środa, 30 czerwca 2021

Dermalogica, 2w1 Age Bright Spot Fader - kuracja punktowa na zmiany zapalne ze sklepu Topestetic

 Hej :)

Pamiętam, że jako nastolatka borykałam się z wieloma problemami skórnymi. Niestety 'za moich czasów' nie było jeszcze takiego ogromu kosmetyków, mających na celu pozbycie się takich przypadłości. Dzisiaj mamy wszelakie maści, żele, sera, ampułki itd. działające zarówno na trądzik i stany zapalne, jak i przebarwienia powstałe w ich skutek. Przykładem takiego specyfiku jest kuracja punktowa 2w1 Age Bright Spot Fader marki Dermalogica.

Kosmetyk otrzymujemy w kartoniku, na którym znajdują się wszystkie najważniejsze informacje. Sam preparat zamknięty jest w podłużnej tubce z aplikatorem w formie dłuższego dzióbka z małym otworem na końcu.Trzeba zauważyć, że główka ma pokrętło on-off. Początkowo tego nie zauważyłam, naciskałam tubkę i dziwiłam się, że nic się z niej nie wydobywa.
Skład początkowo może przerazić, gdyż jest dłuuugaśny. Kiedy jednak dokładnie się przyjrzymy to zauważymy, że mamy tutaj sporo ekstraktów, które po prostu mają długie nazwy. Warto wymienić m.in. hydrolat z oczaru wirginijskiego, kwas salicylowy, olej szałwiowy, kwas jabłkowy, aloes, olejek lawendowy, olejek cytrynowy, witaminę E.


Preparat marki Dermalogica ma lekką, żelową konsystencję. Jest bezbarwny.
Zapach to połączenie cytrusów z czymś ziołowym. Chyba z takimi kropelkami, które pamiętam z dzieciństwa. Dawało się na cukier, bo ciężko było przełknąć. Mimo to całość jest przyjemna.
Preparat 2w1 Age Bright Spot Fader stosujemy na oczyszczoną skórę punktowo, bezpośrednio na zmiany zapalne czy przebarwienia.


Pora na moje odczucia.
Od razu zaznaczę, że nie borykam się już z wielkimi, zapalnymi zmianami. Czasami wyskoczy mała, lekko zaczerwieniona krostka. Bardziej męczą mnie zaskórniki na nosie oraz przebarwienia. Kiedy już jednak coś mi wyskoczy, nakładam żel niewielką ilością i delikatnie wmasowuję. Przy moich niewielkich problemach preparat radzi sobie dość szybko. Praktycznie 2, maks trzy dni i jest po sprawie. Przy stosowaniu dwa razy dziennie. Nie wiem jednak, ile czasu zajęłoby zagojenie większych, mocno zapalnych zmian. 
Z czystej ciekawości nałożyłam również kurację 2w1 Age Bright Spot Fader na swoje zaskórniki na nosie z nadzieją, że może lekko je wybieli. Niestety tutaj zbyt wiele się nie zadziałało. Co też mnie zaskoczyło, bo drobne plamki na policzku stały się mniej widoczne. Pewnie żel ma większy wpływ na barwnik skóry.
Dodam tylko, że przy zadrapanych, otwartych ranach żel powoduje pieczenie. krótkie bo krótkie, ale warto mieć to na uwadze.


Jeszcze jedna bardzo ważna kwestia. Pamiętam z czasów nastolatki, że maści apteczne na trądzik wysuszały zmiany, ale także okolice obok. Skóra bywała sucha jak wiór. Tutaj nic takiego się nie dzieje.
Aaaa, zapomniałabym. Po nałożeniu żel przez chwilę jest mokry, potem się wchłania. Nie pozostawia na skórze powłoczki. Dla mnie to ważne, bo zdarzały mi się produkty, które pozostawiały śliską warstwę, na którą nie chciał się potem nałożyć podkład i zostawałam z takimi dziurami.
Korzystając z preparatu z kwasem salicylowym warto pamiętać o ochronie przeciwsłonecznej. Mam jednak nadzieję, że korzystanie z filtrów weszło Wam już w nawyk, nie tylko latem.
Minus? Jeden jest niewątpliwie - cena. Kuracja 2w1 Age Bright Spot Fader marki Dermalogica kosztuje ok. 250 zł za pojemność 15 ml. Na szczęście tubka jest baaardzo wydajna.

Nie zaskoczę was pewnie, że tego typu 'jakby luksusowy' produkt można kupić w sklepie Topestetic. Świetna oferta, fachowa pomoc oraz próbki i gadżety przemawiają na korzyść drogerii.
Macie problemy ze zmianami skórnymi? Jak udaje się Wam z nimi walczyć? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

56 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała tę kurację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam problemów skórnych, ale zajrzę na stronę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie często mam takie problemy, więc nie muszę się zaopatrywać w taki produkt :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście na co dzień też nie jest potrzebny, ale od czasu do czasu się przydaje :)

      Usuń
  4. Nie znam, ale kosmetyk ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że nie wysusza skóry wokół, nie wiem tylko czy zapach by mi podszedł w 100% :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się specyficzny, ale na twarzy nie przeszkadza :)

      Usuń
  6. Ja mam taki punktowy żel na wypryski z Avon no i jest naprawdę skuteczny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. JEstem ciekaw jakby się sprawdził na przebarwienia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena za ten produkt trochę wysoka, jednak nie zmienia to faktu,
    że ten kosmetyk mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Za dobry kosmetyk warto czasem wydać więcej❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyk nie dla mnie, ale na pewno wielu osobom przyda się jego rzetelna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, choć dla mnie aktualnie raczej zbędny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) mi na szczęście też nie jest stale potrzebny :)

      Usuń
  12. Nie miałam okazji wypróbować tego produktu, ale ogólnie brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupuję mojej córce różne cuda, bo aktualnie walczymy z trądzikiem. Szkoda, że cena taka wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby udało Was się znaleźć coś skutecznego :)

      Usuń
  14. Cena zabójcza.... Ale za jakość trzeba zapłacić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście są też tańsze produkty na takie problemy :)

      Usuń
  15. Za moich czasów to się używało maść cynkową i tyle, a teraz proszę jakie fajne i nowoczesne kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też stosowałam zwykłą maść cynkową, ale niestety dla mnie była zbyt słaba. I strasznie wysuszała skórę.

      Usuń
  16. Muszę polecić mojej wnuczce, właśnie boryka się z trądzikiem. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo dobrego słyszę o sklepie Topestetic, może w końcu skuszę się tam na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałoby mi się na moje niewielkie przebarwienia, może by pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy ze strony tego sklepu nic nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh very nice product, this is on my wishlist

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mialam chyba nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie ten produkt nie znajdzie zastosowania

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już nie mam problemów z pryszcxzami, więc raczej nie kupuję takich produktów... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) u mnie na szczęście pojawiają się bardzo rzadko :)

      Usuń
  24. Udało mi się na szczęście zwalczyć większość moich problemów trądzikowych, chociaż zdarza się, że jeszcze czasem coś wyskoczy ;) Pewnie taki preparat by się wtedy przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dla mnie, ale nie powiem ciekawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś miałam za dużo zmian, żeby bawić się w preparaty punktowe :P Teraz miewam zbyt rzadko, żeby w nie inwestować :P

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.