poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Mniej znane produkty z Notino, które chciałabym wypróbować

 
Cześć :)

Wybierając kosmetyki, czy to do makijażu czy do pielęgnacji, często kierujemy się ceną, ich przeznaczeniem, naszymi potrzebami, ale i rekomendacjami innych osób. Im produkt bardziej chwalony, tym chętniej po niego sięgamy. Zdarza się jednak, że ciągnie nas ku nieznanym. W końcu ciekawość nie zna granic. Dlatego dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka kosmetyków nieznanych mi marek, które chętnie sama bym wypróbowała. Kto wie, może ktoś z Was będzie mógł powiedzieć o nich coś więcej.

Embryolisse Moisturizers - odżywczy krem nawilżający

Zacznę od kosmetyku, który jest umieszczony w kategorii bestsellerów w perfumerii Notino. Jak może pamiętacie, mam typowo mieszaną cerę, ale zrezygnowałam z produktów do niej przeznaczonych. Wybieram głównie nawilżanie. O kremie Embryolisse Moisturizers nigdy nie słyszałam, jednak mam dziwne wrażenie, że w tej niepozornej tubce kryje się sporo dobra. Jego regularna cena może nie jest najniższa, ale w promocji wychodzi korzystnie.

Freeman, maski do twarzy

Przeglądając ofertę masek do twarzy od razu zainteresowała mnie wersja błotna, przeznaczona do cery normalnej i mieszanej. Później zauważyłam, że są także wersje z glinkami - oczyszczająca, z kaolinem bez parabenów, o działaniu odmładzającym. A że kocham glinki, to teraz chcę wszystkie. Wiadomo.


Odkąd zaczęłam korzystać ze szczoteczki sonicznej, widzę lepsze efekty stosowania past wybielających. Niestety mam wrażliwe zęby, przez co wiele z nich powoduje u mnie dyskomfort. Krem Swissdent nie należy do najtańszych, dlatego mam cichą nadzieję, że może wykazuje się większą skutecznością i łagodnością. Może kiedyś Wam o nim napiszę.

DW Home, świece zapachowe

Na koniec odejdziemy od tematu kosmetycznego. Chociaż za oknem mocne słońce, to na horyzoncie jesień. Dla mnie to czas, kiedy częściej sięgam po olejki zapachowe czy woski. Każdy z nas zna markę Yankee Candle, która od lat cieszy się popularnością. W nowościach Notino pojawiła się marka DW Home, która poza walorami estetycznymi, przyciąga ciekawymi wariantami. 

Znacie powyższe propozycje? Chętnie poznam kosmetyki, które was ciekawią a nie są zbyt popularne :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków i  tak je usunę!

Iwona

43 komentarze:

  1. Ciekawe zestawienie Iwonko. Trzymam kciuki, aby udało Ci się przetestować wszystkie te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale do twarzy niczego ostatnio nie kupuję, a i że świecami mi nie po drodze;) Kupuję raczej rzeczy znane i popularne, które mają dużo opinii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię popularne kosmetyki, ale często znajduje się hity wśród tych mało znanych i ciężko im się przebić :)

      Usuń
  3. Ja też bym z chęcią wypróbowała te świece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę zacznie się czas intensywniejszego palenia świec :)

      Usuń
  4. Lots of new and interesting stuff

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty :) Mnie najbardziej kuszą maski i krem wybielający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very interesting products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nic z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie odżywczy krem nawilżający. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko Embryolisse i nie byłam z niego zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Embryolisse miałam kiedyś i byłam zadowolona ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawiły mnie te świece zapachowe :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele ciekawych wariantów zapachowych :)

      Usuń
  12. Świece mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto będzie poznać je bliżej :)

      Usuń
  13. Na temat tego odżywczego kremu nawilżającego słyszałam dobre opinie, chętnie bym go wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby udało się wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów :) Świeczki bardzo mnie kuszą! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne świece :) ciekawi mnie krem wybielający do zębów, czy się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję ją wypróbować i opisać :)

      Usuń
  17. Niestety, żadnego z tych produktów nie używałam.
    Bardzo mnie zainteresował, ten krem ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetną listę życzeń :)

    Trzymam kciuki by udało Ci się wszystko przetestować :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy krem też bardzo chciałam przetestować zwłaszcza że stosuje go dużo modelek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tych kosmetyków jedynie pierwszy krem kojarzę z dobrych opinii 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z tych produktów..

    OdpowiedzUsuń
  22. Te świeczki zapachowe za mną chodzą, ale ciężko się zdecydować w tym sklepie jest za duży wybór ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też skusiłam się na krem Embryolisse z Notino :) Czeka na jesień w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.