czwartek, 24 czerwca 2021

India Cosmetics - krem do stóp z olejem z konopi

 Hej :)

Każdy z nas ma na pewno takie grupy produktów kosmetycznych, bez których nie wyobraża sobie higieny i pielęgnacji. Przywyknęliśmy już do ich częstego stosowania i nie czujemy się komfortowo, kiedy na mamy ich pod ręką. Są jednak i takie kosmetyki, które - choć ważne - są przez nas pomijane. U mnie niestety są to wszelkiego produkty do pielęgnacji stóp. Przypominam sobie o nich wtedy, gdy robi się ciepło lub moje stopy są w kiepskiej formie. Ostatnio na moje problemy pomagał mi krem do stóp z olejem z konopi marki India Cosmetics.

Kosmetyk zamknięty jest w plastycznej tubce. Ma bardzo estetyczną szatę graficzną. Pod zamknięciem na klik naszym oczom ukazuje się klasyczny dozownik w postaci niewielkiej dziurki. 
W składzie znajdziemy tak wartościowe substancje jak mocznik, gliceryna, masło shea, olej z konopi. Są również parabeny, ale na szczęście pod koniec listy.


Krem ma gęstą konsystencję. Pod palcami jest zarówno jedwabista jak i lekko tłusta. Na szczęście szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. 
Zapach jest bardzo przyjemny. Przypomina mi połączenie uniwersalnych kremów z ziołową nutą.
W sposobie użycia nie ma nic odkrywczego. Krem wmasowujemy w czyste, suche stopy. Zazwyczaj robię to wieczorem. W chłodne dni zastosowałabym jeszcze bawełniane skarpetki, ale przy obecnych upałach jest to niemożliwe. Na pewno rozumiecie.


Jakie czuję efekty?
Bardzo przyjemne. Ale zacznę od początku. Niestety zapominanie o tego typu kosmetykach sprawia, że moje pięty mają tendencję do zgrubień. Przed rozpoczęciem używania kremu zrobiłam sobie porządną kąpiel stóp oraz peeling pilnikiem elektrycznym. Po tym wmasowałam krem po raz pierwszy. Rano skóra stóp już była lepiej nawilżona i bardziej miękka. Tylko mnie to zachęciło, więc zaczęłam używać specyfiku codziennie wieczorem. Po tygodniu stan pięt zdecydowanie się poprawił. Obecnie, co mnie najbardziej zaskoczyło to fakt, że od początku kuracji praktycznie nie musiałam użyć pilnika. Zrogowacenia nie zaczęły się pojawiać, skóra nie jest twarda.
Powiem Wam, że czasami lubię nałożyć ten krem także na dłonie. Mam wówczas wrażenie, że są jakby bardziej 'scalone'. 
Krem do stóp z olejem z konopi kosztuje ok. 15 zł za pojemność 75 ml.

Jeśli - tak jak ja - macie problemy z systematyczną pielęgnacją stóp a oczekujecie szybkich i odczuwalnych efektów to zdecydowanie polecam Wam krem do stóp z olejem z konopi marki India Cosmetics. Uważam, że nie będziecie żałować tego wyboru.
Korzystaliście już z tego kremu? Jakie są Wasze sposoby na piękne stopy? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

39 komentarzy:

  1. Akurat używam innego kremu do stóp, ale może i ten kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach jest najważniejszy, ho przecież to stopy. Tez by go wybrał. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest bardzo przyjemny, ale najważniejsze jest działanie :)

      Usuń
  3. Powoli kończy mi się mój krem do stóp zatem chętnie spróbuję czegoś nowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że jest taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować ten krem, bo większość jakich używałam nie dawali żadnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już różne kremy do stóp, ale tego jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten krem to stóp i obecnie została mi jego końcówka.
    Produkt spisał się u mnie bardzo dobrze :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o dziękuję, ze mi przypomniałaś o tej świetnej marce

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że byłby odpowiedni dla mnie, lubię kosmetyki z olejem z konopi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, mam go, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś muszę sobie sprawić do stópek 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że krem wypadł bardzo pozytywnie, na pewno warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy krem :) Ja niestety przeważnie zapominam o pielęgnacji stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka nie jest mi zupełnie znana :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.