niedziela, 4 lipca 2021

India Cosmetics - maska do włosów z olejem z konopi

 Cześć :)

Świat kosmetyczny jest bardzo bogaty w produkty, ale również niesamowicie specyficzny. Co rusz pojawia się moda na coś innego. Z czasem trend ten zamienia się w coś normalnego, powszechnego. Dzięki temu mamy łatwy dostęp do kosmetyków naturalnych, wegańskich, opartych na konkretnych substancjach. Ostatnio można zauważyć zwiększoną modę na specyfiki zawierające olej z konopi. Dzisiaj mam Wam do zaprezentowania maskę do włosów marki India Cosmetics z tym właśnie składnikiem.

Maska zamknięta jest w okrągłym, plastikowym opakowaniu. Po odkręceniu wieczka widzimy folię zabezpieczającą chociażby przed wścibskimi paluszkami. 
W składzie widzimy olej z konopi, który znajduje się gdzieś w połowie listy. 


Maska ma niesamowicie ciekawy zapach. Ile razy ją nie wącham, tyle razy wyczuwam jakąś inną nutkę. Baza jest taka uniwersalna kremowość.  Dalej rozwija się coś kwiatowego, a innym razem coś słodkiego. Kompozycja naprawdę udana, długo utrzymuje się na włosach.
W opakowaniu konsystencja wydaje się bardzo gęsta, Pod palcami zaczyna być lżejsza, bardziej jedwabista. Czuć też lekką tłustość. Nie spływa z włosów.
Producent sugeruje, że maskę z olejem z konopi można nakładać zarówno na włosy jak i skórę głowy. Zostawiamy na 1-3 minuty po czym dokładnie spłukujemy.


Jakie zauważyłam działanie?
No cóż... Za pierwszym razem nałożyłam kosmetyk zgodnie z sugestią producenta, jednak miałam wrażenie, że włosy są oklapnięte. Za drugim razem pominęłam skórę głowy i takiego efektu nie było. Widocznie ma tendencję do przetłuszczania, dlatego zostałam przy klasycznej formie.
Po zmyciu maski włosy zdecydowanie lepiej się rozczesują. Nawet przeczesując je palcami czuć miękkość i lekkość. Są bardziej sypkie. Odpowiednio nawilżone. Nie uważam, aby maska wpływała na ograniczenie rozdwajania się końcówek, ale myślę, że nie jest to też problem, który pojawia się z dnia na dzień. Na takie uszkodzenia potrzeba czasu, więc pewnie i maskę musiałabym dłużej stosować. To czego mi brakuje to okiełznanie puszenia się włosów, ale też producent nigdzie tego nie obiecuje. Szkoda.
Jeszcze kwestia dotycząca czasu aplikacji. Jak to u mnie bywa, zdarza mi się trzymać maskę i 15, i 30 minut. Jak mi się przypomni. Nie zauważyłam różnic w działaniu w zależności od czasu. Nawet te 3 minuty dają radę.
Maska z olejem z konopi marki India Cosmetics kosztuje ok. 25 zł za pojemność 200 ml.

Może i maska nie jest najlepszą jaką stosowałam, ale przy moich wysokoporowatych włosach spisała się solidnie. Jeśli nie macie wielkich wymagań co do składu, a lubicie lub ciekawi Was działanie oleju z konopi, to warto dać szansę temu produktowi. 
Korzystacie z produktów zawierających olej konopny? macie coś godnego polecenia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

36 komentarzy:

  1. I use rosemary oil, coconut oil, Vitamin E and castor oil for my hair...have never tried a hair mask...sounds interesting.

    OdpowiedzUsuń
  2. I have never tried this product:) thanks for your review....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze takiego produktu. Wydaje się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic z konopiami jak dotąd nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pojawiło się wiele produktów z tym składnikiem :)

      Usuń
  5. To prawda, coraz więcej jest na rynku kosmetyków z zawartością oleju konopnego. Osobiście nie miałam jeszcze żadnego ale chętnie wypróbuję. Może niekoniecznie tę maskę ale sprawdzę co ta marka ma jeszcze w ofercie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma znacznie więcej produktów z różnych kategorii :)

      Usuń
  6. Mnie ogólnie ostatnio ciekawią kosmetyki z olejem konopnym. Kilka już udało mi się poznać, maskę używam, ale chciałabym jeszcze jakieś fajne serum konopne sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz idealne dla siebie :)

      Usuń
  7. Będę jej szukała, bo jest dla mnie bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jakby u mnie się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sprawdzić na własnych włosach :)

      Usuń
  9. Super, że lepiej się rozczesują, przydało by mi się coś takiego
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam wielkich wymagań, więc chetnie poznam tą maskę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka jest nowością dla mnie, ale powtórzę, że olej konopny bardzo sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam produktów zawierających olej konopny, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jest jakoś rewelacyjna ale dla tego efektu łatwego rozczesywania kłaków bym brała:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa kosmetyków tej firmy :)) Z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa ta maska :) Może byłaby dobra to moich włosów :

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam peelingi tej marki i byłam zadowolona ;)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tej maski. Jak spotkam to wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tej maski, ani marki, ale chętnie wypróbuję. Jeżeli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji włosów, to ja jestem otwarta :) Rzadko mam okazję jednak testować coś, co zawiera olej konopny :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej maski nie miałam, ale jestem ciekawa jakby spisała się u mnie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nic od nich nie miałam, ale nie jestem przekonana czy to opcja na moje piórka :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy potrafią mocno się puszyć , więc ta Maska nie spełnia moich oczekiwań. Parę lat temu miałam jakieś kosmetyki z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. z konopnych kosmetyków, to używam maseczek do twarzy, do włosów jeszcze nic nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej zależy mi teraz na zminimalizowaniu puszenia się włosów, więc poszukam jednak czegoś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tej maski jeszcze nie miałam, może akurat spodoba się moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.