piątek, 11 maja 2012

Lakierowo: szaro-granatowo :)



Dzisiaj po raz pierwszy wstawiam notkę ze zdjęciami moich pomalowanych paznokci. Zdjęcia nie są idealne, gdyż mój aparat nie chce ze mną współpracować...

Oba lakiery kupiłam wczoraj w Centrum Chińskim. Pierwszy z nich to Vollare, Salvadore w odcieniu 388. Zapłaciłam za niego 3 zł. Drugi to niemówiąca mi nic firma BIC MUM, numerek 627. Kosztował całe 1,5 zł. Urzekło mnie w nim opakowanie oraz różowa kuleczka zamknięta w zakrętce :)

Bardzo spodobały mi się oba odcienie. Myślę, że razem również pozytywnie prezentują się na paznokciach :)

Zresztą oceńcie same :)





1 komentarz:

  1. B.ładne lakiery :)

    Zapraszam, u mnie rozdanie ->http://kladii.blogspot.com/2012/05/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.