poniedziałek, 15 marca 2021

Obowiązkowe ubrania - bez czego nie wyobrażasz sobie garderoby?

Cześć :)

Bez względu na to czy jesteśmy minimalistami i posiadamy tak zwaną garderobę kapsułową, czy mamy mnóstwo ubrań i nigdy nie mamy się w co ubrać, każdy z nas posiada w swojej szafie takie części garderoby, bez których nie wyobrażamy sobie funkcjonowania. Z reguły są one uniwersalne, wygodne i oddają nasz styl życia. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kilka podstawowych grup ubrań, bez których ja nie wyobrażam sobie swojej szafy.

jeansy

Rzecz jakże podstawowa. Co jakiś czas spodnie te przechodzą ogromny renesans. Były rurki, dzwony, spodnie z przetarciami. Dla każdego coś miłego. Grunt to dobrać fason do swojej figury, aby podkreślić wszystkie zalety i zamaskować te partie, które ewentualnie sprawiają nam problemy. 
Klasyczne jeansy mają tę niesamowitą moc, że - dobierając do nich resztę ubioru i dodatki - mogą stworzyć zarówno sportową, dzienną jak i bardziej uroczystą stylizację.
Jeansy możemy kupić w przeróżnych kolorach, dzięki czemu stylizacja potrafi nabrać lekkości i niepowtarzalnego charakteru.

koszula w kratę


Wiem, że taka koszula jest mniej uniwersalna od klasycznej białej, ale nic nie poradzę, że mam ogromną słabość do kraty. Drobny wzór wydaje mi się bardziej elegancki i stylowy. Duża krata sprawia wrażenie luzu i świeżości. Możliwość wyboru pomiędzy wieloma odcieniami i połączeniami kolorystycznymi pozwala nam dobrać wariant do odpowiedniej sytuacji, naszego indywidualnego stylu i osobowości.

bluza


Kolejna część garderoby, której mam całkiem sporo. Ciepłe bluzy są dla mnie obowiązkowe podczas zimy. Zwłaszcza, że jestem wiecznym zmarzlakiem, więc im cieplejsze i grubsze tym lepsze. Są też fajną opcją, kiedy na dworze jest już zbyt ciepło na kurtkę, a jeszcze na tyle chłodno, że ciężko paradować w lekkich sweterkach. Dodatkowo są niesamowicie wygodne, a warianty w sklepie Royal Shop bardzo modne - wręcz luksusowe. 


adidasy, trampki

Jednym słowem, a raczej dwoma - obuwie sportowe. Nie ma dla mnie niczego wygodniejszego niż włożenie najzwyklejszych tenisówek, adidasów itd. Można w nich biegać, śmigać po mieście, chodzić do pracy, zabierać na wyjazdy. 
Z racji tego, że mam problem z lewym ścięgnem Achillesa, wiele butów mnie uwiera i zawsze muszę dopasowywać obuwie do tej lewej stropy. Dodatkowo moje stopy są bardzo chude, z czym od zawsze miałam problem. Zakup balerin czy szpilek to istny koszmar. Wszystkie wypadają. 'Sportówki' nie sprawiają tych kłopotów. Wystarczy zawiązać i wszystko trzyma się tak jak należy.

Pewnie to kogoś zdziwi, ale w mojej szafie nie ma zbyt wiele miejsca na spódnice, kiecki czy tego typu 'kobiece' wdzianka. Z reguły zakładam je wyłącznie na ważniejsze okazje, więc wystarczą mi dwie czy trzy sztuki, które zamiennie noszę. 
Wygodna i luźny styl to coś, co cenię sobie najbardziej. Dajcie znać jakie są Wasze obowiązkowe elementy garderoby :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

59 komentarzy:

  1. U mnie sukienki i spodnice to must have mojej szafy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że dobrze się w nich czujesz :)

      Usuń
  2. Jeansy to podstawa. Nie wyobrażam sobie bez nich życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansy i koszula w kratę uwielbiam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie od kilku już lat podstawą garderoby są sukienki. I biurowe, i te bardziej sportowe, i te zwyczajne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez dresów nie wyobrażam sobie swojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście, staram się nie odmawiać zakupu jakiejś rzeczy jeśli mi się podoba. Jednak nie mam jakoś super dużo rzeczy w szafie, a wiele z nich ma dobre kilka lat :) Myślę, że taka równowaga jest OK :)
    Oj tak, jeansy to coś bez czego nie wyobrażam sobie mojej szafy. Do pracy, na wyjścia, na spacery, na imprezy - pasują praktycznie na każdą okazje!
    Ooo, ja też mam słabość do koszul w kratę! :D

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wiele rzeczy od kilku lat. Nie wyobrażam sobie zmiany szafy co sezon. Staram się dbać o ubrania, aby mi dobrze służyły :)

      Usuń
  7. Jeansy w mojej szafie to też jedna z ważniejszych części garderoby. Są one ponadczasowe, wygodne i można je nosić bez względu na wiek. Koszule też lubię, ale wolę jednokolorowe. Lubię też spódnice, a jeśli chodzi o sukienki to noszę je latem. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeansy, bluza i obuwie sportowe to jak najbardziej rzeczy, które praktycznie każdy musi mieć w swojej szafie. Ja za to nie znoszę kraty :D Więc tego punktu u mnie brakuje :D Za to uwielbiam wszelkiego rodzaju krótkie topy oraz sukienki i spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wiem czy umiem nosić kratę czy nie, ale zawsze łączę taką koszulę ze zwykłymi jeansami :)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam koszule. No i oczywiście sportowe buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wpis. U mnie w garderobie jest w sumie misz masz, ale najwięcej mam chyba leginsów i bluz sportowych, bo tak mi najwygniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice clothing, very stylis too, thanks for sharing it with us.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię dżinsy i swetry to chyba teraz jesienią i zimą moje must have ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak swetry to tylko takie grubsze i milusie :)

      Usuń
  13. Jeansy i czarne spodnie to dla mnie podstawa, koszule w kratkę też bardzo lubię, spódnica ołówkowa i rozkloszowana, sweter rozpinany i wygodnie buty :) lubię też różne apaszki i szale, które w prosty sposób zmieniają stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też cenię wygodny i luźny styli i zazwyczaj tak się ubieram. Sukienek choć mam sporo to jednak zakładam od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potrzebuję poważnej okazji, żeby założyć sukienkę :)

      Usuń
  15. Dla mnie nie ma casualowego zestawu bez dżinsów <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię sportowe ubrania ale i parę sukienek się u mnie w szafie znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię wygodnie, sportowo, ale w przeciwieństwie do Ciebie mam sporo sukienek. Uwielbiam je, bo to szybki wybór i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że są dla Ciebie komfortowe. O to w tym chodzi :)

      Usuń
  18. U mnie podstawą w szafie jestt beżowy płaszcz, biała koszula, mała czarna, klasyczne jeansy :) A buty obowiązkowo białe sportowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeansy to również u mnie "must have", koszula i mokasyny :) Sportowych butów nie mam za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś nie posiadam ani jednej pary mokasynów :)

      Usuń
  20. Nie wyobrażam sobie mojej garderoby bez eleganckich sukienek i dwurzędowych żakietów i płaszcza w seledynowym kolorze:).

    OdpowiedzUsuń
  21. o! to sobie zobaczę czy mają większe rozmiary.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moich spodni nie widziałam od grudnia, kiedy to zaczął mi się pojawiać ciążowy brzuszek. Adidasy ostatnio nosiłam wczesną jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim top 1, szczególnie kiedy jest ciepło są spódnice i sukienki :D Kocham je całym serduszkiem, ale kiedy jest zimno nie ma bata, abym je założyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciepłe dni są bardzo fajnym i lekkim wyborem :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.