poniedziałek, 6 maja 2019

Orly Beauty - ultranawilżający krem do rąk 'passion' oraz lakier do paznokci Breathable 'de-stressed denim'

domowa pielęgnacja dłoni i paznokci
Hej :)

Podobno oczy są zwierciadłem duszy, a włosy atrybutem każdej kobiety. Nie da się też nie zauważyć niepohamowanego 'kultu' pięknych dłoni i paznokci. Coraz częściej dbamy o ich pielęgnację, decydujemy się na kolorowy manicure i wymyślne zdobienia. Dlatego też firmy kompleksowo dobierają swoją ofertę proponując kosmetyki z obu tych grup. Wyjątkiem nie jest marka Orly, której krem do rąk 'passion' i lakier z serii 'breathable' chciałabym Wam zaprezentować.

Rich Renewal Passion, ultranawilżający krem do dłoni, stóp i ciała

domowa pielęgnacja dłoni i paznokci

Krem znajduje się w poręcznej, miękkiej tubce. Ma prostą szatę graficzną utrzymaną w białej i fioletowej kolorystyce.
Z wartościowych składników warto tutaj wyróżnić olej z krokosza barwierskiego, masło shea, masło kakaowe, oliwę z oliwek, witaminę E, aloes, wyciąg z gujawy. Niestety nie obeszło się bez parabenów.

domowa pielęgnacja dłoni i paznokci

Na uwagę zasługuje śliczny, kwiatowy zapach. Producent wyróżnia tutaj nuty miodły indyjskiej i feijoa. Nic mi to nie mówi, ale całość bardzo mi się podoba.
Kosmetyk ma treściwą, ale przy tym jedwabistą konsystencję. Jest lekki i błyskawicznie się wchłania. Nie pozostawia tłustej czy śliskiej warstwy, a jedynie ledwo wyczuwalny film ochronny.

domowa pielęgnacja dłoni i paznokci

Przyjrzyjmy się działaniu.
Krem bardzo szybko nawilża dłonie. Sprawia, że stają się jedwabiste, gładkie i miękkie. Mogę nawet rzec, że w pewnym stopniu je regeneruje. Ostatnio nabawiłam się sporego przesuszenia spowodowanego mydłem z Biedronki, a systematyczne nakładanie kremu sprawiło, że suchość i spierzchnięcie ustąpiło.
Raz nałożyłam go na stopy i efekty były bardzo podobne. Przyznam jednak, że przy małej pojemności szkoda mi go na tę część ciała.
Termin przydatności wynosi 36 miesięcy od otwarcia.
Koszt kremu o pojemności 44 ml wynosi 21 zł. W ofercie jest jeszcze pełnowymiarowy wariant o pojemności 237 ml za 60 zł.

lakier Breathable, 20960 de-stressed denim

domowa pielęgnacja dłoni i paznokci

Lakier znajduje się w sporej, solidnej buteleczce.
Ma dość szeroki pędzelek ścięty w kształt wachlarzyka. Dzięki temu idealnie dopasowuje się do płytki paznokcia.
W składzie nie znajdziemy najważniejszych substancji których staramy się unikać, czyli m.in. formaldehydu czy parabenów. Zawiera za to prowitaminę B5, olejek arganowy i witaminę C. Jest w pełni wegański.
Konsystencję określiłabym jako 'w sam raz'. Nie jest ani za rzadka, więc nie spływa, ani za gęsta żeby miała się ciągnąć.

domowa pielęgnacja dłoni i paznokci

W posiadanym przeze mnie kolorze 20960 de-stressed denim zakochałam się od razu - jak tylko zobaczyłam go na stronie. Uwielbiam wszelkie odcienie granatu i szarości, a tutaj mamy ich połączenie. Sprawa skomplikowała się jednak podczas nakładania. Przy pierwszej warstwie kolor okazał się jaśniejszy i bardziej wchodzący w szarość. Co więcej, po wyschnięciu jeszcze bardziej wyblaknął. Dopiero po drugiej warstwie zaczął bardziej przypominać jeans, ale też nie taki mocny i głęboki.
Krycie samo w sobie nie jest złe, bo nie powstają ani prześwity ani smugi. Tyle tylko, że kolor blaknie.

domowa pielęgnacja dłoni i paznokci

domowa pielęgnacja dłoni i paznokci

I teraz kwestia najważniejsza, czyli trwałość. Musicie mi uwierzyć na słowo, ale jeszcze nigdy nie testowałam lakieru tak wiele razy przed przygotowaniem recenzji. Nakładałam go bez niczego, z przeróżnymi bazami, z rozmaitymi topami. Wypróbowałam chyba wszystkie możliwe kombinacje produktów, które posiadam. I efekt za każdym razem był praktycznie taki sam... po 5-6 godzinach pojawiały się odpryski. Producent zaznacza, że lakier nie potrzebuje bazy i topu, ale z nimi czy bez - nie było lepszej różnicy. Raz jeden wytrzymał w stanie nienaruszonym cały dzień, w kombinacji bez podkładu ale z topem.
Ciężko mi zatem stwierdzić jakiekolwiek działanie pielęgnacyjne, które lakier ma rzekomo dawać. Nie miał kiedy nawilżyć płytkę czy ją zregenerować.
Cena wynosi ok. 45 zł za pojemność 18 ml.

Przyznam, że ciężko mi podsumować te produkty. Krem jest jak najbardziej w porządku - co do niego nie mogę mieć większych zastrzeżeń. No a lakier... sami widzicie. Mimo wszystko ciekawią mnie inne warianty. Nie chce mi się wierzyć, żeby wszystkie były takie kiepskie. Może to kwestia koloru? Ciężko stwierdzić. Nie powiem żeby mnie to nie zdenerwowało, ale przy tym też intryguje.
Znacie produkty tej marki? Chętnie przeczytam o waszych doświadczeniach z lakierami.

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

108 komentarzy:

  1. Krem bardzo fajnie się zapowiada,szkoda tylko, że jest dość drogi. Lakier ma świetny kolorek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachu tego kremu a co do lakieru to faktycznie dziwna sprawa z tymi odpryskami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier ma kolor, ktory bardzo lubie. Szkoda, ze taki nietrwaly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie okazał się pod tym kątem kiepski.

      Usuń
  4. Lubie takie szerokie pędzelki przy lakierach

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubiłam swój lakier Orly, nie wiem dlaczego Twój blaknie. Ciekawi mnie krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor lakieru dość ładny, ale trwałość bardzo kiepska. Fajnie, że kremik robi dobrą robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u innych osób nie byłoby tak źle :)

      Usuń
  7. Kolor jest piękny, szkoda tylko, że tak się zachowuje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor lakieru! Szkoda, że blaknie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, ze marka ma kremy do rąk. Śmieszne pojemności, ale całkiem ciekawy jest. Lakier ma kolor w moim guście, ale ta trwałość :(

    OdpowiedzUsuń
  10. krem chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że marka Orly ma w swojej ofercie kremy do rąk :) Zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie mam dostepu do Orly, ale czaje sie na wieksze zamowienie, wiec ten krem tez wezme pod uwage :D

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że skład kremu nie jest nieco lepszy bo fajnie się zapowiada :) A lakier, no cóż trochę beznadzieja zwłaszcza że produkty tej firmy nie są najtańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, może to wina koloru czy partii. Nie wiem. Ciężko mi oceniać, bo nie mam porównania z innymi wariantami :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny kolor lakieru, choć teraz stawiam na żywsze kolory 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki piękny kolorek! No szkoda, że ma słabą trwałość. Krem interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor rzeczywiście śliczny, o ile się go dopracuje :)

      Usuń
  16. Dlatego przestałam kupować mydło z Biedronki. Miałam podobne odczucia, ale akurat mi w regeneracji pomógł olejek migdałowy ;)
    Piękny kolor lakieru, uwielbiam odcienie niebieskiego na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś wysuszył mnie inny wariant i wtedy pomogła maść z wit. A. Teraz spisał się ten krem :)

      Usuń
  17. Kolor ma ładny, ale nie miałam nigdy tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle marek, że ciężko znać wszystkie :)

      Usuń
  18. rzadko noszę takie odcienie na szponach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Póki co kremów do rąk sporo nagromadziłam, więc na razie zużyję to, co mam. Później może wypróbuję i ten :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh very interesting cream darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam duży zapas kremów do rąk,a mój maż i tak używa mieszaniny oliwy z oliwek z cytryną, bo twierdzi,że to lepsze od najlepszego kremu.
    Lakier ma ładny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwą też nieraz ratowałam swoje ręce :)

      Usuń
  22. Kolor piękny lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolor lakieru, co do kremu i chętnie bym go przetestowala

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja zawsze myślałam, że tanie lakiery szybko schodzą z dłoni. Też byłabym zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi ogólnie ocenić markę, bo nie znam innych wariantów. Ten wypadł blado.

      Usuń
  25. Have never heard about this brand before, but it seems promising!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już miałam nadzieję, że ten lakier okaże się dobry, ale widzę, że problem ten sam co z wieloma lakierami u mnie. Nieszczęsne odpryski... Chyba jednak w niego nie zainwestuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz z tym problem to jednak nie zachęcam.

      Usuń
  27. Kiedy jeszcze malowałam paznokcie zwykłymi lakierami bardzo lubiłam te od Orly, choć nie zawsze udał się ten dobry egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie mi się akurat trafił ten zły :(

      Usuń
  28. Znam lakiery Orly i całkiem lubie, kremiku jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tych lakierów, ale kolorki mają super :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że lakier ma tak słabą trwałość, co do kremu to u mnie dyskwalifikują go parabeny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem bardzo ciekawa tego kremu i muszę go wypróbować. Szkoda z trwałością lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny kolor lakieru, szkoda,ze nie jest taki trwały .
    Jestem ciekawa tego kremu :_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mieć nadzieję, że inne warianty są lepsze :)

      Usuń
  33. Ostatnio zniszczyłam sobie skórę na dłoniach, bo sprzątałam mieszkanie silnymi środkami i nie użyłam rękawiczek :/ Teraz szukam czegoś, co mi je pomoże doprowadzić do normalności :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może najpierw sięgnij po zwykłą maść z wit. A. Polecam Retimax 1500 :)

      Usuń
  34. miałam kiedyś alkier z rly i byłam w miare zaodowlona, więc może to jakiś pojedynczy wybryk :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że lakier jest takie nietrwały :( bo kolor jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się kolor tego lakieru, ale te odpryskiwanie odstrasza. Do tej pory miałam tylko jeden lakier tej marki i też nie był zbyt trwały, wprawdzie, nie było aż tak źle, jak u Ciebie, ale szybciej odpryskiwał niż większość innych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że i u Ciebie nie było dobrej trwałości.

      Usuń
  37. Kolor lakieru jest fantastyczny, szkoda, że nie jest trwały

    OdpowiedzUsuń
  38. kolor ok, ale jakoś oferta tej marki mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że lakier tak szybko odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mi mieć nadzieję, że to jakiś wadliwy egzemplarz.

      Usuń
  40. Ja chcę ten krem. Bardzo spodobła mi się profesjonalna pielęgnacja dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba nam się kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta marka kojarzy mi sie tylko z lakierami do paznokci i nie wiedziałam, że mają w swoim asortymencie krem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś u kosmetyczki ,natrafiłam na oliwke do skórek, która miała piękny migdałowy zapach 😍
    Po za tym nie miałam styczności z tą marką 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będzie okazja coś poznać :)

      Usuń
  44. kiedys mialam kilka kolorow:P

    OdpowiedzUsuń
  45. Pamiętajmy również o pielęgnacji naszych paznokci i dłoni =)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tych produktów szkoda że lakier ma tylko fajny kolor. :/Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kremik mnie zaciekawił. A lakier ma cudowny odcień :) Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała, że własnie bardziej na jesień i zimę :D

      Usuń
  48. Nice post/ Ifollow you too )))

    OdpowiedzUsuń
  49. The nail polish is so beautiful.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.