wtorek, 19 marca 2013

Znajdź swój ideał z Vichy.

Hej :)

Zapewne wiele z Was słyszało o akcji organizowanej przez firmę Vichy. Rejestrując się na ich stronie (co jak się okazuje nie jest konieczne) otrzymać można darmowy zestaw próbek z różnych serii. Wystarczy tylko sprawdzić listę aptek, w których powinny być owe produkty i na miejscu sprawdzić ich dostępność. Do wyboru mamy dwa zestawy: różowy - do skóry młodszej oraz srebrny - do starszej. Ja oczywiście wybrałam dla siebie ten pierwszy. Moja mama otrzymała natomiast wersję do skóry dojrzałej.

Oto co znajduje się w każdym z zestawów:


Idealia, rozświetlający krem wygładzający - 3 ml
Aqualia, nawilżający krem kojący - 3 ml
Liftactiv, krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający do skóry normalnej i mieszanej - 1,5 ml
Neovadiol Gf, krem przywracający gęstość skóry i proporcje twarzy do skóry suchej - 1,5 ml
Normadern, krem zwalczający niedoskonałości o kompleksowym działaniu - 1,5 ml


Neovadiol Gf, krem przywracający gęstość skóry i proporcje twarzy do skóry suchej - 3 ml
Idealia, rozświetlający krem wygładzający - 3 ml
Liftactiv serum 10, serum widocznie odmładzające skórę - 3 ml
Aqualia, nawilżający krem kojący - 1,5 ml
Normadern, przeciwzmarszczkowy krem zwalczający niedoskonałości skóry - 1,5 ml

Jak widać część produktów w obu zestawach jest taka sama. Myślę, że warto jednak skorzystać z oferty Vichy i wypróbować owe kremy. 

Dajcie znać czy również szukacie swojego ideału z Vichy :) A może znacie już te kosmetyki i któryś zrobił na Was szczególne wrażenie? Chętnie poczytam Wasze opinie :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Też mam już swój zestaw Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na rozdanie http://modnania.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobiłam tak samo jak Ty- jeden dla mnie drugi dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.