środa, 14 listopada 2012

Nawilżenie i regeneracja z Dermosanem.

Witajcie :)

Od zawsze miałam problem z wyborem kremu do twarzy. Ogromny asortyment oraz ciągle pojawiające się nowości robiły spory mętlik w mojej głowie. Największy problem sprawiał mi wybór kremu na noc. Moja skóra zawsze sprawiała trudności poprzez wiecznie pojawiające się niedoskonałości. Nigdy nie wiedziałam czy skupić się na większym nawilżeniu, czy matowieniu. Przeczytałam jednak, iż nocą warto skórę regenerować. Przejrzałam wiele dostępnych kremów i trafiłam na (wydawać by się mogło) produkt idealny. Dodatkowo wiele pozytywnych opinii sprawiło, że nabyłam Dermosan N+R. 

Od producenta:
Dermosan N + R (nawilża i regeneruje) krem półtłusty do całodzienne pielęgnacji skóry zawiera witaminy A i E które skutecznie regenerują naskórek nadając mu gładkość i sprężystość oraz filtry przeciwsłoneczne UVA i UVB (SPF 5) chroniące skórę przed oparzeniem i nadmiernym wysuszeniem. Zalecany jest do całodziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry. Nie należy stosować kremu, jeśli występuje nadwrażliwość na którykolwiek ze składników. Testowany dermatologicznie - może być stosowany przez osoby ze skłonnością do alergii. Wysoka zawartość składników aktywnych.

Skład:

Pojemność: 40 g
Cena: ok. 10 zł


Moja opinia:
Na wstępie zaznaczę, że swój krem kupiłam w aptece. Jest również wersja tłusta, którą widziałam m.in. w Auchan. 
Pomimo swojej półtłustej konsystencji bardzo szybko się wchłania. Skóra lekko się po nim błyszczy, aczkolwiek używam go tylko na noc, więc mi to nie przeszkadza. Praktycznie od dobrych kilku lat używam różnych maści na trądzik co wiąże się z przesuszeniem skóry. Odkąd jednak używam Dermosanu problem całkowicie zniknął. Szczerze powiem, iż nie wiem jak ma się sprawa z regeneracją, gdyż nie za bardzo wiem czym by się to miało przejawiać... Jeśli jednak chodzi o samo nawilżenie to produkt spisuje się świetnie. Dodatkowo kosmetyk przyjemnie pachnie i jest niesamowicie wydajny. Wprawdzie zbliżamy się do zdenkowania to jednak 40 gramową tubkę stosuję od dobrych kilku miesięcy. Oczywiście na pochwałę zasługuje również skład, w którym nie znajdziemy żadnej parafiny ani gliceryny. 
Po wykończeniu produktu zastąpię go kremem na noc firmy Iwostin. Możliwe jednak, że kiedyś do niego wrócę. Polecam go każdemu, kto ma problematyczną oraz suchą skórę. Kosztuje niewiele, więc warto spróbować. Wydaje mi się, że powinien również dobrze się spisać przy nawilżeniu rąk czy nawet stóp. 

Macie jakieś doświadczenia związane z Dermosanem N+R? Bardzo chętnie dowiem się również jakie kremy stosujecie na noc. Jeśli macie coś dobrego i sprawdzonego to piszcie śmiało :)

Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.