niedziela, 22 sierpnia 2021

Dermedic, Capilarte - szampon przeciwłupieżowy

 Cześć :)

Od zawsze szampon jest dla mnie produktem, który ma przede wszystkim oczyszczać włosy i skórę głowy. Jak to robi i nie szkodzi to już jest dobrze. Często jednak borykamy się z różnymi dolegliwościami skóry - świądem, łupieżem, podrażnieniem. Wówczas przydają się produkty, które nie tylko oczyszczą, ale także ukoją skalp. Jak z tego zadania wywiązuje się szampon przeciwłupieżowy Capilarte marki Dermedic?


Szampon otrzymujemy w kartoniku utrzymanym w błękitnej kolorystyce. Znajdują się na nim wszystkie najważniejsze informacje. Sam produkt zamknięty jest w plastikowej buteleczce z nakrętką typu press.
Skład nie jest naturalny, bazuje na klasycznym SLSie. Znajdziemy w nim jednak trzy substancje czynne o udowodnionym naukowo działaniu przeciwgrzybiczym: Klotrimazol, Pirytionian cynku oraz Piroktonian olaminy.


Szampon Capilarte marki Dermedic ma mleczną, gęstą konsystencję
Pachnie delikatnie, ale charakterystycznie. Przypomina mi jakiś kosmetyk z dzieciństwa. Chyba szampon Bambi, taki żółty z kaczuszką.
Sposób użycia nie jest niczym szczególnym. Po drugim umyciu pozostawiam go na jakieś 5 minut, aby miał czas zadziałać. Spłukuję letnią wodą.


Producent informuje, aby stosować szampon w formie kuracji przez 4 tygodnie, używając 2-3 razy w tygodniu. Profilaktycznie stosujemy 1-2 razy w tygodniu.
Jakie odczuwam efekty?
Zanim przejdę do konkretów, sprawa techniczna. Szampon przeciwłupieżowy Capilarte świetnie się pieni. Co mnie zaskoczyło, uzyskuję dużą pianę już przy pierwszy myciu. Ale z przyzwyczajenia zawsze powtarzam tę czynność.


Po spłukaniu włosy są splątane, ale u mnie to standard. Najważniejsze, że są dobrze doczyszczone.
Jeśli chodzi o kwestie przeciwłupieżowe to tutaj szybko odczułam poprawę. Praktycznie po 2-3 myciach nie miałam już problemu. Nieco dłużej zajęło mu zredukowanie świądu, bo po pierwszym tygodniu jeszcze co nieco mnie swędziało. Ale po drugim tygodniu złapałam się na tym, że moje ręce nie wędrują już w kierunku skóry głowy. Nie miałam już takiego wrażenia, że muszę wziąć szczotkę, aby przemasować skalp.
Na chwilę obecną stosuję szampon co drugie mycie, na zmianę z takim zwykłym. Nie odczuwam pogorszenia stanu skóry głowy.
Szampon przeciwłupieżowy Capilarte marki Dermedic kosztuje ok. 25 zł za pojemność 300 ml. 

Zdarza się Wam mieć problemy z łupieżem i podrażnionym skalpem? Jak sobie wtedy radzicie? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔
Nic nie może wiecznie trwać, przez co wakacje i lato zbliżają się ku końcowi. Nim się obejrzymy nadejdzie zima i czas ferii. A jak niskie temperatury i śnieg to... tak, góry! Wielki urok skrywają chociażby Karkonosze. Co warto tam zobaczyć? Na uwagę zasługuje Ogród Japoński Mała Japonia, średniowieczny Zamek Czocha czy Park Miniatur. Pragnienie i głód można zaspokoić w Schronisku "Samotnia", które znajduje się 1195 m n.p.m. 
 Doceniajmy zakątki, które są w naszym kraju. Pamiętajmy - dobre, bo polskie :)

34 komentarze:

  1. Ten szampon przeciwłupieżowy faktycznie może okazać się pomocny przy ataku łupieżu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemów z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście dzięki olejowaniu nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja problemów z łupieżem aktualnie nie mam, ale za to mam często problemy z podrażnionym skalpem i muszę uważac jakie szampony używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ten problem nie dotyczy, tzn. łupież, ale lubię tą markę i zapamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego szamponu do włosów, nawet nie wiedziałam że marka robi też produkty do włosów. Fajnie, że pomógł Ci z uczuciem świądu, muszę go polecić mężowi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma z tym problem to nie zaszkodzi wypróbować :)

      Usuń
  8. Osobiście na problem łupieżu stosuję sporadycznie Nizoral, ale ten szampon, o którym piszesz wezmę pod uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój narzeczony miewa problemy z łupieżem, podpowiem mu, do tej pory używał najczęściej szamponu Pirolam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie miałam. Zoxin-med też fajnie u mnie działał :)

      Usuń
  10. Mi niestety dość często doskwiera łupież. Rozejrzę się za tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I don't suffer from dandruff or irritated scalp but used anti-dandruff shampoo before. I wash my hair every day so normal, milder shampoo for me.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale i z łupieżem nie mam problemu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego szamponu, może dlatego, że nie mam problemu z łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I used to have dandruff but now I have oily hair.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście nie mam problemów z łupieżem. Z tej firmy miałam inny szampon specjalistyczny i całkiem fajnie się u mnie sprawdził. Dobra marka!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy choć od dawna mam swojego faworyta i gdy tylko pojawia się problem to sięgam po Nizoral . I mam spokój na lata

    OdpowiedzUsuń
  17. ja od czasu do czasu zapobiegawczo sięgam po tego typu szampony:) może i kiedyś się skuszę nań

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat z łupieżem (na szczęście) nie mam doświadczenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie nie mam problemów z łupieżem i oby tak zostało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. W podrażnieniach skóry głowy ulgę przynoszą mi kompresy z siemienia lnianego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecę go koleżance, która ma problem z łupieżem. Jeśli chodzi o markę Dermedic, to uwielbiam ich nawilżające kremy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh so good product
    I would like to try this shampoo

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuje do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.