poniedziałek, 23 grudnia 2013

TAG Świąteczny.

Hej :)

Na blogu Sekrety Naszego Piękna zobaczyłam odpowiedzi do Świątecznego TAGu. bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam wziąć udział w zabawie :)

1. Ulubiony świąteczny film
Oczywiście Kevin... Nie wyobrażam sobie Świąt bez tego filmu. oglądam co roku i zawsze śmieję się jak głupia :D 

2. Ulubiony świąteczny kolor
Nie mam jakiegoś ulubionego koloru. Lubię jednak, żeby było nieco brokatowo, ale nie ekstrawagancko. 

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?
Wigilia jest oczywiście czasem, gdzie strój odgrywa ważną rolę. Potem jednak, gdy spędzam czas w domu ubrana jestem normalnie, aczkolwiek schludnie. 

4. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był? 
Baaaaardzo trudne pytanie, na które jednak nie potrafię udzielić odpowiedzi.  

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Zawsze otwieramy prezenty w Wigilię. Po kolacji zmywamy naczynia, szybko podkładamy prezenty pod choinkę (żeby siostrzyczka nie widziała). Tata dzwoni dzwoneczkami dając sygnał, że wszystko jest gotowe i można wejść do pokoju :)

6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? 
Oj, niestety nie jest to w zasięgu moich "plastycznych/technicznych" możliwości. 

7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? 
Najbardziej nicnierobić :D A poza tym spędza się oczywiście czas z rodziną, odwiedza innych członków, czyta książki, chodzi na spacery. 

8. Jakieś świąteczne życzenia?
Najbardziej zależy mi na zdrowiu rodzinki. To co dotyczy mnie jest mniej ważne.  

9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Nie wiem czy do końca ulubiony i iście świąteczny, ale ten czas najbardziej kojarzy mi się z zapachem mandarynek. 

10. Ulubione świąteczne jedzenie
Od zeszłego roku jest to ryba po grecku, gdyż wtedy mama zrobiła ją po raz pierwszy. Smakuje mi również śląska moczka robiona przez mamę mojego chłopaka. 

Jeśli ktoś chce wziąć udział w zabawie to serdecznie zapraszam do odpowiedzenia na ten przyjemny TAG :)

Iwona

3 komentarze:

  1. O zapachu mandarynek zapomniałam :) Pewnie, że jest świąteczny bo tylko w tym czasie naprawdę pięknie pachną :)
    Cóż to jest śląska moczka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moczka to taka potrawa z piernika i różnych bakalii, orzechów/migdałów, suszonych owoców, czekolady itd. Jedni robią bardziej w formie rzadszej zupy, a inni (jak mama mojego chłopaka) - w formie budyniowej :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.