wtorek, 31 sierpnia 2021

Adidas - woda perfumowana Born Original

 Cześć :)

Jest wiele marek, które kojarzymy stricte z konkretną grupą produktów. Weźmy markę Adidas - od zawsze kojarzyłam ją ze strojami sportowymi. Kiedy jednak spojrzymy na drogeryjne półki, zobaczymy pod tą nazwą żele pod prysznic czy perfumy. Dzisiaj mam Wam do zaproponowania coś z tej ostatniej grupy - wodę perfumowaną Born Original.


Perfumy otrzymujemy w prostym, estetycznym kartoniku, na którym widnieje przede wszystkim logo marki. Sam zapach zamknięty jest w zgrabnej buteleczce o jakby pofalowanej strukturze. Psikacz zakryty jest pod dodatkowym wieczkiem, zabezpieczony dodatkowo zatyczką. 
nucie głowy znajdziemy morelę, skórkę pomarańczy i bergamotkę. Na nutę serca składa się kokos, kandyzowane jabłko i jaśmin. Podstawę stanowi oliwka, cedr oraz fasola tonka.


Pora na moje 
odczucia związane z zapachem Born Original.
Od razu po psiknięciu czuć lekkość i orzeźwienie. Na główny plan wysuwają się cytrusowe nuty. Po chwili do głosu zaczynają dochodzić kwiatowe akordy. Nie umiałabym wskazać konkretnego gatunku, ale dominują kwiaty białe. Wyczuwam lekką pudrowość, ale subtelną, kobiecą. Nie przyprawia o mdłości ani o ból głowy. 
Zapach Born Original marki Adidas jest zapachem uniwersalnym. Nada się zarówno na dzień jak i na noc. Na lato i na zimę. Dla młodszych i nieco starszych.
Trwałość oceniam jako przyzwoitą. Wprawdzie na ciele w ciągu dnia przyda się mała poprawka, ale na ubraniach czuć je dnia następnego.
Wodę perfumowaną Born Originals marki Adidas można zakupić w perfumerii Notino. Obecnie kosztują niespełna 40 zł za pojemność 50 ml. 

Znacie zapachy firmy Adidas? Po jakie perfumy sięgacie obecnie? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

35 komentarzy:

  1. J obecnie sięgam po słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam zapach, ładny, ale szczególnie mnie nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nuty zapachowe akurat pod mój gust. A cena widzę że bardzo korzystna, warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny flakonik. Ten zapach to taki na wiosnę chyba,tak mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam chyba jeszcze żadnego zapachu z Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I gotta try this one too since I like Adidas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że zapach by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie odpisujesz zapachy, łatwo można sobie wyobrazić ten konkretny:) Nie znam tej wody, ale wydaje się ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go jeszcze, ale kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko 40 zł ? Myślałam, że kosztują koło stówki! Aż sobie zamówię:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna buteleczka :D I cena świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zapach mógłby trafić w moje gusta. Nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nigdy jakoś nie byłam przekonana co do perfum z Adidasa i szczerze mówiąc nie wiem czy to się zmieni. Aczkolwiek cena mnie bardzo kusi! Moimi ulubionymi perfumami są Calvin Clain Air, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Adidas też nie kojarzy mi się z kosmetykami, a z perfumami tym bardziej :) ładny flakon i przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że widziałam go u mojej koleżanki. Następnym razem sobie powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam ale po tym co piszesz to zapach dla mnie . Chyba sobie go sprawdzę w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprawdzałam kilka rodzajów wód tej marki, większość z nich to nie moje klimaty, są zbyt "orzeźwiające", ja z kolei wolę bardziej słodkie zapachy.
    Sprawdzę jeszcze "Born Orginal"- nuty zapachowe, sugerują że mógłby mi się ten zapach spodobać 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj bardzo dawno nie miałam zapachów z Adidas. Obecnie sięgam po Libre lub Black opium intense od YSL ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nigdy nie miałam żadnych kosmetyków z Adidasa, ale buteleczka tych perfum bardzo ładnie się prezentuje, a i zapach brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę po nutach zapachowych, że to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki ładny flakonik :) Obecnie używam mgiełek z Bi Es, bo perfumy właśnie mi się skończyły :D

    OdpowiedzUsuń
  22. He he od kiedy pamiętam zawsze się na nie czaję w drogerii 😉 może wreszcie się skuszę, kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweet perfume and I like it.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba nigdy nie miałam zapachu Adidasa

    OdpowiedzUsuń
  26. I haven't tried it yet. Thanks for sharing!
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice week-end!

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje nuty zapachowe :) Muszę się za nimi rozejrzeć w czasie kolejnych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego zapachu :) Dawno nie miałam niz Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kilka zapachów adidasa. Bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię te zapachy :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/09/jesienno-letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, świetna cena i zapach mógłby mi się spodobać, bo lubię cytrusowe nuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam ten zapach, kusi mnie jak tylko jestem w rossmannie :D Cena dotychczas była jednak dość wysoka i skutecznie zniechęcała mnie do zakupu. 40 złotych to jednak naprawdę okazyjna cena :) Dzięki za info, lecę do sklepu (może jeszcze się załapię :D )

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.