piątek, 21 sierpnia 2020

Kosmetyki dla mężczyzn - w czym można wybierać?

Hej :)

Pamiętam czasy, kiedy u mojej babci w łazience można było znaleźć jedynie szare mydło i krem Nivea. Dwa klasyczne produkty, które działały na wszystko. Jeszcze nie tak dawno podobny minimalizm można było zobaczyć na męskiej półce. Wielu panów korzystało jedynie z produktów do golenia i szamponu 2w1. Obecnie sytuacja się zmienia, a rynek oferuje ogrom kosmetyków dedykowanych mężczyznom.

Oczywiście podstawę nadal stanowią produkty codziennego użytku, takie jak żele pod prysznic czy szampony. O ile w damskich wariantach znajdziemy kwiaty czy owoce, tak te męskie charakteryzują się bardziej specyficznymi nutami. Popularne składniki to mięta, guarana, drzewa sandałowe czy nawet nuty skóry. Ogromny wybór oferują nam popularne marki jak Nivea czy Dove oraz mniej znane - Goldwell Dualsenses czy RYOR.


W swoim otoczeniu zauważam wśród mężczyzn coraz większą tendencję do posiadania zarostu. Dotychczas królowały wszelkiego rodzaju kremy do golenia, wody po goleniu czy balsamy. Obecnie mamy szereg specyfików do pielęgnacji zarostu. Szeroki asortyment znajdziemy w ofercie marki Proraso. Oferuje szampony do brody, olejki i balsamy do ich pielęgnacji a także akcesoria - szczotki, pędzle.
Teraz coś co jeszcze niedawno dla wielu facetów wydawało się niemożliwe. Klasyczna pielęgnacja twarzy - żele oczyszczające, peelingi, kremy. Tak jak w wersjach dla kobiet, możemy podzielić je w zależności od typów skóry lub aktualnych potrzeb. Stosunkowo mało znaną, ale ciekawą marką jest Bulldog. To brytyjska firma, która ma bardzo prostą misę - tworzyć produkty używane i uwielbiane przez mężczyzn.  
Wszystkie zaprezentowane produkty, a także wiele innych, znajdziecie w perfumerii Notino. Każdy z panów na pewno znajdzie coś dla siebie. Także my - drogie panie - możemy zapoznać się z ofertą i obdarować bliskich nam mężczyzn pięknie pachnącymi, skutecznymi kosmetykami. 

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

64 komentarze:

  1. Trudno jest przekonać faceta do regularnego peelingu. Zwykle ja muszę o tym pamiętać i sama mu robię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może specjalnie zapomina, żeby mieć potem taką przyjemność :D

      Usuń
  2. Teraz sporo jest tych produktów dla mężczyzn ale oni niestety często nie chcą ich używać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy nadal myślą, że to babska działka :)

      Usuń
  3. Mój chlopak nadal używa bardzo mało kosmetyków. Wyjątkiem są perfumy, ma ich więcej ode mnie xD Sprawdzę Notino

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że większość facetów akurat perfumy bardzo lubi :)

      Usuń
  4. Mało kiedy wybieram po te dla męzczyzn typowo ze względu na uboższe działanie nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz znacznie większe porównanie w tym zakresie :)

      Usuń
  5. Sporo teraz fajnych propozycji dla mężczyzn, szkoda, że mój tak mało używa i nie jest nowinkowy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się za bardzo na kosmetykach dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jakoś szczególnie, ale jak facet w ogóle nie ma wiedzy to nasza i tak jest lepsza :D

      Usuń
  7. Ja próbuje namówić męża na używanie przynajmniej kremu do twarzy, ale bez skutku niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mój mąż kupuje sobie sam :D ale w sumie ciekawi mnie na maksa jedna pefuma i kminię mu ją kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znasz jego gust, więc pewnie trafisz :)

      Usuń
  9. Fajnie ze coraz wiecej jest produktow dla mezczyzn, jest w czym wybierac :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami bywa tak, że mężczyźni w ogóle stronią od takich pielęgnacyjnych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting post my dear, thank you for sharing ) 

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno namówić mężczyzna na tak inwazyjne, jego zdaniem zabiegi pielęgnacyjne. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby oni widzieli prawdziwe zabiegi inwazyjne to inaczej by mówili :D

      Usuń
  13. Moj facet od zawsze mial duzo kosmetykow pielegnujacych, wiec dla mnie to bylo normalne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faceci i kosmetyki... mój zawsze wszystko ma i nic nie potrzebuje,no cóż ostatnio zauważyłam, że szybko ubywa mi żel do kąpieli, wiadomo kto podbierał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że coraz więcej firm wprowadza do swojej oferty produkty dedykowane mężczyznom. W końcu pielęgnacja to podstawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybór kosmetyków dla mężczyzn jest spory. Mój mąż kompletnie nie interesuje się tym tematem. To ja od czasu do czasu mu coś kupię. Nie przeszkaza mi to jednak, bo dziwnie czułabym się gdyby interesował się kosmetykami i miał ich tak dużo jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nutę drzewa sandałowego bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mojemu mężowi przydałyby się środki do pielęgnacji zarostu, choć tak naprawdę nie jestem zachwycona tym,że zapuścił brodę.
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że teraz jest taka moda wśród panów :)

      Usuń
  19. Z moim facetem nie mam problemu ;) Sam chce maseczki, kremy i olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój partner kupuje sobie sam, bo on lepiej ode mnie wie, co mu przypasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybacz za poprzedni komentarz, nie doczytałam, że nie chcesz linków u siebie. Jedni o nie proszą, innym nie przeszkadzają, a inni nie chcą, ciężko nadążyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie komentarze w 99% ograniczają się do 'fajny wpis', 'nie znam' itd. Grunt, że reklama jest. Szanujmy się i swoją pracę. Jak ktoś się chce zareklamować to zawsze może się skontaktować ;)

      Usuń
  22. Nie znam nic oprócz DOVE, które mój maż lubi jednak mimo wszystko woli Nivea :D Ale zajrze na stronę i może coś mu sprezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mężczyźni mają sporo produktów do wyboru. Żele fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, ze oferta dla mężczyzn jest równie bogata jak dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest chyba coraz większa oferta dla panów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci stają się coraz bardziej świadomi pod tym względem :)

      Usuń
  26. Niejednokrotnie te "męskie" kosmetyki są bardziej skuteczne niż te damskie :) sama korzystam z paru takich perełek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możliwe, bo faceci mają inne potrzeby. Grunt to znaleźć te odpowiednie :)

      Usuń
  27. Coz pielęgnacja panów zazwyczaj ogranicza się do prysznica i golenia 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Produkty do brody to tersz must have u brodaczy. Mój mąż też coraz częściej sięga po takie kosmetyki bo widzi różnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze, że są produkty dla mężczyzn. Co raz więcej mężczyzn świadomie podchodzi do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz kosmetyków dla mężczyzn jest spory wybór i fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Od miesięcy próbuje przekonać swojego faceta, żeby zaczął używać jakiegokolwiek kremu 😜 są takie dni, że da się namówić na peeling czy maseczkę a potem mój krem ale potem znowu zmiana frontu na "kremy są dla bab" i koniec 🤣

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.