poniedziałek, 25 marca 2019

Powiew luksusu z marką Epionce - zestaw podróżny ze sklepu Topestetic

sklep Topestetic oferta
Hej :)

Chyba każdemu zależy na tym, aby znaleźć perełki kosmetyczne nie obciążające zanadto naszego portfela. Ale nie oszukujmy się - któż z nas nie ma czasami ochoty na porcję luksusu? Świat drogich kosmetyków jest ogromny i ciężko się w nim odnaleźć. I nawet najbardziej pozytywne, zachwalające recenzje nie gwarantują nam, że i my będziemy zadowoleni. Przecież możemy mieć inny typ cery, potrzeby i oczekiwania. Fajną opcją są zestawy miniatur, których poznanie może nam dać namiastkę ich działania. Dodatkowo świetnie sprawdzą się w podróży. Taki 'set' posiada marka Epionce, który mam szansę poznać dzięki sklepowi TOPESTETIC.

sklep Topestetic oferta

Zestaw miniatur znajduje się w estetycznym kartoniku. Każdy z kosmetyków ma swoją oddzielną przegródkę. Mamy tutaj dwie formy opakowań - buteleczkę z atomizerem oraz cztery miękkie tubki. 
W skład zestawu wchodzą następujące produkty:
Gentle Foaming Cleanser - żelo czyszczający
Balancing Toner - tonik oczyszczający
Lite Lytic Tx - naprawczy krem lityczny
Intense Defense Serum - intensywne serum regenerujące
Renewal Facial Cream - krem rewitalizujący

sklep Topestetic oferta

Ponieważ jest to zestaw przeznaczony typowo do testów, dlatego też nie zawiera informacji o składach. Aby je poznać musimy udać się na stronę sklepu i odszukać poszczególne warianty w pełnowymiarowych opakowaniach. Przejrzałam je i - chociaż nie są to naturalne kosmetyki - to bazują na wartościowych substancjach. 
Myśląc o ich konsystencjach uśmiecham się sama do siebie, gdyż idealnie odzwierciedlają swoją nazwę. Żel jest żelowy, kremy kremowe a tonik wodnisty. Serum zaś jest nieco rzadkie, ale jedwabiste.

sklep Topestetic oferta

Cała seria ma przyjemny, słodko-orzeźwiający zapach kojarzący się z cytrusami.
Poświęcę chwilę na przedstawienie mojego sposobu testowania. Z racji tego, że są to miniatury ciężko byłoby mi je jednoznacznie ocenić, gdybym stosowała wszystkie na raz. Nie dałabym rady stwierdzić, który kosmetyk jak działa. Dlatego stosowałam je zamiennie, wraz z produktami które znam. Dzięki temu umiałam dostrzec ewentualne zmiany. 
Przyjrzyjmy się zatem działaniu i specyfice poszczególnych wariantów.
Gentle Foaming Cleanser dość słabo się pieni tworząc bardzo subtelną, delikatną piankę. Mimo to dobrze oczyszcza buzię z zanieczyszczeń. Nie ściąga jej. Wręcz przeciwnie - pozostawia odczucie nawilżenia i jedwabistości.
Balancing Toner przywraca skórze odpowiednie pH. Pozostawia ją ukojoną i odświeżoną.

sklep Topestetic oferta

sklep Topestetic oferta

Lite Lytic Tx przeznaczony jest głównie do skóry zanieczyszczonej i problematycznej. Ma działać normalizująco, zmniejszać widoczność porów, wygładzać skórę. Niestety nie zdążyłam tego zauważyć.  Jedyne co mogę stwierdzić to fakt, że szybko się wchłania pozostawiając moją cerę zmatowioną, a przy tym miękką i wygładzoną.
Intense Defence Serum zdążył u mnie zadziałać najlepiej. Zapewne przez skoncentrowaną ilość substancji. Szybko się wchłania dając odczucie nawilżenia, miękkości i jedwabistości. Buzia wygląda po nim na lekką, promienną, wypoczętą. Po nałożeniu niejako 'scala' i napina buzię utrzymując ją w ryzach. Przy tym nie jest to mylne uczucie ściągnięcia.
Renewal Facial Cream to kolejny krem, który szybko się wchłania nie pozostawiając nieprzyjemnej warstwy. Przy jego aplikacjach zauważyłam bardzo podobne efekty co przy pozostałych produktach. Buzia była nawilżona, nałożony na niego podkład nie uwidaczniał żadnych suchych skórek. Odniosłam wrażenie, że twarz była promienna - po prostu ładnie wyglądała.
Sklep TOPESTETIC oferuje dermokosmetyki i kosmeceutyki wysokiej jakości. Przez to też bazuje to na ich cenach. W przypadku pokazanych produktów również nie są one niskie. Przeciwnie - powiewa luksusem. Przedstawiam ich ceny z pojedynczych miniatur zestawiając z pełnowymiarowym opakowaniem:
Gentle Foaming Cleanser - 12 zł/12 ml; 159 zł/120 ml
Balancing Toner - 24 zł/18 ml; 149 zł/120 ml
Lite Lytic Tx - 64 zł/12 ml; 265 zł/50 ml
Intense Defence Serum - 276 zł/12 ml; 689 zł/30 ml
Renewal Facial Cream - 96 zł/ 12 g; 400 zł/50 g

Pora na podsumowanie i aż mi się ciśnie na usta stwierdzenie, że nie wiem jak je podsumować. Fakty są takie, że po ich stosowaniu skóra wyglądała ładnie. Nie pojawiły się żadne niedoskonałości, podrażnienia czy objawy uczulenia. Jednak przy takich małych pojemnościach nie dam sobie ręki uciąć co byłoby na dłuższą metę. Śmiem tylko mieć nadzieję, że przy ich jakości efekty byłyby widoczne - w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Niemniej jednak cieszę się, że mogłam je poznać. Wiecie jak to jest - stosując coś drogiego już w podświadomości mamy zakodowane, że to coś lepszego, efektywnego i buzia sama się uśmiecha na myśl o pielęgnacji.
Dajcie znać czy macie doświadczenia z tą marką. Chętnie poznałabym odczucia związane z dłuższym ich stosowaniem :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

108 komentarzy:

  1. Definitely love to try! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki.Szkoda ,że pojemności były tak małe i nie mogłaś jej testować dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale i tak była to miła przygoda :)

      Usuń
  3. Marki nie znam, ale pojemność faktycznie malutka 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podróż w sam raz, a taki był zamysł :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny zestaw, może kiedyś wypróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie wystraszyła Cię cena to czemu nie ;)

      Usuń
  5. Trudno napisać swoje odczucia o miniaturkowych pojemnościach. Jednak początek jest jak widzę zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zaznaczyłam, że ciężko o konkretną recenzję :)

      Usuń
  6. Zestawy podróżne są zawsze takie urocze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki w sumie nie znam, ale zestaw mi się podoba, choć chcąc go lepiej poznać, decydując się na pełne opakowania zbankrutować można :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny miniatur już zwalają z nóg, a co dopiero pełne wersje :)

      Usuń
  8. Fajnie, że istnieją takie zestawy testerów. Zanim coś kupi pełnowymiarowy produkt można sprawdzić czy nam posłuży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efektów się za bardzo nie oceni, ale można zobaczyć czy nas coś nie uczuli :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takim minisy bo dają możliwość przetestowania wielu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajną sprawą, ale nie do końca jesteśmy w stanie dostrzec konkretne efekty :)

      Usuń
  10. I've never heard this brand but it seems fantastic. Great post. Have a nice day dear

    OdpowiedzUsuń
  11. OO dla mnie w sam raz bo czasami gdzieś jadę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli cena nie jest dla Ciebie przeszkodą to warto się zainteresować ;)

      Usuń
  12. nie znam tej marki ale zestaw bardzo mi się podoba, faktycznie idealny na weekendowy wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej marki, ale ceny powalają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki estetyczny i piękny zestaw z chęcią bym przygarnęła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa seria, chociaż ceny jak na miniaturki też niemałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne pomysły na zdjęcia, a kosmetyki prezentują się super☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely post, great products and fabulous presentation!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladaja bardzo przyjemnie i zachecajaco, szkoda tylko ze sa tak malej pojemnosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to cieszę się, że mogłam je poznać :)

      Usuń
  20. Thanks for sharing! They seem really good.

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful photos to complement the products.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam produktów ani marki, ale drugie zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromność przeze mnie przemawia, ale nie będę ukrywać, że jestem z niego dumna :D

      Usuń
  23. Nie znam tych kosmetyków, fajnie znać Twoją pozytywną opinię o nich. Może kiedyś na nie trafię i się skuszę :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia ogólnie pozytywna, ale sama mam poczucie, że nie do końca konkretna.

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia, ale sam zestaw mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  25. NIe znam tej marki - nawet o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie miniasy na podróże idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki zestaw w podróży to obowiązek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ¡Great!
    I follow you.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny zestaw! :) O marce słyszę pierwszy raz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także i dla mnie pierwsze spotkanie z nią :)

      Usuń
  30. Przyznam szczerze, że pierwszy raz czytam o tej marce, ale mnie nią zainteresowałaś. Takie miniatury są fajne, aby wypróbować kosmetyki przed zakupem pełnowymiarowych wersji. Jestem ciekawa, jak by się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie ciężko określić, ale przynajmniej pod kątem uczuleń można sprawdzić :)

      Usuń
  31. Jeszcze nic tej marki nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakby mi je ktoś sprezentował, to chętnie bym je przetestowała ;0

    OdpowiedzUsuń
  33. cena zabójcza tym bardziej, jak naminiaturki ;oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zaznaczyłam, że to spory luksus, bo ceny bardzo wysokie.

      Usuń
  34. Marki w ogóle nie znam, ba nawet nie kojarzę z internetów. Zamysł fajny z tymi miniaturkami tylko cena powala na kolana troszkę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyznam ,że kiedy jestem w kosmetycznych sklepach ,to czuję się zagubiona i mam stres przed wyborem czegokolwiek ,bo nie wiem czy dobrze trafię .Tyle tych nowinek..Kiedyś było mało,brałam w ciemno ,bo wiedziałam ,że za dużego wyboru nie ma hahhaha. Teraz oczopląsu można dostać i trzeba czytać ,co do czego..Ale dobrze ,że można kupić coś wyjątkowego dla skóry.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kosmetyków jest tyle, że ciężko się w tym odnaleźć. Nawet osobom, które na co dzień w tym 'siedzą' :)

      Usuń
  36. z miniaturamji jest ciezko wlasnie zeby powiedziec cos wiecej bo zazawyczaj jak sie zaczyna kosmetyk rozkrecac to wtedy go brakuje D:

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej marki kompletnie ale kosmetyki wyglądają na zacne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć coś konkretnego, ale krzywdy nie zrobiły :)

      Usuń
  38. Nie spotkakam się z tą marką,ale chętnie wypróbuję jej produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię takie zestawy podróżne super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super sprawa taki zestaw podróżny. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Travel kit comes in very handy! Happy Tuesday!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam marki i raczej nie poznam. Głównie dlatego, że mi zawsze szkoda kasy na kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat do tanich nie należą. A szkoda :)

      Usuń
  43. Już zainteresował mnie Lite Lytic Tx, bo mam dość problematyczną cerę, kiedy przeczytałam, że niestety nie zadziałał tak, jak zapowiadano. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kiedy miał zadziałać skoro to miniaturka? Nie oczekujmy spektakularnych efektów po kilku dniach. Skóra potrzebuje czasu na odnowę.

      Usuń
  44. Nie używałam, więc nic raczej nowego nie wniosę- fakt że się cenią powinien sugerować, że przy dłuższym stosowaniu będą działać rewelacyjnie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieć taką nadzieję, że jednak ciężko stwierdzić na 100% :)

      Usuń
  45. Nawet nie wiedziałam, że ta firma ma takie produkty na wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ceny trochę dużo ale dobrze, że robią takie miniatury. Można wstępnie sprawdzić czy aby nie uczulą...Cena trochę duża, ale skoro ludzie kupują to mogą sobie pozwolić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdzie się wielu amatorów takich droższych marek :)

      Usuń
  47. Myślę, że serum i krem najbardziej by mnie zainteresowały i je chciałabym przetestować w pierwszej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który krem? ;) Serum zdążyłam najlepiej ocenić :)

      Usuń
  48. Serum chętnie bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam tej marki. Takie małe pojemności lubię właśnie zabiera na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwsze słyszę o tej marce. Jak ktoś często wyjeżdża to takie pojemności będą dla niego idealne pod ręką:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajne zdjęcia!

    Kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ostatnio zmieniłam większość mojej pielęgnacji,więc ten zestaw chwilowo odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Faktycznie świrtny zestaw do ppodróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Tego typu zestawy podróżne/miniaturowe to fajny sposób na poznanie drogich kosmetyków i możliwość podjęcia decyzji o zakupie pełnowymiarowego opakowania.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.