piątek, 19 października 2018

ProClub.pl - nowa promocja Cashback od Olympus


Cześć :)

Bycie blogerem czy youtuberem jest dla większości z nas pasją i wielką przyjemnością. Jednak nie oszukujmy się, dla części także pracą na pełny etat. Aby dobrze wywiązywać się z nałożonych sobie zadań warto mieć odpowiednie narzędzie. Dla nas niewątpliwie bardzo ważnym elementem jest aparat. W końcu zdjęcia czy filmy nie wezmą się z powietrza, a nie każdy telefon jest odpowiednio wyposażony. Jeśli marzy się Wam nowy, dobrej jakości sprzęt warto zapoznać się z ofertą sklepu ProClub. 
Sklep oferuje szeroką gamę aparatów fotograficznych. Znajdziemy w nim m.i.n lustrzanki, lustrzanki zaawansowane, kompakty oraz bezlusterkowce. Do naszych urządzeń dokupimy wszelkie niezbędne akcesoria - począwszy od osłon czy ściereczek na pierścieniach skończywszy.


ProClub to nie tylko aparaty, ale także kamery. Podróżujecie sporo samochodem? Z pewnością przyda się Wam kamera samochodowa. A może gustujecie w sportach ekstremalnych? Wy także znajdziecie coś dla siebie.


Sklep dba o to, abyśmy nie musieli martwić się o stan naszych urządzeń. Wszystko za sprawą szerokiej oferty pokrowców, toreb i plecaków. Zaś osobom, które z różnych względów same zajmują się nagrywaniem czy 'pstrykaniem' na pewno przyda się - jak to mówię - "stojak na aparat", czyli statyw.

Sklep ProClub przygotował ofertę cashback obowiązującą przy zakupach wyszczególnionych produktów marki Olympus. Wszelkie informacje znajdziecie pod linkiem https://proclub.pl/news/show/197.html


Aparat jest ważnym urządzeniem nie tylko w rękach blogerów lub youtuberów, ale każdego z nas. Robienie zdjęć czy kręcenie filmów wiąże się z zatrzymaniem czasu i możliwością powrotu do pięknych chwil. 
Posiadacie aparaty fotograficzne czy posiłkujecie się telefonami? Jak często zdarza się wam z nich korzystać? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

55 komentarzy:

  1. Gdy zakładałyśmy z siostrą bloga, rozważałyśmy zakup aparatu, bo miałyśmy tylko te w telefonach, a do wyglądu bloga przykładamy wielką wagę. Wystarczyła jednak szybka analiza tego, co oferuje rynek, żebyśmy zrezygnowały z zakupu - bardzo szybko okazało się, że do 1000 zł można co najwyżej kupić cyfrówkę i to z tych, które często robią gorsze zdjęcia niż niejeden telefon. To, co nas satysfakcjonowało jakościowo, to właśnie ta półka cenowa, którą dla przykładu tu pokazałaś:D Rozważałyśmy dołożenie jeszcze tysiąca, ale to i tak za mało, żeby było profesjonalnie - sam aparat za 2k to nie wszystko. ;)
    Drugim istotnym czynnikiem był też fakt, że póki co nie mamy za bardzo czasu na naukę obsługi lustrzanek, a kupić sprzęt za tyle pieniędzy, żeby jechać na automacie - mija się z celem! :D Gdybyśmy jednak miały wcześniej styczność z lustrzankami i posiadały odpowiednie umiejętności, decyzja o zakupie byłaby pewnie bardziej oczywista.
    Ktoś powie: "mogłyście kupić hybrydę". No pewnie, że tak :) Ale dobra hybryda to już półka cenowa 3-4 tysięcy, nie znalazłam wtedy żadnej za 2 tysiące, która nie robiłaby mega ciemnych zdjęć. Jeśli ktoś taką zna - chętnie się zapoznam z ofertą:D
    Docelowo kiedyś pewnie zainwestujemy w taki sprzęt, gdy zajdzie taka potrzeba, gdy zdjęcia z telefonu nie będą już wystarczyć ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Tov

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety profesjonalny sprzęt kosztuje swoje i jednak wypadałoby mieć odpowiednią wiedzę, aby się nim dobrze posługiwać. Bez sensu mieć aparat, który potem nie będzie używany, albo będzie stosowany źle. A zazwyczaj takie sprzęty mają wiele różnych funkcji, z których warto byłoby korzystać :)

      Usuń
  2. Ja zaczynałam ze zwykłym aparatem za 200 zł, ale decyzja o zakupie lustrzanki kilka lat temu była strzałem w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam aparaty, ale telefon prawie zawsze z nimi wygrywa, bo mam go zawsze przy sobie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem ogarnąć mojego telefonu. Poza tym często nie wiem, gdzie leży :D

      Usuń
  4. Ja mam zamiar kupić sobie w przyszłości dobry aparat, nie koniecznie lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również telefon wygrywa- zawsze pod ręką:)pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do zdjec uzywam przede wszystkim telefonu ale mam tez aparat kieszonkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem szczesliwa posiadaczka Lumix G7 i wiem jaka roznice robia zdjecia z telefonu a jaka profesjonalnym aparatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak co profesjonalny sprzęt to profesjonalny :)

      Usuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie dlatego też chętnie rozglądnę się co mają w asortymencie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wciąz pracuję na lustrzance i statywie, , ale część zdjęc robię tez telefonem. Taki aparat to fajna sprawa, myślę,o zakupie czegos małego w celu focenia podwodnego świata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś odpowiedniego :)

      Usuń
  10. Ja różnie robię zdjęcia. Jak mam naładowany aparat to nim. Nie inwestowałam jakoś specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szukam włąśnie dobrego sprzętu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta sklepu jest szeroka, więc może wpadnie Ci coś w oko :)

      Usuń
  12. Dobry aparat, to podstawa, fajne oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam kupić aparat ale dobre aparaty sporo kosztują. Mam nadzieję że kiedyś uda mi się kupić za dobrą cenę dobry aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się porządny aparat, ale na razie mogę pomarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamieniłam aparat na iPhone'a póki co mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  16. marzy mi sie aparat i dobre oświetlenie, chętnie przejrzę ofertę sklepu

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym dysponować porządnym sprzętem! :) jednak na początku mojej drogi blogowania, która nie wiadomo jak się potoczy, na razie posiłkuję się telefonem :) Może z czasem się skuszę, niewykluczone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządny aparat może się przydać nie tylko do blogowania :)

      Usuń
  18. Profesjonalny sprzęt to nie wszystko, trzeba jeszcze umieć go obsługiwać.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo a akurat się przymierzam do kupna aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobry aparat to podstawa przy prowadzeniu bloga. Uważam, że zdjęcia powinny być wyraźne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zwykle zdjęcia robię telefonem komórkowym i jestem zadowolona z efektów. Dobre oświetlenie to podstawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre oświetlenie i parametry mogą wiele zdziałać :)

      Usuń
  22. Na początku zaczynałam cyfrówką teraz mam lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydałby mi się na prawdę dobrej jakości APARAT,ale zazwyczaj przenoszę decyzję o zakupie na "później".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Chyba czekam, aż mój odmówi posłuszeństwa :)

      Usuń
  24. Ja mam cyfrówkę i lustrzankę, ale uwielbiam też bawić się telefonem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja różnie robię fotki i soniakiem alfa 320 i komórką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby zdjęcia były satysfakcjonujące :)

      Usuń
  26. Ja robię zdjęcia jednym z najtańszych aparatów kupionych jakieś 6 lat za czasów studiów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Włąsnie sama zastanawiam się nad zakupem nowego aparatu 😬

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.