czwartek, 20 września 2018

Odmień swój wygląd z UniWigs

Hej :)

Nie będę ukrywać, że jestem ogromnym tchórzem, jeśli chodzi o wygląd moich włosów. Od dawien dawna czeszę się w tym samym stylu, a fryzjera odwiedzam rzadko. Niestety mam wrażenie, że nie znają matematyki i prośba o podcięcie końcówek = utrata połowy długości. Z kolorem też nigdy nie eksperymentowałam, ale na szczęście lubię swój naturalny. Są jednak sklepy, które oferują nam szeroki wybór włosowych produktów, które będą mogły w szybki i łatwy sposób odmienić nasz wygląd - i to nie na stałe. Jednym z nich jest UniWigs


Wykonane są z francuskiej koronki, która jest praktycznie niewidoczna. Materiał jest rozciągliwy, więc dopasuje się do naszych potrzeb. 



Moda przychodzi i odchodzi, jednak ponadczasowe fryzury pozostają zawsze klasyczne. Bez względu na to jaki rodzaj włosów mamy, jedna z oferowanych peruk pozwoli czuć się zawsze świeżo i wyjątkowo. Koronkowe peruki zaprojektowane są z wysokiej jakości ludzkich włosów, dzięki czemu osiągniemy naturalny wygląd. 



Uniwersalny zestaw ręcznie wykonanych koronek. Gwarantuje naturalny wygląd wszędzie tam, gdzie nasze włosy są przerzedzone i nadmiernie wypadające. Są niewidoczne i gwarantują możliwość wykonywania wszelakich upięć.



Wykonane w 100% z ludzkich włosów i zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić naturalny wygląd. Pasują do różnych stylów i grup wiekowych. Możemy wybierać spośród pełnych koronek, koronek z przodu bądź koronek bezklejowych. Nie ważne czy jesteś miłośnikiem peruk, czy cierpisz na wypadanie włosów. UniWigs pozwoli Ci osiągnąć najlepsze efekty.

Jeśli o mnie chodzi to nie wyobrażam sobie korzystać codziennie z peruki. Jednak zdarzyło mi się kilka razy zakładać je podczas imprez i muszę przyznać, że było to ciekawe doświadczenie. Nie neguję jednak takich produktów, gdyż wiem, że są osoby z różnym doświadczeniem życiowym, dla których jest to jedyna szansa, aby poczuć się pięknie i kobieco. To, że coś nie jest potrzebne nam samym nie oznacza, że musi być spisane na straty :)
Zdarzyło Wam się kiedyś przymierzać peruki? Zmieniacie swój styl czy jesteście wierne wyglądowi? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

69 komentarzy:

  1. Nosiłam peruka z konieczności. Źle mi się kojarzy i nigdy więcej nie założę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdarzyło mi się przymierzyć perukę, ale był to dodatek do gazet, więc jakościowo nie była to najwyższa klasa. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przymierzałam, peruki źle mi się kojarzą ale nie ukrywam, że może kiedyś założę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście peruki mają dość negatywne skojarzenia, ale niektórym są bardzo potrzebne.

      Usuń
  4. Nie nosiłam i mam nadzieję, że nie będe musiała

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, że spontanicznie, w prosty sposób bez niszczenia własnych włosów można całkowicie zmienić fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy tylko nam się zechce i zawsze można wrócić do swojego naturalnego wyglądu :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny sposób na chwilową zmianę wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peruki, pozwalaja nam zmienic sie nie do poznania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nosiłam tak nigdy peruki, ale miałam okazje raz tylko założyć na kilka minut ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio myślę ad peruka bo mam liche włosy i skróciłabym he jak najwięcej aby rosły zdrowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też przydałoby się radykalne cięcie, ale mi szkoda...

      Usuń
  10. Szybka zmiana wyglądu, fajna sprawa ale chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy mają taką sytuację, że dla nich to zmiana na długi czas - bardzo potrzebna.

      Usuń
  11. Peruki mnie przerażają i kojarzą mi się tylko z chorobami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zawsze takie skojarzenia, ale niestety nie wszyscy mogą od tego uciec :(

      Usuń
  12. Mimo że sama mam nie najbujniejszą czuprynę, to do peruk nigdy się nie przekonam, bo po prostu źle mi się kojarzą. Natomiast mam znajomą, która ma ścięte włosy na boba i od czasu do czasu zakłada perukę, jeśli zamarzy jej się mieć na dany dzień długie ;P I powiem szczerze, że wygląda to u niej ekstra :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy już tak mają, że eksperymenty z wyglądem wychodzą im na dobre. Mogą zmieniać kolor czy uczesanie i zawsze wyglądają dobrze :)

      Usuń
  13. niektóre wyglądają bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne niektóre wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie miałam, ani nie przymierzałam peruki. Jestem ciekawa czy by mi pasowała. Może bym nawet od czasu do czasu nosiła - najbardziej z kręconymi włosami, bo jak wiesz/widziałaś mam proste włosy jak drut :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tych włosów :D Moje się kręcą a chciałabym mieć właśnie proste :)

      Usuń
  16. to jest dobra opcja zeby zmienic kolor włosów bez farbowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli wyglądają naturalnie, to można sprawdzić, czy np. pasuje nam dany odcień włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy to istne siano więc od czasu do czasu z chęcią założyłabym jakąś peruki.

    OdpowiedzUsuń
  19. czasem można męża i rodzinę zaskoczyć taką odmianą, ale na co dzień chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie super pomysł z perukami, mozna zmienić swój wygląd w chwilkę

    OdpowiedzUsuń
  21. Wizualnie bardzo mi się podobaja, ale nigdy nie miałam okazji nosić ani nawet założyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można sprawdzić jakby się wyglądało w innej fryzurze :)

      Usuń
  22. Ja od 8 lat zapuszczam włosy końcówki podcina mi siostra a farbę robię u fryzjera tylko dlatego że zawsze robię ten sam kolor. Nie raz zdarzyło się że fryzjer uciachał mi połowę włosów i wkońcu powiedziałam dość. Peruki nigdy nie przymierzałam za to kiedy miałam krótkie włosy nosiłam dopinki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ceny jak widzę zabijają, ale jak chcemy coś naturalnego i prawdziwego, to co się dziwić. Ja od jakiegoś czasu mam taki pociąg by coś zmienić z włosami, ale nie na stałe. Może kiedyś skuszę się i na perukę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że u nas stacjonarnie można znaleźć znacznie tańsze, ale' pewnie wiele jest syntetycznych.

      Usuń
  24. Wolę naturalne, ale jeśli ktoś w wyniku choroby straci włosy to ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy nie wiadomo jaka trafia się sytuacja.

      Usuń
  25. Tak, przymierzałam perukę kiedyś, ale jednak wolę swoje naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam jedną perukę - różową. :D Jak się domyślasz- nie noszę jej na co dzień. xD
    Kilka razy nosiłam ją na jakieś szalone imprezy jako nastolatka. :D
    Ja generalnie miałam uraz do fryzjerów, ale kilka lat temu trafiłam na tego jedynego i wiem, że mogę mu zaufać. :) Jakiś czas temu zmieniłam monotonny jeden kolor na głowie, na bardzo fajne ombre i jestem w nim zakochana. :D Ciekawe jak długo wytrzymam bez zmiany. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym trafiła na takiego fryzjera to bym go już nigdy nie zmieniła. Aż zazdroszczę :)

      Usuń
  27. Kusi mnie by mieć jakąś peruki dla małej zmiany image :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Very interesting post, dear!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie rewelacyjny sposób by sprawdzić jak będzie się wyglądac w innym kolorze włosów bez farbowania ☺
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam czapkę na snowboard która wygląda jak kudłata peruka ;)) A tak, to nie było mi dane się pobawić, a podobają mi się peruki w jakichś odjechanych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie miałam na głowie peruki ale przydała by się po to by chociażby sprawdzić jaki kolor włosów pasuje najlepiej do twarzy 😉 A tym samym jaka długość

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.