sobota, 6 marca 2021

Tołpa - nocny turbo-krem antycellulitowy

sposoby na redukcję cellulitu
 Cześć :)

Nie da się ukryć, że żyjemy w bardzo wyidealizowanym świecie. zewsząd uderzają nas zdjęcia idealnie wyglądających celebrytek. Chcoaiż mamy świadomość, że często są one przefiltrowane i przedstawiają nieprawdziwy obraz, to mimo wszystko chcielibyśmy chociaż po części wyglądać podobnie. Walczymy przez to ze swoimi kompleksami. Dbamy o stan cery, kondycję włosów, ale chcemy także zwalczyć tak częsty problem jakim jest cellulit. Wiedzą o tym marki kosmetyczne, których produkty obiecują nam istne cuda na kiju. Jak jest naprawdę? Sprawdźmy na przykładzie nocnego turbo-kremu antycellulitowego marki Tołpa.

Kosmetyk otrzymujemy w czarnym kartoniku, na którym widnieją wszystkie najważniejsze informacje zarówno z zewnętrznej strony jak i na ściankach w środku. Sam krem zamknięty jest w plastikowym, okrągłym słoiczku
W składzie znajdziemy m.in. masło shea, wyciąg z torfu, kofeinę, ekstrakt z żółtego maku, glicerynę, witaminę E.

sposoby na redukcję cellulitu

Konsystencja kosmetyku jest typowo kremowa, ale gęsta i treściwa. Bardzo dobrze się aplikuje i wchłania. Do aplikacji wystarczy niewielka ilość.
Zapach jest typowo perfumowany, ale nie ma szczególnej nuty, którą można by tutaj wyróżnić. Niemniej jednak jest przyjemny.
Turbo-krem marki Tołpa przeznaczony jest do skóry wrażliwej, z cellulitem, nadmiarem tkanki tłuszczowej, z nierówną strukturą skóry, o obniżonej jędrności i elastyczności, suchej i szorstkiej. Producent zaleca aplikować go codziennie na noc

sposoby na redukcję cellulitu

Skupmy się zatem na efektach.
Zacznę z ciężkiego kalibru... Nie wierzę w antycellulitowe działanie kosmetyków. No nie i już. Dieta i ruch + kosmetyk jak najbardziej, ale... sama dieta i ruch też na tak. Sam kosmetyk - nie. Wiem że może ktoś się obrazi, ale jeśli czytam recenzje, że komuś po tygodniu zniknął cellulit po samym kosmetyku to albo go nie miał, albo ma nas za głupków. Sorry - nawet wiele specjalistycznych zabiegów nie działa tak szybko. Wracając do tematu. Po co zatem opisuję kosmetyk skoro w niego nie wierzę? Ano dlatego, że od tego typu specyfików mam też swoje własne oczekiwania, którym powinien sprostać. 
Kosmetyk antycellulitowy ma mi solidnie nawilżyć skórę i dać uczucie lepszego napięcia i elastyczności. Być niejako utrzymana w ryzach. Nie powiem, turbo-krem spisuje się pod tym kątem całkiem solidnie. Skóra jest gładka, nawilżona, miękka w dotyku.Widać, że jest w dobrej kondycji. 
Mój cellulit jest niewielki, umieściłabym go w pierwszym stopniu i na co dzień zupełnie o nim nie myślę. Stosowanie kremu ani trochę nie przyczyniło się do jego zmniejszenia. Więc nie wiem jak miałby zadziałać na jeszcze mocniejszym problemie. 

sposoby na redukcję cellulitu

Producent informuje nas także, że stosowanie kremu zmniejsza obwód uda do 1 cm. Ponieważ od jakiegoś czasu ćwiczę siłowo i bardziej rosnę niż się kurczę (:D) na czas kuracji ograniczyłam nieco aktywność, aby nie zaburzyć obrazu. Obwód jak był na początku, tak był na końcu. Bez żadnej zmiany. 
Plusem turbo-kremu jest fakt, że nie spowodował uczulenia czy podrażnienia. Nic mnie nie swędziało, skóra nie była czerwona. 
Nocny turbo-krem antycellulitowy marki Tołpa kosztuje ok. 50 zł za pojemność 250 ml.

Nie mówię, że kosmetyk marki Tołpa jest zły, bo jednak coś tam robi. Ale prędzej bym w niego uwierzyła, gdyby miał napis 'odżywczy', 'nawilżający' itd. Z tym mogłabym się zgodzić.
Jakie jest Wasze zdanie na temat produktów antycellulitowych? Wierzycie w ich samodzielne działanie czy stawiacie jednak przede wszystkim na ruch i zdrową dietę? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

98 komentarzy:

  1. Another interesting beauty product! Thanks, Iwona, for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie jestem przekonana do tego rodzaju kosmetyków. Nie wierzę w takie działanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jednak mnie on nie przekonuje az tak by go kupic za taka cene
    Moze jak będzie na promocji to wtedy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam takich produktów, więc na ten także się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko znaleźć na prawdę skuteczny, taki w 100% chyba nie istnieje
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma pewno nie. Kosmetyk to mimo wszystko tylko kosmetyk :)

      Usuń
  6. Nice product, thank you for the suggestion

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie takie produkty są jako dodatek bo szczerze mówiąc, nie wiem czy jakiś kosmetyk w pełni poradzi sobie z tym ,,problemem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni na pewno nie. Jako dodatek fajnie poprawi kondycję skóry, ale liczy się głowie ruch i zdrowa dieta :)

      Usuń
  8. Samym smarowanie raczej niewiele się osiągnie ;) Ale z pewnością nie zaszkodzi i wzmocni inne dzialania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie wierzę w działanie antycellulitowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było zbyt proste, gdyby kosmetyki działały :)

      Usuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem. :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam go przedstawić :)

      Usuń
  11. Producenci z tymi obietnicami, to przesadzają!
    Dzięki za taka solidną i szczerą opinię:))

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tego typu produkty się nigdy jie sprawdzają :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie mamy oczekiwania. Cellulitu nam nie usuną, ale mogą wspomóc kondycję skóry :)

      Usuń
  13. Też go używam, ma bardzo fajny zapach. Wg mnie trochę wygładza skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam robi, ale nie to co nam obiecuje producent :)

      Usuń
  14. Swoje kosztuje a efektów brak :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby mi się taki krem zmniejszający obwód ud, ale skoro w tej kwestii efekty są takie same jak przed użyciem, to raczej nie skuszę się na ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było zbyt proste, gdyby kosmetyki działały pod tym kątem :)

      Usuń
  16. małam, ale nie zdażyłam użyć, bo się przeterminował niestety :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazję go używać, ale pielęgnacyjnie wypadł słabo ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. I have never tried such a product!

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkowicie się z Tobą zgadzam i sama w opiniach tego typu preparatów podkreślam że bez ćwiczeń i diety nie ma co liczyć na cud...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niektórzy chyba myślą, że jesteśmy naiwni...

      Usuń
  20. Ja ostatnio nie używam kosmetyków antycellutowych, ale kiedyś świetnie mi się sprawdził Elancyl, byłam pod wrażeniem:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie wierzę w takie kosmetyki :) Musiałyby być magiczne :D Mogą delikatnie wspomóc nasz cellulit, ale wyłącznie przy zdrowej diecie i ćwiczeniach :)
    Zresztą nie czarujmy się, cellulit u kobiet to całkiem naturalne zjawisko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sam w sobie szału nie zrobi, musi być dieta, sport.... Ja zauważyłam zmiany przy jednym takim kremie, niestety były krótkotrwałe, ale nawilżał dobrze, więc za to plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kremy na pewno mogą wspomóc skórę, ale cudów nie będzie :)

      Usuń
  23. Dawno temu miałam krem o podobnym działaniu Tołpy i podobne odczucia, dobrze nawilżał, ale szału nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyków Tołpa raczej nie kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdarzyło mi się używać kremu antycellulitowego z widocznymi efektami, ale był to kosmetyk z górnej półki i kosztował naprawdę sporo. Jeśli chodzi o kosmetyki drogeryjne, wiele sobie po nich nie obiecuję. Dobrze, jeśli utrzymują skórę w dobrej kondycji i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dla mnie też takie podstawowe działania pielęgnacyjne są zadowalające :)

      Usuń
  26. Także nie wierzę w działanie tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię używać tego typu produkty. Tego kremu jeszcze nigdy nie używałam. Wiosna idzie, więc warto pomyśleć nad wyglądem ciała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tylko, że nie działają na to, co nam obiecuję producent.

      Usuń
  28. Bardzo lubię Tołpę, koniecznie muszę wypróbować ten specyfik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz wielkich wymagań to nie zaszkodzi :)

      Usuń
  29. co prawda, kosmetyk drogi nie jest, takze warto zaryzykowac. ja tez mam podobny w posiadaniu no i ruch + dieta + krem, jaaaaakims cudem widze efekty. Gdy czytalam opinie na temat mojego antycelulitowego kosmetyku to bylam w szoku i tez sie smialam. podobno obwod w tydzien zmalal o 2cm XDDD przeciez to jest niemozliwe... a co do mojego celulitu - moglabym postawic go na 3 poziomie. mam straszny. walcze z nim juz od dawna. stosowalam takze chinskie banki do masazu (one tez mi pomogly). moze za rok uda mi sie pozbyc skorki pomaranczowej.. ale... ale... czas pokaze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoje starania :) banki chińskie są świetne, na pewno skuteczniejsze od kosmetyków :)

      Usuń
  30. Mam identyczne zdanie, jak Ty. Ćwiczenia, dieta, ewentualnie ruch w postaci spacerów i ogólna aktywność organizmu - jak najbardziej. Samo stosowanie kosmetyku nie pomoże. Na szczęście mnie ten problem jeszcze nie dotyczy, ale nie wierzyłabym ślepo w obietnice producenta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety producenci są innego zdania, ale mamy swój rozum :)

      Usuń
  31. Używałam go i faktycznie skóra była jędrna, cellulitu się nie pozbyłam i cm też nie. :D A jędrność chyba uzyskałam dlatego, że nareszcie używałam takiego kosmetyku regularnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularność w stosowaniu kosmetyków zawsze jest kluczowa :)

      Usuń
  32. Miło go wspominam, chyba znowu się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie produkty warto używać, ale przede wszystkim ruch.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ruch, ćwiczenia plus kosmetyki. A z Tołpy dawno nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam go, ale też do takich kosmetyków antycellulitowych zawsze podchodzę ze sporą dozą nieufności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było zbyt proste, gdyby tak po prostu działały :)

      Usuń
  36. ja tam nie walczę z moim cellulitem;p lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akceptacja własnego ciała jest bardzo ważna :)

      Usuń
  37. Sounds great to fight cellulite!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie by było jakby kremy dawały radę z cellulitem. Niestety nie jest tak kolorowo. Krem ma nawilżać, pozbawiać szorstkości i pielęgnować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tam mam cellulit, rozstępy i blizny i nie narzekam - nawet je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ważne, aby akceptować to, na co nie do końca mamy wpływ :)

      Usuń
  40. Zgadzam się - kremy, to nie są czarodziejskie różdżki, więc nie ma co oczekiwać, że cellulit zniknie od samego ich stosowania ;) Ale u mnie, w połączeniu z ćwiczeniami i masażami, sprawdzał się naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale pewnie bez kremu efekty byłyby równie dobre. Krem tylko wspomoże :)

      Usuń
  41. Dobry produkt . Dziękuję za informację

    OdpowiedzUsuń
  42. Kosmetyk pewnie warty przetestowania, ale ja też jestem zdania, że dieta i ruch są ważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ech liczyłam na bardziej entuzjastyczną recenzję :P Ogólnie to ja widzę u siebie efekty po balsamach z Eveline, ale nie samych. W połączeniu z masażami i ćwiczeniami i dietą. Też nie wierzę w to, że sam kosmetyk nam usunie cellulit i jeszcze zmniejszy obwód ud, podczas kiedy my będziemy siedzieć na kanapie i wcinać pączki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez kosmetyku efekty też będą, ale smarowanie na pewno dodatkowo wspomoże kondycję skóry :)

      Usuń
  44. Miałam ten krem i mega miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Miałam ten krem, obwód ud nie zmniejszył się, ale skórę dobrze ujędrnił. Ja wierzę w antycellulitowe działanie kosmetyków, nieraz u siebie widziałam zmiany na udach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sam kosmetyk nie uwierzę i tutaj mi się zdanie nie zmieni. Ale jako dodatek jest świetny :)

      Usuń
  46. Nie wierzę w cudowne działanie tego typu kosmetyków. Uważam, że dobre nawilżenie skóry oraz ruch jest podstawą do tego aby cellulit zaczął się zmniejszać

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.