czwartek, 23 maja 2013

Zakupowo-rossmannowo, czyli przyśpieszony Dzień Dziecka :)

Witajcie :)

Zapewne większość z Was wie, że od dzisiaj do 29.05 w Rossmannie obowiązuje promocja -40% na kosmetyki kolorowe oraz do pielęgnacji twarzy. Przy tej okazji moja mama zafundowała mi zakupy, a ja stwierdziłam, że będzie to przyśpieszony prezent na Dzień Dziecka. Dzięki temu mam zapas potrzebnych produktów, a mamusia nie musi główkować co mi kupić :)

Oto co zakupiłam i za ile:


  • Lirene, Dermoprogram, delikatnie kremowy żel do mycia twarzy - 6,59 zł
  • Lirene, Dermoprogram, peeling gruboziarnisty - 6,59 zł
  • Rival de Loop, tonik bezalkoholowy - 2,69 zł
  • Alterra, chusteczki oczyszczające - 1,99 zł
  • Lovely, pomadka w sztyfcie z kamforą i mentolem - 2,39 zł
  • Ziaja, maska nawilżająca - 0,89 zł
  • Ziaja, maska regenerująca - 0,89 zł
  • Rival de Loop, maseczka truskawka&wanilia - 0,99 zł
Kusi mnie jeszcze kilka produktów (zwłaszcza z kolorówki), ale mam nadzieję, że będę silna i zbyt wiele rzeczy nie wpadnie do koszyka :D A Wy poczyniłyście już jakieś zakupy? A może dopiero przymierzacie się do podboju Rossmanna? :D

A skoro mama zrobiła mi przyśpieszony Dzień Dziecka to ja w ramach szybszego Dnia Matki zabieram ją wieczorem do kina na "Oszukane". Mam nadzieję, że film okaże się warty uwagi :)

Pozdrawiam,

Iwona

3 komentarze:

  1. Fajne zakupy - zwłaszcza Lirene Dermoprogram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam przyśpieszony dzień dziecka, a mama przyśpieszony dzień matki :p

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.