piątek, 15 lutego 2019

Kobo Professional, paleta do makijażu 'just amazing'

najlepsze palety do makijażu
 Cześć :)

Jak to mówią - 'co kraj to obyczaj'. Podobnie jest z nami. Każdy ma swoje własne pasje, potrzeby, upodobania. Nieraz wspominałam Wam, że w swoim makijażu stawiam głównie na subtelność, stonowanie i odcienie nude, więc takich produktów sporo pojawiło się na blogu. Ale jest wiele osób, które stawiają na żywe, mocne barwy. Więc dzisiaj coś dla tej rzeszy. Zapraszam na recenzję palety do makijażu marki Kobo Professional o wymownej nazwie 'Just amazing'. 

najlepsze palety do makijażu

Kosmetyki zamknięte są w paletce magnetycznej. Sama paletka ma niemalże wystrzałową szatę graficzną. Z tyłu mamy etykietę z opisem zawartości oraz przedstawieniem poszczególnych wariantów z ich numeracją. Paleta posiada duże lusterko.
środku znajdziemy 7 cieni o klasycznym rozmiarze, nieco większy rozświetlacz oraz duży puder brązujący. Przy tym warianty do konturowania mogą także służyć jako klasyczne cienie. 
Pora na przedstawienie poszczególnych kolorów:
28 - cielisty beż
86 - miedziane złoto
87 - trawiasta zieleń
88 - granat z domieszką fioletu
14 - chłodniejszy brąz (bronzer)
35 - jasny beż (rozświetlacz)
72 - fuksja wpadająca w śliwkę
68 - bordo
26 - ciemniejszy, ciepły brąz

najlepsze palety do makijażu

Jak możecie zobaczyć, warianty mają różne wykończenia. Wśród cieni znajdziemy cztery maty oraz trzy metaliczne. Rozświetlacz jak rozświetlacz - jest błyszczący. Bronzer zaś matowy. 
Cienie mają świetną pigmentację. Na swatchach widzicie je bez jakiejkolwiek bazy. Z nią widoczne są jeszcze mocniej. Wersje do konturowania są subtelniejsze, ale bez problemu możemy nimi stopniować zamierzony efekt. 
Warto poświęcić chwilę ich kremowej konsystencji. Rzadko zdarza mi się, żeby cienie w ogóle się nie osypywały, a tutaj tak właśnie jest. Co ważne, idealnie się rozcierają. Nie tworzą plam, ani prześwitów. Podczas blendowania idealnie się ze sobą łączą i nie tracą na intensywności.
Kolejną zaletą cieni jest ich trwałość. Nałożone na bazę utrzymują się na powiekach cały dzień. 
Podobnie ma się sprawa z wariantami do konturowania. Świetnie podkreślają kości policzkowe dając subtelny, ale możliwy do wzmocnienia efekt. Same dwa robią też całą robotę na oczach. Bronzer wykonturuje nam powiekę, a rozświetlacz można nałożyć na całą powiekę ruchomą.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Regularna cena palety to 89,99 zł za pojemność 20 g. Warto polować na promocję. Znajdziecie są w drogerii Natura. Za pośrednictwem strony można ją zamawiać online.

najlepsze palety do makijażu

Paleta będzie idealną opcją dla osób, które lubią szaleć z makijażem. Ale okazuje się, że nie tylko... Dla mnie, osoby lubiącej nudziaki, jest idealną paletą uzupełniającą. Do tego świetny bronzer i rozświetlacz. Sama jestem zaskoczona, że często z niej korzystam.
Znacie tę paletę? Może lubicie inne produkty Kobo? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

108 komentarzy:

  1. Zacheciła mnie ta recenzja. Fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobo ma świetne palety 😍 Jednak jak dla mnie za mało jest w tej błyszczących 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobo ma bardzo fajne produkty :). Sporo w niej kolorów, których chyba bym nie używała, ale i tak mi się podoba. Plus za konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nawet się nie spodziewamy, że jakiś żywy kolor będzie nam odpowiadał :)

      Usuń
  4. Niestety kolory nie dla mnie, nie umiała bym się nimi posłużyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu musi się znaleźć miejsce i dla takiej kolorystyki :)

      Usuń
    2. i bardzo dobrze ;D Na innych uwielbiam takie kolory!

      Usuń
  5. Fajne kolorki, ale chyba jednak wolę bardziej stonowane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta raczej nie w moim guście, ale zdecydowanie to coś innego niż wszystko, co możemy aktualnie w szafach znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne upodobania i zapewne są osoby, które potrzebują czegoś takiego :)

      Usuń
  7. Ładne kolorki, ale to nie jest mój styl. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę ta paletka jest amazing :) Urocze kolory, chodź nie jestem pewna czy korzystałabym ze wszystkich :) świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nawet się nie spodziewamy jakie kolory będą nam pasować :)

      Usuń
  9. Cała paletka piękna! Bronzer jest bardzo ładny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Kobo nic nie miałam, paletka fajna kolorystycznie i dobrze, że jest chłodny bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie mój gust i styl :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię szaleć i bardzo mi się ona podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają te cienie, ale ja nie lubię takich mocnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokladnie ta paleta niestety do mnie nie przemawia, ale to tylko dlatego ze am bardzo duzo podobnych cieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować w coś innego niż powtarzać takie same kolory :)

      Usuń
  15. Kolorystyka bardziej na lato i niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odważna kolorystyka, jasne że mi sie podoba ale pewnie z moimi to by sie nie spisała :D!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie odnalazła bym się w tych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie moje kolory, fioletu i różu rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory są ładne, ale niestety nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego musi się tutaj coś znaleźć :)

      Usuń
  20. Też lubię te warianty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. droga jak za takie cienie. Nie moje kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cenie promocyjnej nie jest źle. Poza tym dla jednych ta będzie droga, dla innych zachwalana MIYO, dla kogoś Too Faced będzie tania...

      Usuń
  22. Cena standardowa przesadzona. Ale w promocji już o wiele lepiej :) Musze zobaczyć na żywo, jak będę w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie używam cieni więc to akurat produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Choć sama rzadko używam tego typu kosmetyków z wielką przyjemnością przeczytałam Twoją recenzję i popatrzyłam na paletę kolorów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna, ale szkoda, że nie naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory są piękne :) Jednak nie znalazłabym dla nich zastosowania w moim makijażu. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wolę bardziej stonowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletki nie znam, kolory nie moje, ale bronzer z Kobo jest zawsze obecny w mojej kosmetyczce :D Jeden się kończy, to zaraz kupuję kolejny ;)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie miałam nic marki Kobo☺
    Jeśli chodzi o tą paletę, to rzeczywiście wśród moich nudziakowych kolorów byłaby fajnym uzupełnieniem ,kolory mi się bardzo podobają☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć w kosmetyczce choćby jedną paletę z żywymi kolorami :)

      Usuń
  31. Piękne kolory, choć taki to trzeba umieć operować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ich formuła nie jest trudna do opanowania :)

      Usuń
  32. Zupełnie nie moja kolorystyka, ale jakościowo bardzo fajnie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam kiedyś ich pojedyncze cienie i miło wpsominam ale jakoś do ich plaet mnie nie kusi choć kolory ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko trafić na paletę, która pasowałaby nam w stu procentach :)

      Usuń
  34. Te kolorki nie przemawiają do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę,że się nie malujesz to mało które by do Ciebie przemówiły :D

      Usuń
  35. Piekne kolory ;D
    Zachecila mnie bardzo ta recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się to pierwsze porównanie "co kraj to obyczaj" do ludzi, nie myślałam o tym w ten sposób, a tu kurczę blade, masz rację! Paleta prezentuje się pięknie i jak pokazałaś, jest i dla tych osób lubujących się w makijażowym szaleństwie, i dla tych, którzy wolą je raczej stonowane ;)
    Przepięknie wykonane zdjęcia, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Na blogu pokazywałam wiele stonowanych palet i wówczas były komentarze, że ładne ale nudne. Jak pokazuję mocne kolory to zaś niektórym nie pasują, bo wolą stonowane. Nie da się dogodzić :D

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, ale lepiej podczas promocji :)

      Usuń
  38. Beautiful, this post is amazing I will like to get all of the things you show here.
    Have a nice day!.
    -XOXO, Beatriz.

    Sempiterna - Fashion, beauty and more

    OdpowiedzUsuń
  39. Też ją mam, ma dość szalone odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć chociażby jedną taką paletę. Mocny kolor może stanowić dodatek w stonowanym makijażu :)

      Usuń
  40. Fajna paletka ;) i wow, że nic się nie osypuje! To chyba nie do końca są "moje" kolory, ale ogólnie paletka robi dobre wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślałam, że ona jest tańsza, bo jednak marka Kobo kojarzy mi się z tańszymi kosmetykami :P
    Sama paletka szalona, ale nie na tyle szalona, abym nie znalazła dla niej zastosowania... chociaż lubię nudziaki, bezpieczne kolory, to może i taka paletka byłaby świetnym uzupełnieniem moich cieni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w recenzji, jest idealną opcją będącą uzupełnieniem stonowanej kolorystyki :) A do tego mamy dobry bronzer i rozświetlacz :)

      Usuń
  42. Bardzo fajna paletka. O kobo bardzo duzo dobrego slysze wiec moze kiedys cos sie uda kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, na pewno znalazłabyś wiele świetnych produktów :)

      Usuń
  43. Paletka wydaje się być fajna ale prawie 90zł to troszkę sporo:( W prawie tej cenie można kupić Juvia's place, której pigment zwala z nóg, także hmm raczej niestety nie dla mnie. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zaznaczyłam, że najlepiej polować na promocję :)

      Usuń
  44. Kobo w swoim asortymencie ma naprawdę wiele interesujących kosmetyków do makijażu. Muszę się w końcu bliżej (aniżeli tylko na blogach) przyjrzeć tej marce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco zachęcam, na pewno wypatrzysz coś dla siebie :)

      Usuń
  45. Piękna paleta. Muszę się koniecznie za nią rozejrzeć. Bardzo lubię kosmetyki marki KOBO.

    OdpowiedzUsuń
  46. Widziałam tą paletę, ale jakoś do mnie nie przemówiła.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo dobrze to ujęłaś - to jest idealna paleta uzupełniająca. Też miałam takie skojarzenie, jak tylko zobaczyłam zestawienie kolorystyczne.
    Regularna cena jest jak na drogeryjną półkę poważnie przesadzona, ale - tak jak wspomniałaś - jeśli będzie promocja, to jak najbardziej warto polować;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji jest ok, zwłaszcza że mamy uniwersalny bronzer i rozświetlacz. Nawet jak ktoś lubi stonowany makijaż to warto mieć choćby jedną paletę z mocnymi kolorami :)

      Usuń
  48. Takimi kolorami można zrobić przepiękny, odważny makijaż:D mi niestety do takich brakuje umiejętności :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.