wtorek, 20 sierpnia 2019

Senelle - regenerujące serum olejowe oraz ujędrniający balsam do ciała - produkty ze sklepu Topestetic

Hej :)

Mało jest przedstawicielek płci pięknej, które nie narzekałyby na kondycję swojej skóry. A to zmarszczki, a to przebarwienia, a tu coś nam opada czy zaczyna zwisać. Dotyczy to zarówno skóry twarzy jak i całego ciała. Nie oszukujmy się, same kremy nie zlikwidują nam wszystkich naszych problemów. Niemniej jednak ich systematycznie stosowanie może przyczynić się do poprawy nawilżenia czy ujędrnianie wpływając tym samym na lepszy wygląd. Jak z tego zadania wywiązują się produkty marki Senelle? Sprawdźmy na przykładzie regenerującego serum olejowego oraz balsamu ujędrniającego, które mam szansę poznać dzięki sklepowi TOPESTETIC..


 Serum zamknięte jest w szklanej buteleczce z wygodnym i higienicznym aplikatorem w formie pipetki.
Skład bazuje na bardzo wartościowych składnikach. Znajdziemy w nim oleje: z nasion słonecznika, żurawinowy, z awokado, z owoców rokitnika, jojoba, kokosowy, a także witaminę E, wyciąg z nasion kakaowca, ekstrakt z granatu.

Zapach jest lekko ziołowy, lekko trawiasty. Dla mnie przyjemny.
Jak przystało na serum olejowe, ma lekko tłustą konsystencję. Przyjemnie rozprowadza się po twarzy. Wchłania dość szybko, ale trzeba mieć na uwadze, że pozostawia lekko świecącą się skórę i delikatny film. Przy tym jednak nie lepi się ani nie klei. 
Kosmetyk przeznaczony jest do stosowania na noc.


Jakie widzę efekty?
Przede wszystkim solidne nawilżenie. Buzia jest gładka i miękka w dotyku. Rano wygląda na zdrowszą, odżywioną. Przy systematycznym stosowaniu odnoszę wrażenie, że jest bardziej uelastyczniona i utrzymana w ryzach. 
Kosmetyk nie spowodował na mojej twarzy żadnych niedoskonałości.
Minusem może być cena, gdyż kosztuje 119 zł za pojemność 30 ml.



Balsam otrzymujemy w miękkiej, plastikowej tubce. Ma zamkniecie na klik i aplikator w postaci niewielkiej dziurki.
W składzie znajdziemy takie wartościowe substancje jak olej z awokado, olej z nasion żurawiny, skwalan, masło shea, olej  z owoców rokitnika, olej jojoba, miód pszczeli, witaminę E, kwas hialuronowy, ekstrakt z granatu.
Kosmetyk ma lekką, jedwabistą konsystencję o beżowym zabarwieniu. Przyjemnie rozprowadza się po skórze. Szybko wchłania pozostawiając na ciele delikatny film ochronny. Nie klei się, więc spokojnie można się ubrać.


Przyjrzyjmy się działaniu.
Balsam wywiązuje się ze wszystkich 'typowych' zachowań - nawilża, wygładza, pozostawia skórę miękką w dotyku. Przy systematycznym stosowaniu daje odczucie bardziej zwartej, jednak trzeba mieć na uwadze, że duży wpływ na taki stan rzeczy może mieć wykonywany przy okazji masaż. Nie spodziewajmy się, że coś co nam 'zwisało' nagle będzie wchłonięte i napięte. Cudów nie ma, od tego są ćwiczenia. Niemniej jednak, aby skóra była w dobrej kondycji, warto posiłkować się takim balsamem.
Koszt balsamu ujędrniającego Senelle wynosi 69 zł za pojemność 200 ml.



Jak wspomniałam na wstępie, wszystkie produkty pochodzą ze sklepu Topestetic. Znajdziecie w nim nie tylko 'klasyczne' kosmetyki, ale także dermokosmetyki. Oferta jest ogromna i różnorodna, na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Znacie produkty marki Senelle? Może planujecie wypróbować? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

103 komentarze:

  1. great review! Thanks for visiting my blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za takimi olejowymi serami nie przepadam a jak mam to długo je zużywam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam jedynie z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu chciałam poznać ich produkty na targach, czasu mi zbrakło, a później już zapomniałam, a na blogach też rzadko spotykałam. Bardziej do mnie przemawia serum, choć oba produkty mnie zaciekawiły :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum fajnie działa. Jeśli nie przeszkadza Ci cena to jednak polecam :)

      Usuń
  5. Totalna nowosc dla mnie, ale ogolnie rzadko siegam po olejowe sera, wole jednak forme kremowa. Nie lubie tluszczenia mojej skory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nic tej marki nie miałam, ale jakoś mnie nie kuszą :) Kiedyś może i tak obecnie już coraz mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego serum- nie miałam okazji testowac żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka Senelle kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sięgnę po serum, bardzo lubię kosmetyki tego typu :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki są ju te chyba od paru lat, ale nadal kojarze je tylko z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serum nie miałam, ale chętnie się z nim zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na balsam chętnie bym się skusiła, bo jak znam życie to serum by mi pewnie cerę zapchało 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum bardzo mi się podoba, ale nie wiem czy bym się zdecydowała bo moja cera niestety nie lubi tłusych konsystencji.
    Ciekawe produkty, pierwszy raz słyszę o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serum prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwa kosmetyki z chęcią bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po serum bym sięgnęła o ile będzie w dobrej promocji bo jednak trochę sporo kosztuje i uważam że warto inwestować w dobre produkty, jednak musiałabym mieć próbkę na kilka użyć aby widzieć jak reguje moja skóra co by kasy w błoto nie dać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze Cię rozumiem. Ciężko ryzykować taką kwotę bez wcześniejszych testów :)

      Usuń
  17. Thank you for your comment :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serum bardzo mi się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  19. to serum olejowe bardzo kusząco się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesujące produkty, jestem ciekawa, czy u mnie też by się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for the heads up about this serum:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam że swego czasu było pełno tej marki na blogach i jako ucichło ;) serum bym wypróbowała bo lubię trawiaste zapachy a skoro dobrze nawilżą to może być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często ogrom recenzji jest męczący i fajnie coś odświeżyć w późniejszym czasie :)

      Usuń
  23. Serum bardzo miło wspominam, chociaż nie pamiętam czy to było to samo serum :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie że balsam szybko sie wchłania, tylko cena...

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam zaprezentować tę markę :)

      Usuń
  26. Senelle, ta marka już kiedyś wpadła mi w oko. Takie kosmetyki zawsze mile widziane w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Taaa zawsze się znajdzie coś co można by w cerze poprawić. Ja od zawsze walczę z trądzikiem, choć nie ma go już aż tak przesadnie dużo ;) To teraz mogłabym jeszcze dołożyć coś na zmarszczki :)
    Z marki Senelle nie miałam żadnego kosmetyki, bo zawsze mnie odstrasza cena ;) Ze sklepu także jeszcze nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny niestety nie są niskie. Na pewno można znaleźć produkty równie dobre i znacznie tańsze :)

      Usuń
  28. Serum mnie zainteresowało, ale tak w ciemno trochę bałabym się wydawać 119 zł, bo jednak każda cera jest inna i inaczej reaguje na kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś już czytam kolejną recenzję podobnego produktu i choć nigdy nie miałam okazji go stosować, jestem coraz bardziej przekonana. Skoro buzia ma być lepsza, nawilżona - czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przetestuje to serum w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To serum mnie zaciekawiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie mi przypomniałaś, że jednak lubiłam jakieś serum olejowe :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe produkty z przyjemnymi składami:) szkoda tylko, że dość drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy nie slyszalam o tej firmie, bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kosmetyków nie znam, ale przejrzę ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tej firmy, powinbam się skusić ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio dość sporo czytam o produktach tej marki jednak niczego osobiście nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja ostatnio w ogóle o niej nie czytam :)

      Usuń
  39. Opakowanie serum mnie kusi - wygląda pięknie, ale fakt cena dość wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten balsam bardzo mnie zaciekawił....

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyznam szczerze, że ceny mnie trochę odstraszają :) na cerę póki co nie narzekam, z kosmetyków znajdę tańsze, a jeśli chodzi o jędrność to dobrze napisałaś, ze najważniejsze są ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu można znaleźć tańsze i równie dobre produkty :)

      Usuń
  42. Kilka produktów tej marki mnie kusi, ale akurat nie te dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. oj serum wygląda interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post dear, so nice and interesting, love it!

    OdpowiedzUsuń
  45. Serum olejowe to coś, co chciałabym mieć. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  46. I don't know this brand but the serum looks interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  47. Serum mnie niezwykle zaciekawiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. znam tylko tę drugą markę, ale nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Marka Senelle jest od dawna na mojej chciejliście, mam nadzieję, że w końcu będę miała okazję, by wypróbować ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.