wtorek, 8 grudnia 2020

Podocream - profesjonalne kremy do stóp 'Care Forte' oraz 'Rapid'

Cześć :)

 Wszyscy wiemy, że kosmetyk - aby mógł zadziałać - potrzebuje czasu i systematycznego stosowania. O ile wyrobiłam w sobie nawyk pielęgnacji twarzy i ciała, tak nadal mam problem ze stopami. Dlatego też potrzebuję silniej skoncentrowanych specyfików, które kompleksowo zadbają o tę część mojego ciała. Czy profesjonalne kremy Podocrem w wersji Care Forte oraz Rapid zasługują na uwagę?



Oba kosmetyki otrzymujemy w prostych kartonikach z bardzo podobną szatą graficzną. Różnią ich głównie kolory nazwy. Same kremy znajdują się w plastikowych tubkach z dozownikiem w postaci niewielkiej dziurki. 
W wersji Care Forte mamy 30% substancji aktywnych, zaś w Rapid 35%. Poniżej wklejam dokładne składy. Na uwagę zasługuje chociażby bisabolol, olejek eukaliptusowy, olejek rozmarynowy, mocznik, olej z awokado, ekstrakt z alg.



Kremy pachną eukaliptusowo, ciut ziołowo i odświeżająco.
Ich konsystencja jest treściwa i tłusta, ale przy tym lekka. Dzięki temu z łatwością się rozsmarowują.
Krem Care Forte przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji stóp. Wersja Rapid określana jest mianem kremu do zadań specjalnych, wymagających intensywnej i jak najszybszej regeneracji. 
Sposób użycia jest banalnie prosty. Aplikujemy kremy na całe stopy lub problematyczne miejsca. Można je nakładać nawet 2-3 razy dziennie, jednak przez to, że kremy są tłuste, preferuję jedynie grubszą warstwę na noc. Nakładam na to bawełniane skarpetki, dzięki czemu zyskuję dodatkowo efekt okluzji.
Zastanawiałam się jakby tu ocenić rzetelnie oba kremy w miarę rozsądnym czasie i postanowiłam aplikować jeden na jedną nogę. I tak Care Forte trafiał na lewą stopę zaś Rapid na prawą.


Jakie zauważyłam efekty?
Podobne, żeby nie powiedzieć - identyczne. Obie stopy są odpowiednio nawilżone i natłuszczone. Przy tym, po zdjęciu skarpetek pozostaje przyjemnie aksamitna a nie tłusta warstwa. Moje twarde stopy z czasem zaczęły odzyskiwać miękkość. 
Kremy mają działać również na odciski czy nagniotki oraz przeciw nadmiernej potliwości. Akurat te problemy na ten czas mnie nie dotyczą, więc informuję tylko, że jest taka szansa, ale nie miałam jak sprawdzić.
Dla mnie oba kremy okazały się skuteczne zarówno w fazie początkowej -  w celu zregenerowania i odżywienia stóp oraz w codziennej pielęgnacji w ramach utrzymania ich w dobrej kondycji.
Każdy z kremów Podocrem kosztuje ok. 25 zł za pojemność 75 ml.


Znacie zaprezentowane kremy? Pamiętacie o systematycznej pielęgnacji stóp Po jakie produkty sięgacie? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

69 komentarzy:

  1. U mnie stopy zimą to jakiś koszmar. Sucha skóra i w ogóle. Muszę spytać o te kremy.

    OdpowiedzUsuń
  2. They seem really good! Thanks for sharing, Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat mi się kończą kremy do stóp;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te kremy w tych wersjach i je bardzo polubiłam :) u mnie pomagają na przesuszoną skórę stóp.

    OdpowiedzUsuń
  5. O by mi się teraz te kremy przydały!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale będę mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam już sporo o tych kremach i koniecznie muszę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisałam sobie post, aby kupić ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kremów osobiście, ale wiele blogerek o nich wspomina na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie czytałam zbyt wielu recenzji, ale mam nadzieję, że też są pozytywne :)

      Usuń
  10. Nice products. I use this kind of creams very ofte.😘

    OdpowiedzUsuń
  11. A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo moje stópki by się ucieszyły z takiej soczystej pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, zwłaszcza teraz w zimowym czasie :)

      Usuń
  13. Od dawna widzę je na blogach i myślę, że w końcu musi nadejść czas żeby któryś z tych kremów przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jak kremy nawilżają stopy, a jednocześnie nie zostawiają tłustej warstwy :)
    Chętnie oba bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo dobrego czytałam o tych kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zazwyczaj do stóp używam tego, co akurat do ciała. Rzadko kupuję produkty typowo do stóp, ale te bym mogła mieć. Fajnie się prezentują i używałabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do stóp najczęściej stosuję krem Nivea, ale to też już w kryzysowych sytuacjach. Na co dzień zapominam.

      Usuń
  17. Nie znam ;) I przyznam, że nie dbam o stopy :D Nie lubię nosić sandałków ani jakkolwiek eksponować stóp, więc to zupełnie nie motywuje... Jakoś też przez to nie martwi mnie ich wygląd - wyglądają normalnie jak to stopy, nie są najpiękniejsze :D Ale oczywiście lepiej byłoby je nawilżać, więc super, że się zmotywowałaś :) I super, że są efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dominuje obuwie sportowe, więc też mam mało okazji, żeby pokazywać stopy. Pewnie w innym razie bardziej bym o nie dbała :)

      Usuń
  18. Sounds like a good foot product.

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing review!Thank you very much)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zimą i latem mam mały problem z suchością stóp, więc być może spróbuję tych kremów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznaję, że obecnie zaniedbuję ten obszar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią i zimą jakoś trudniej się zmotywować.

      Usuń
  22. Szczerze mówiąc, to u mnie podobnie, tzn. często zapominam o systematycznej pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować z tym walczyć, może nam się uda :)

      Usuń
  23. cream looks a great product...
    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post, będę miała ten krem na uwadze, tym bardziej, że ma w składzie mocznik, który moje stopy uwielbiają. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znałam tych kremów, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat szukam jakiegoś regenerującego kremu do stóp, więc chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ostatnio problem z suchymi stopami. Może też by mi się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kremów do stóp używam, ale akurat innej firmy. Może kupię kiedyś te rekomendowane przez Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. This looks like such a wonderful product!

    OdpowiedzUsuń
  31. nie znam tych produktów, ja swoje stopy po prostu smaruję przy okazji balsamem do ciałai sprawdza się nieźle jeśli chodzi o nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Polece go mamie, dobry krem do stop to obowiazek w tym sezonie :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.