wtorek, 4 grudnia 2018

My Secret, natural beauty eyeshadow palette - potrójne paletki cieni

tanie cienie do powiek
Cześć :)

Można by rzec, że tegoroczna jesień to taki mały 'plecień'. Jak nie jest  wiosennie i słonecznie to śnieżnie i mroźno. Troszkę brakuje mi stanu przejściowego. Na szczęście można uwidocznić tę porę roku w makijażu - a dokładniej w jego kolorystyce. Beże, brązy, złoto czy bordo niewątpliwie kojarzą się z jesienią. Potrójne paletki w takich właśnie tonacjach wprowadziła marka My Secret.

Cienie zamknięte są w poręcznych, prostokątnych opakowaniach z plastiku. Poszczególne kolory znajdują się w oddzielnych przegródkach, dzięki czemu łatwo się nimi operuje.
W ofercie mamy trzy warianty kolorystyczne. Każda z nich zachowana jest w jednej głównej tonacji:

tanie cienie do powiek

Path Through the Dunes - beż z domieszką brzoskwini, chłodny brąz, ceglasty brąz
Sweet'n' Spicy - pastelowy róż, ciemny róż, śliwka
Ocean Storm - oliwkowa zieleń, kolor szmaragdowy i morska zieleń
Jak możecie zauważyć, w przypadku dwóch wariantów mamy całkowicie matowe wykończenie. Ocean Storm  intryguje nie tylko kolorystyką, ale także połyskiem i delikatnymi drobinkami.
Na uwagę zasługuje bardzo dobra pigmentacja. Oczywiście robiąc swatche nałożyłam ciut więcej cieni, aby lepiej oddać efekt, ale w rzeczywistości i tak uzyskujemy podobny wynik.
Cienie mają przyjemną, jedwabistą konsystencję. Delikatnie osypują się podczas nabierania na pędzel, ale przy samym malowaniu już nie.
Świetnie się blendują. Nie zanikają podczas rozcierania. łączą się wzajemnie ze sobą, a także z kosmetykami innych marek.

tanie cienie do powiek

tanie cienie do powiek

tanie cienie do powiek

Trwałość jest zadowalająca, ale nie rewelacyjna. Po nałożeniu na bazę utrzymują się w nienaruszonym stanie ok. 6 godzin. Potem delikatnie zbierają mi się w załamaniu.
na koniec kilka słów o wykorzystaniu cieni w moim makijażu. Nie będę ukrywać, że największe wrażenie zrobił na mnie wariant Ocean Storm i zaskoczyło mnie, że tak dobrze czuję się w zieleniach. Kolory te świetnie komponują się ze śliwką nałożoną w zewnętrzny kącik oka. Do tego cieniowanie powieki brzoskwinką lub chłodnym brązem i mamy prosty makijaż z dozą charakteru. Chcąc mieć stonowany makeup sięgam tylko po trójeczkę z brązami.
Cienie nie powodują u mnie żadnych podrażnień.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena każdej z wersji to 18,59 zł za łączną pojemność 5,4 g.

Jeśli zainteresowały Was powyższe paletki to zachęcam do szybkiego odwiedzenia drogerii Natura, gdyż jest to edycja limitowana. Za niewielkie pieniądze otrzymujemy dobre jakościowo cienie o bardzo ładnych kolorach.
Skusicie się? A może już posiadacie te paletki? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

102 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się beże :) Na róże bym się nie zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jak cienie zbierają się w załamaniach. 6 godzin trwałości hmmm, wydaje mi się, że to krótki czas chyba, że ktoś wychodzi na parę godzin z domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może na lepszej bazie utrzymają się długo, ciężko mi to ocenić :)

      Usuń
  3. Najbardziej spodobały mi się beże - ładnie wyglądają na skórze i wydają mi się najbardziej delikatne ze wszystkich. Mam wrażenie, że nałożone na powieki najlepiej wyglądałyby ze wszystkich - nie "krzykliwie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beże zawsze są uniwersalne. Tu mamy i ciepłą, i zimną kolorystykę, więc każdemu będzie pasować :)

      Usuń
  4. Bardzo przyjemne kolorki - podobają mi się!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie paletki polubiłam, ale najbardziej Ocean Storm :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To prawda, aczkolwiek bardziej im do brązów :)

      Usuń
  7. Mam jedno takie trio w neutralnych kolorach i stosunek jakości do ceny jet świetny! Z tych trzech najbardziej wpadła mi w oczy zielona Ocean Storm ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki, szkoda, że nie używam cieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne są te cienie, regularnie używam brązowej palety

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh very cute colors darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie jest,to moja kolorystyka - dlatego raczej nie skusiłabym się na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też najbardziej pokochałam zielenie, ale róże o dziwo też mnie pozytywnie zaskoczyły. U mnie trwałość całodniowa, ale ja z reguły nie mam problemu z trzymaniem się cieni. Jak za tą cenę te paletki są miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię się z zielonym, z tym że u mnie to jest ta ciemna zieleń ☺
    Tych paletek nie miałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ta kolorystyka też przypadłaby Ci do gustu :)

      Usuń
  14. Mnie przypadły do gustu odcienie zieleni. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczęłam chorować na środkową zieleń z Ocean Storm :D tak jak się nie maluję tak ten kolorek tak bardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedną paletkę tego typu My Secret i choć i te trzy które pokazujesz są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorki są śliczne, typowo jesienne, dlatego coś dla mnie. Cena zadowalająca, dlatego warto zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. te różowe odcienie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydają się ok, ale ja cieni nie używam więc nie mam potrzeby kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Większość z nas znajdzie tu coś dla siebie.

      Usuń
  21. Kolory ładne, ale nie lubię takich trójek. Wolę większe palety lub cienie pojedyncze, które mogę włożyć do magnetycznej palety wraz z innymi blistrami. Takie trójki są trochę ni w pięć, ni w dziesięć,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pasują, pod warunkiem że są dobrze skomponowane. Ale wiadomo, wszystkim się nie dogodzi :)

      Usuń
  22. Śliczne te paletki, ja ostatnio odkopałam dwie paletki z My Secret chyba z wiosennej kolekcji i mnie również się z nimi dobrze pracuje :) Nie zauważyłam u siebie zbierania się cieni w załamaniu powieki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w sumie za krótko ich używam, aby cokolwiek powiedzieć, choć z tego co patrzyłam, wyglądają całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój faworyt to brązy :) uwielbiam te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful palettes, my favourite one is the greens ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Też je mam, też je mam. :D Najbardziej podoba mi się butelkowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że ta kolorystyka tak mi się spodoba :)

      Usuń
  27. Fajne kolory, ale ja wolę większe paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory piękne, ale szkoda że nie są zbyt trwałe. To zbieranie w załamaniach powiek jest irytujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wiele zależy od bazy i budowy oka. U mnie niestety większość cieni się zbiera.

      Usuń
  29. polubilam sie z tymi paletkami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy bym sie odnalazla w zieleniach przy moich zielonych oczach:)) ale dwie paletki totalnie w moim guscie, podobaja mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłyby Ci się trochę zlewać, ale też zależy to o odcienia. Dla podkreślenia tęczówki lepiej stawiać na przeciwieństwa :)

      Usuń
  31. Lubie potrójne ciebie bo zawsze wiem jak nini malować

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolory super! Może kiedyś uda mi się dotrzeć do Natury,żeby je pomacać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jak najszybciej, bo za niedługo może ich nie być :)

      Usuń
  33. Kolory bardzo ładne, wszystkie trzy paletki wyglądają zachęcająco :) Jednak ja obiecałam sobie, że nie kupię żadnych nowych cieni, dopóki nie wykończę chociaż połowy tego co mam :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem cienie nie są do zużywania a do używania :D

      Usuń
  34. dobra pigmentacja ;) ja jestem na etapie testowania Makeup Revolution ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te paletki mają cudowne kolory. Muszę je mieć

    OdpowiedzUsuń
  36. mam te morskie i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie czuję się osobiście w zieleniach, ale te są cudne, szczególnie środkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale pozytywnie mnie zaskoczyły :)

      Usuń
  38. To prawda... z lata zrobiła się szybko zima ;). Cienie widzę takie w sam raz na co dzień zarówno kolorystycznie jak i jakościowo. Nie są drogie, więc spoko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą dobre i dla początkujących, i dla lubiących makijaż :)

      Usuń
  39. Bardzo ładne cienie i praktyczne , bo w małym opakowaniu . Idealne na wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale świetnie kolorki mają te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uniwersalne a przy tym z odrobiną charakteru :)

      Usuń
  41. Path Through the Dunes ma piękne kolorki. Jestem ciekawa jak trzymałyby się na bazie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Brązy najbardziej mi się podobają -lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tą ocean storm i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedzi
    1. Pasują samodzielnie, a można je też ze sobą mieszać :)

      Usuń
  45. Te wczesniejsze wersje bardziej mi się podobały:) Przyglądając się markom z Natury to większe wrażenie robią na mnie teraz cienie Kobo, które są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobo rzeczywiście ma świetnie wyglądające produkty. Na szczęście wybór jest tak ogromny, że każdy dopasuje coś do siebie :)

      Usuń
  46. Niestety nie mam dostępu do Drogerii Natura. Jednak wolałbym obejrzeć te cienie na żywo.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.