niedziela, 6 grudnia 2020

Czekoladki Chocolissimo - podaruj bliskim słodki prezent od serca

Hej :)

To już ten czas, w którym większość z nas zaczyna coraz bardziej odczuwać nadchodzące Święta.  W powietrzu unosi się zapach pieczonych pierniczków, na ulicach pojawiaj się świecące dekoracje, w radio słychać już kultowe piosenki. Staramy się dopiąć na ostatni guzik podarunki dla najbliższych. Dla niezdecydowanych mam propozycje, które łączą w sobie słodycz z urokiem i nietuzinkowością. Czekoladki, ale nie byle jakie... Czekoladki od Chocolissimo.

Marka Chocolissimo opiera się na pasji do ofiarowywania produktów najwyższej jakości, łączących w sobie unikalne walory smakowe, zapachowe i estetyczne.
W ofercie znajdziemy m.in. ręcznie robione pralinki, czekolady do picia, ręcznie wylewane tafle czekoladowe, trufle czy owoce w czekoladzie.
Po dokładnym przeanalizowaniu oferty zdecydowałam się na trzy prezenty na Święta. Jeden trafił już do mojej przyjaciółki. 

czekolada deserowa 75% Tanzania


Czekolada zamknięta jest w bardzo efektownym kartoniku przypominającym szachownicę. Również forma samej tabliczki ma taką strukturę. Wygląda to niczym 3D. Bardzo fajne urozmaicenie od klasycznych kosteczek.
Podoba mi się prosty i krótki skład. Zawartość miazgi kakaowej wynosi 75%.


Po otwarciu opakowania od razu uderza nas przyjemny, głęboki zapach. Typowy dla gorzkich czekolad, ale nie takich zwykłych, tanich. Ma w sobie coś szlachetnego.
Plusem takich czekolad jest to, że można poczuć się niczym koneser. Jedna czy dwie kosmetyczki w zupełności wystarczą, aby delektować się ich wykwintnym smakiem. Nie trzeba od razu zjeść całej tabliczki.
'Czekolada deserowa 75% Tanzania' rozpływa się z ustach dopiero po chwili, w delikatny, kremowy sposób.


Smak? Głęboki, wyważony. Duża ilość miazgi kakaowej nie jest przytłaczająca. Przynajmniej nie dla mnie, ale mi nie sprawiają problemów czekolady powyżej 90%. Czuć delikatną słodycz połączoną z otulającą wanilią, która na sam koniec przemienia się w lekką goryczkę kojarzącą się z przyprawami korzennymi.
'Czekolada deserowa 75% Tanzania' kosztuje 23,90 za masę netto 80 g.

świąteczne babeczki Cupcakes 4


Babeczki zamknięte są w małym opakowaniu z wysuwaną 'szufladką'. W jednej przegródce znajdziemy cztery maleńkie babeczki umieszczone w klasycznych papilotkach. Trzeba przyznać, że wyglądają jak malowane i są tak urocze, że aż żal je jeść.


Smaki wysyłane są losowo. W moim zestawie znalazły się następujące:
red velvet - kompozycja nadzienia z czerwonych owoców z delikatnym kremem o smaku sernika i białej czekolady
forest berries ganache - mieszanka kremu z owoców leśnych i pysznego owocowego nadzienia
salted caramel - aksamitny karmel przykryty chmurką karmelowego kremu
sour cherry ganache - ganache z białej czekolady i likieru wiśniowego przykryty delikatnym kremem z kawałkami malin


Przy pierwszym czuciu zapach wydaje się typowo mleczny. Po chwili docierają do nas delikatnie owocowe akcenty. Myślę jednak, że tutaj wszystko zależy od otrzymanego zestawu. Mi akurat trafiło się sporo owocowych dodatków.
Babeczki są twarde. Trzeba się w nie dość mocno wgryźć i potrzebują czasu, aby czekolada się rozpłynęła.


W smaku zdecydowanie dominuje nadzienie. Mleczna czekolada jest słodkim tłem, ale to jednak reszta robi robotę. W przypadku mojego zestawu mamy przede wszystkim orzeźwiające, nieco cierpkie nawet owoce. Bardzo dobrze przełamują słodycz, pozostawiają na języku bardzo fajną, szczypiącą nutkę. Nie mogę wspomnieć o rodzynku jakim jest wersja z karmelem. Ciepła, otulająca, słodziutka. Dla mnie nawet trochę za słodka, ale słodycze jem całkowicie od święta, więc mnie nawet gorzka czekolada potrafi zasłodzić. 
Świąteczne babeczki Cupcakes 4 kosztują 29,90 za masę netto 75 g.

Xmas Roundies Selection Mix


Czekoladki znajdują się w bardzo estetycznym pudełeczku. Szata graficzna w postaci choinek nawiązuje do Świąt. Po otwarciu widzimy folie zabezpieczające pod którymi znajduje się pojemniczek z trzema przegródkami. W każdej z nich znajduje się pięć czekoladek w trzech różnych smakach.
W skład zestawu wchodzą następujące smaki przekąsek:
 5 roundisów z mlecznej czekolady z żurawiną i kruszonym ziarnem kakao
 5 roundisów z  mlecznej czekolady z rodzynkami, orzechem włoskim i makiem
 5 roundisów z deserowej czekolady z suszonym jabłkiem i cynamonem


 Box 'Xmas Roundies Selection Mix' podarowałam swojej przyjaciółce (uprzedzając ją, że wcześniej zostało przeze mnie raz otwarte), więc sama jestem w stanie ocenić jedynie zapach. Tutaj mamy dominującą słodycz mlecznej czekolady. Aromat jest dość klasyczny, powszechny w czekoladach. Ciut maślany.


O ocenę smaku poprosiłam koleżankę. Powiedziała, że czekoladki są bardzo kremowe, rozpuszczają się w ustach. Podobają jej się tak niespotykane dodatki jak chociażby mak czy suszone jabłko. Stwierdziła, że dzięki temu, że coś jej pochrupało czy dodało kwaskowatości, przekąski są ciekawsze i dłużej zostają w pamięci. Od razu wiadomo, że mamy do czynienia z wykwintnym produktem. Co więcej, dodatki sprawiają, że czekoladki nabierają charakteru i nie są jedynie słodkim ulepkiem.
Przyjaciółka powiedziała także, że opakowanie podoba jej się na tyle mocno, że zostawi je sobie i spożytkuje w innych celach.
Zestaw 'Xmas Roundies Selection Mix' kosztuje 43,80 za masę netto 140 g.

Smak smakiem, ale ciągle rozpływam się nad wyglądem tych produktów. Naprawdę to bardzo fajna opcja na nietuzinkowy prezent, który pokazuje, że czekolada nie musi być klasyczna i nudna - nawet pomimo ciekawego nadzienia. Forma podania, dodatki czy kolorystyka potrafią nadać bardzo ciekawego charakteru i podnieść wyroby czekoladowe na znacznie wyższy poziom.
Jak Wam się podoba taka forma świątecznego prezentu? Macie już przygotowane podarunki dla najbliższych? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

80 komentarzy:

  1. Nice products with great packaging

    OdpowiedzUsuń
  2. Przępysznie wyglądają! Zdecydowanie idealne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszności! Najbardziej chyba posmakowałyby mi babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie świetna forma. :) Uwielbiam słodkości zawsze staram się coś dodać jaki taki dodatek do prezentu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nimi uszczęśliwić niejedną osobę :)

      Usuń
  5. It looks delicious. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie mogę dorwać wzroku od ładnych slodkości. Zwłaszcza pralinki zawsze robią na mnie wrażenie. Piękne czekoladki idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze są, taki prezent na pewno ucieszy każdego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie, smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka nie jest mi obca . Robią niesamowite słodycze dziełka sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Az zal zjesc, takie to ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wiem jak to wygląda z drugiej strony bo kiedyś byłam na kursie robienia pralinek :D Uwielbiam takie ręcznie robione pyszności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pozazdrościć takiego doświadczenia :)

      Usuń
  12. Czekoladki wartę grzechu i jestem pewna, że przepychota. Mnie urzekły babeczki, chciabym taki słodki upominek znaleźć pod choinką. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można samemu sobie sprawić taki prezent. Będzie pewne, że trafimy idealnie :D

      Usuń
  13. Przepięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wizualnie świetne, lubię takie nietypowe formy czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie jest jeszcze wiele innych wariantów :)

      Usuń
  15. Te czekoladki muszą być naprawdę pyszne, bo tak przepięknie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię łakocie, z tej marki miałam juz czekoladki miło je wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne! Uwielbiam czekoladki Chocolissimo, wiele razy trafiały jako dodatek do prezentu dl moich najbliższych :) Ich edycje specjalne na święta, czy inne okoliczności są cudne, pięknie wyglądają i są bardzo smaczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że teraz i ja mogłam je podarować bliskiej osobie :)

      Usuń
  18. those chocolates look so appealing... great gift.
    Happy weekend

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie piękne opakowanie i apetycznie wyglądają 🥰

    OdpowiedzUsuń
  20. Te słodkości wyglądają obłędnie ,żal jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ te czekoladki pięknie się prezentują <3 I w dodatku wyglądają bardzo smakowicie :) Ostatnio rzadko jem słodkości, ale na takie cuda, z przyjemnością bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja praktycznie nie jem, więc te są dla mnie zbyt słodkie. Co nie zmienia faktu, że w smaku są pyszne :)

      Usuń
  22. Wow this looks amazing!!  

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekolada wygląda ciekawie, a babeczki rzeczywiście żal jeść, bo takie śliczne. Ja malutko słodyczy jem, prawie wcale, więc taką tabliczkę czy babeczki miałabym na dłuuugo ;:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi babeczki zeszły szybko, bo się podzieliłam. Ale czekolada wystarczy mi na długo :)

      Usuń
  24. Takie piekne, że aż szkoda by mi było je zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne czekoladowe łakocie, podobają mi się wszystkie propozycje, chociaż babeczki najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Narobiłaś mi smaka na babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju kocham kocham :D bym jadła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można sobie sprawić świąteczny prezent :)

      Usuń
  28. Takie piękne czekoladki będą zawsze trafionym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No nie wiem czy u mnie by dotrwały do zdjęć;). Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie ma chyba osoby która nie lubiłaby dostać jakiś słodkości w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak jak piszesz, one cudnie wyglądają, aż szkoda zjeść:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  32. To nie był dobry pomysł czyta C ten wpis o tak później porze bo już jestem głodna 🙈 ale te babeczki wyglądają przepysznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ślicznie wyglądają, do prezentu idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne mają czekoladki i jest w czym wybierać. Idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ich czekoladki :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam ich czekoladki, są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.