.

szczotka do masażu



Gadżet, który ostatnio zyskał mocno na popularności. Wiele osób chwali sobie szczotkowanie ciała na sucho. Ja również. Do tego stopnia, że o szczotce Topestetic pisałam oddzielną recenzję, do której przeczytania Was gorąco zachęcam. Zerknijcie koniecznie. 


Sklep Topestetic ofiarował mi więcej bardzo przydatnych gadżetów. Nie będę Wam jednak pokazywać wszystkiego, abyście dokonując zakupów, sami mogli ucieszyć się z niespodzianki. Gwarantuję Wam, że będziecie zadowoleni. Do zamówienia otrzymacie dodatkowo próbki kosmetyków :)
Jak jest z Wami, wolicie dawać prezenty czy je otrzymywać? Cieszą Was takie kosmetyczne dodatki? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

22 komentarze:

  1. Интересные подарки, Ивона!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka szczotka świetnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. This reminds me that I need to get a new brush too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka szczotka do masażu musi być fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne gratisy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo właśnie... lusterka mi brakuje w torebce:) Fajne gratisy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Everyone loves freebies. Who doesn't? Lol.

    I got a couple of cosmetic bag from magazine and other purchase before. great to bring when travelling.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne prezenty, powiem szczerze, że ucieszyłabym się z każdego z nich :)) Ja prezenty lubię i dawać i dostawać, obie wersje cieszą niesamowicie :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zadowolona byłabym ze szczotki do masażu. To dla mnie świetny gratis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty zawsze są super:D Miałam kiedyś taką szczotkę do masażu, ale jakoś o niej zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe dodatki do zamówień 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny sklep, duży wybór kosmetyków, a jeśli można otrzymać takie dodatki, to tym bardziej warto tam robić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny gest ze strony sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratisy uzależniają;), ja je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratisy to miły gest, a jak są to przydatne rzeczy takie jak powyżej to już super!

    OdpowiedzUsuń
  16. O taka kosmetyczka by mi się przydała! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ich gratisy, wspaniała niespodzianka ze strony sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię gratisy ze sklepu topestetic :) zawsze się przydają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja poluje na dobrą szczotkę do szczotkowania na sucho 😁

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.