sobota, 29 czerwca 2013

Pomagisterskie :)

Witajcie :)

Dwa dni temu udało mi się obronić pracę magisterką :) Chciałam wczoraj zjeść jakieś specjalniejsze śniadanie, ale po małym świętowaniu nie byłam w stanie zrobić nic wymyślnego :D Pomyślałam więc, że pokażę co zjadłam dzisiaj, bo cukinia w wersji śniadaniowej jest pyszna :)

Cukiniowa owsianko-manna z bananem, ricottą 
i prażonymi orzechami włoskimi


Szacowana wartość energetyczna:
A dzisiaj mam iść na imprezę z chłopakiem. Oczywiście im człowiek bardziej czeka, tym gorzej potem jest. Tak się cieszyłam, a tu dopadł mnie problem z zębem i mam pół twarzy opuchniętej :/ Oby do wieczora coś się polepszyło...

Iwona

3 komentarze:

  1. Świetnie wygląda to owsianka jak ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Płatki zalałam na noc wrzątkiem. Rano podgrzałam, dodałam startą na małych oczkach cukinię oraz kaszę mannę. Trzeba jednak uważać, żeby nie dać do płatków zbyt wiele płynu, bo cukinia puszcza sok, więc owsianka może się zrobić zbyt rzadka.

      Usuń
  2. Super owsianka:) połączenie z cukinią jest mi już znane i bardzo zachwalam:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.