poniedziałek, 2 lipca 2012

Mój "must have" - chusteczki nawilżane

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was ze zbiorczą recenzją różnych nawilżanych chusteczek, które lubię używać i zawsze znajdują się w mojej kosmetyczce :) Należą do nich produkty Alterry, Babydream oraz Facelle, które możecie nabyć w Rossmannie.

1. Alterra, nawilżane chusteczki oczyszczające Aloe Vera do skóry suchej i wrażliwej.


Od producenta:
Nawilżone chusteczki oczyszczające Alterra z wyciągiem z aloesu oczyszczają skórę wyjątkowo delikatnie. Łagodna formuła rozświetla i ożywia; nadmiar tłuszczu, pozostałości makijażu i cząsteczki brudu zostają delikatnie usunięte, a preparat przygotowuje skórę do kolejnego etapu pielęgnacji.
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
- głównie z surowców pochodzenia roślinnego
- bez silikonów i innych związków olejów mineralnych, bez emulgatorów
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
- testowany okulistycznie

Skład:
Aqua, Coco-Glucoside, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Linlool, Geraniol.

Zawartość: 25 sztuk
Cena: ok. 3,50 zł

Moja opinia:
W paczce otrzymujemy 25 dużych i bardzo dobrze nawilżonych chusteczek. Jako, że jestem osobą, która nakłada bardzo mało produktów do makijażu, przecinam taką chusteczkę i mam na dwa razy. Używam ich do zmycia makijażu w ciągu dnia, gdyż nie lubię go zostawiać do wieczornego demakijażu. Chusteczki spisują się świetnie. Nie wysuszają, nie szczypią, nie podrażniają. Mają przyjemny zapach. Nie wypowiem się jednak odnośnie demakijażu oczu, gdyż do tego celu ich nie używam.

2. Babydream, nawilżane chusteczki pielęgnacyjne. 

Od producenta: 
Chusteczki z dodatkiem rumianku i aloesu. pH neutralne dla skóry. Nie zawierają barwników i alkoholu. Oczyszczają łagodnie i dokładnie skórę.

Skład:
Aqua, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Chamomilla Recutita Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyquaternium-6, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum.

Zawartość: 30/ 80 sztuk
Cena: 2,19/4,49 zł 

Moja opinia: 
Chusteczki Babydream są  udanym produktem tej firmy, a dzięki różnej pojemności można dostosować je do sytuacji. Podczas wyjazdów czy wycieczek zawsze mam przy sobie mniejszą paczkę, która przydaje się zarówno przy dziecku jak i odświeżeniu samej siebie. W domu mam paczkę, w której znajduje się 80 sztuk. Bardzo dobrze spisują się przy panujących teraz upałach, aby szybko przetrzeć twarz czy ręce. Chusteczki te nie podrażniają, nie szczypią, nie zapychają. Mają przyjemny, delikatny zapach. Jedyny ich minus to fakt, że dość szybko wysychają. Jednakże takie suche chusteczki stosuję potem podczas porządków, do mycia mebli czy telewizora :)

3. Facelle, chusteczki do higieny intymnej. 


Od producenta: 
Opracowane specjalnie do delikatnego mycia i pielęgnacji zewnętrznych obszarów sfery intymnej. pH przyjazne dla skóry. Przebadane dermatologicznie. Idealne w czasie podróży.

Skład:
Aqua, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Chamomilla Recutita Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Camellia Sinensis Leaf Extract, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyquaternium-6, Ethylhexyllycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum. 


Zawartość: 15/20 sztuk
Cena: 2,99/4,19 zł

Moja opinia:
Powiem szczerze, że przez bardzo długi czas nie używałam tego typu chusteczek, gdyż nie widziałam potrzeby. Jednak kupiłam je na dłuższy wyjazd i stwierdziłam, że teraz bez nich się nie obejdę. Są niezastąpione podczas weekendowych zjazdów na uczelnię, zwłaszcza gdy trafiają w "te dni". Chusteczki mają wystarczającą wielkość i są świetnie nawilżone. Nie zasychają zbyt szybko. Są delikatne, nie uczulają. Powiedziałabym nawet, że łagodzą lekkie infekcje czy podrażnienia. Do tego przyjemnie pachną. 


A czy Wy używacie tego typu produktów? Macie swoich faworytów? :)


Iwona

1 komentarz:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.