wtorek, 18 sierpnia 2020

Ava Laboratorium, Bio-Karotka - naprawczy krem do twarzy, odżywcze serum oraz wygładzający krem-lotion pod oczy

Hej :)

Nawet dzieci wiedzą, że należy jeść owoce i warzywa, aby być zdrowym i silnym. Zawarte w nich witaminy odżywiają ciało, poprawiają wygląd włosów czy skóry. A gdyby tak dostarczyć cerze dodatkowych ekstraktów z kosmetyków? Z pomocą przychodzi marka Ava Laboratorium, która posiada w swojej ofercie serię 'Bio Karotka' zawierająca ekstrakt z marchwi. W jej skład wchodzi naprawczy krem do twarzy, odżywcze serum oraz wygładzający krem-lotion pod oczy.

naprawczy krem do twarzy


Wszystkie kosmetyki z tej serii znajdują się w kartonikach, których szata graficzna nawiązuje do wykorzystanej marchewki. Sam krem zamknięto w szklany słoiczek. Po odkręceniu wieczka widzimy dodatkową folię zabezpieczającą. 
Producent informuje o 98# zawartości składników pochodzenia naturalnego. Znajdziemy w nim m.in. olej sojowy, olej ze słodkich migdałów, masło shea, wyciąg z korzeni marchwi, wodę chabrową, wyciąg z drożdży, olej z nasion marchwi, olej z nasion słonecznika, beta-karoten, witaminę E.


Podoba mi się zapach, który jest owocowo-kwiatowy.
Konsystencja kremu z jednej strony jest aksamitna, a drugiej zaś dość treściwa i tłustawa pod palcami. Nie ma się jednak co dziwić, zawiera sporo olejów.
Krem przeznaczony jest do stosowania na dzień. Mi zdarza się nakładać go także wieczorem, w zależności od aktualnych potrzeb skóry.


Zapoznajmy się zatem z efektami.
Chociaż krem jest nieco tłustawy to szybko się wchłania do jedwabistej, przyjemnej powłoczki. Skóra nie świeci się. Pod palcami czuć odpowiednie nawilżenie, wygładzenie i miękkość skóry. Wygląda na zdrową, promienną. Przy systematycznym stosowaniu go dwa razy dziennie zauważyłam, że koloryt został delikatnie wyrównany a moje przebarwienia przestały się tak mocno rzucać w oczy. Nie mylmy tego jednak z ich redukcją czy usunięciem. Co to to nie. Jest to raczej wrażenie optyczne i doraźne.
Naprawczy krem bio-karotka jest łagodny dla skóry. Nie podrażnia, nie powoduje niedoskonałości. Do tego dobrze współgra z makijażem.
Jego cena wynosi ok. 28 zł za pojemność 50 ml.

odżywcze serum do twarzy


Produkt znajduje się w plastikowej buteleczce z wygodnym aplikatorem w formie pompki.
Substancje aktywne są bardzo podobne do tych zawartych w kremie.
Konsystencja jest żelowa, jedwabista pod palcami.


Serum przeznaczone jest do codziennego użytku, jednak dla mnie z reguły są to kosmetyki 'od zadań specjalnych', do tego silniej skoncentrowane, z którymi nie trzeba przesadzać. Dlatego też sięgam po serum 2-3 razy w tygodniu, dzięki czemu mam też lepszy pogląd na zmiany w kondycji skóry z nim i bez niego. Wolę też nakładać go wieczorem.


Jakie zatem widzę efekty?
Odżywcze serum Bio-Karotka wchłania się idealnie pozostawiając bardzo subtelną powłoczkę. Wzmacnia nawilżenie i gładkość skóry. Mam wrażenie, że skóra jest bardziej uelastyczniona, taka utrzymana w kupie.Po przebudzeniu cera wygląda na odżywioną i świeżą. Nie jest poszarzała.
Nie wiem czy to zasługa ekstraktu z drożdży, ale przy stosowaniu kremu i serum nie pojawiają się na mojej twarzy żadne, nawet maleńkie niedoskonałości.
Serum kosztuje ok. 25 zł za pojemność 50 ml.

wygładzający krem-lotion pod oczy


Kosmetyk zamknięty jest w dość nietypowym opakowaniu przypominającym długopis. Na jego szczycie znajduje się aplikator w formie trzech metalowych kulek służących od razu do masażu.
Ma nieco lepką, jedwabistą konsystencję. Warto dać mu chwilę, aby się wchłonął, bo może nam trochę zrolować korektor.
Sposób aplikacji jest bardzo prosty. Wystarczy masażerem przejeżdżać po okolicach pod oczami i pozostawić do wchłonięcia. Bardzo dobrą opcją jest trzymanie opakowania w lodówce, aby kulki nabrały zimna i jeszcze przyjemniej masowały.



Zapoznajmy się z efektami.
 Krem-lotion Bio-Karotka bardzo przyjemnie nawilża okolice pod oczami. Przy systematycznym stosowaniu staje się delikatniejsza, gładka w dotyku.
Nie zauważyłam, aby redukował cienie pod oczami, ale nałożony rano na opuchliznę - wyjęty z lodówki - bardzo przyjemnie łagodzi opuchliznę i sprawia, że staje się zmniejszona.
Co ważne, krem-lotion w żadnym stopniu nie podrażnił moich oczu, a niestety ostatnio mam do tego jakąś wzmożoną tendencję. Nic mnie nie szczypie, oczy nie łzawią.
Jego cena oscyluje w okolicach 25 zł za pojemność 15 ml.

Marka Ava Laboratorium nieraz gościła w mojej pielęgnacji oraz tutaj - na blogu. Jeśli chodzi o serię Bio-Karotka to podsumowanie jest chyba zbędne. Wszystko co najważniejsze zostało napisane ;)
Dajcie znać jakie są Wasze relacje z kosmetykami tej firmy. Znacie zaprezentowane specyfiki? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

74 komentarze:

  1. Y like the eyes product, it looks interesting

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum i krem chętnie bym przetestowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mi mignęły na blogach, ale wolałam nie czytać recenzji, żeby się nie sugerować :)

      Usuń
  4. Zaciekawił mnie ten krem pod oczy, a w szczególności ten aplikator wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się go stosuje. Zwłaszcza, gdy jest zimny :)

      Usuń
  5. Kolejne ciekawostki kosmetyczne u Ciebie :) Nie miałam okazji stosować, ale zapowiadają się bardzo obiecująco :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam właśnie tej serii i podoba mi się bardzo kulkowy aplikator kremu pod oczy, który przyjemnie chłodzi i relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie testowac rozne pielegnacyjne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie opakowanie tego lotionu :D Z tej marki jeszcze nigdy nic nie miałam ale kusi mnie to serum. Szkoda, że lotion nie zmniejsza cieni pod oczami ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich niestety nie, ale działanie i tak jest satysfakcjonujące :)

      Usuń
  9. Nie znam, ale bardzo chętnie bym wypróbowała, najbardziej ten krem-lotion pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej trójki najbardziej przemawia do mnie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne produkty i ceny mają bardzo atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nic nie miałam z tej firmt ani z tej serii, ale bardzo mi się podobają te produkty, zastanowię się nad nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem wydaje się bardzo fajny, myślę, że byłby idealny dla mnie. Używam obecnie takiego wygładzającego lotionu pod oczy ale z innej serii tej samej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty!!! Twoja recenzja szczerze mnie nimi zainteresowała :)!!! Chętnie wypróbuję je na własnej skórze:D!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej zaciekawił mnie ten roller pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serum mnie zainteresowało! Cena taka przystępna, a działanie jest. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś nowego dla mnie, chętnie przetestuje na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem do twarzy i Krem lotion pod oczy bardzo mi się spodobały. Myślę, że jak będę na zakupach w drogerii, to chyba sobie je sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kosmetyki tej marki, ma w ofercie sporo perełek w niskiej cenie. Tej serii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać, a ceny naprawdę rozsądne :)

      Usuń
  20. Uwielbiam takie naturalne kosmetyki tym bardziej ze coś robią . Kiedyś wypróbuje .

    OdpowiedzUsuń
  21. Krem pod oczy mnie zaciekawił. Może być bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten lotion pod oczy jest całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kosmetyki mogę brać w ciemno. Praktycznie nie zawodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam z tej firmy kosmetyki, mle wspominam ale nei na tyle by był o mój must have.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Aczkolwiek oferta ciągle powiększa się o bardzo ciekawe serie :)

      Usuń
  25. Lubię markę Ava :) Tej serii jeszcze nie miałam, przyzam że serum najbardziej mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze słyszę o marce Ava. Chciałabym przetestować te kosmetyki o których piszesz, ciekawią mnie i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To aż dziwne, bo nie jeden wpis o tej marce komentowałaś ;)

      Usuń
  27. These products are interesting.

    OdpowiedzUsuń
  28. I kolejne ciekawe kosmetyki, które aż chce się wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak tylko zobaczylam tytuł wpisu wiedziałam ze chce poznać ten produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale który? Na tytule się wpis nie skończył.

      Usuń
  30. Chętnie wypróbuję serum, bo krem wydaje mi się zbyt ciężki dla mojej cery. Natomiast ta marchew kusi, bo miałam kiedyś marchewkowy krem Fitomed i rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że by Ci się spodobał. Jest na tyle lekki, że nie powinien zaszkodzić :)

      Usuń
  31. Ostatnio Ava Laboratorium wypuściła kilka naprawdę ciekawych serii, a ja wciąż jeszcze żadnego kosmetyku od nich nie miałam okazji wypróbować. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Na pewno znajdziesz coś odpowiedniego :)

      Usuń
  32. Zarówno serum, jak i krem, bardzo mnie zaciekawiły! *.*

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.