poniedziałek, 27 maja 2019

Oriflame, Optimals Even Out - serum rozświetlające do skóry z przebarwieniami

sposoby na rozjaśnienie przebarwień na twarzy
Hej :)

Chyba każdemu z nas zależy na tym, aby nasza cera była wygładzona, ujednolicona i promienna. Przy odpowiedniej pielęgnacji i niewielkim wysiłku jesteśmy w stanie sprawić, że wygląda na młodszą i zdrową. Czy taką esencją na wiele 'bolączek;' może okazać się serum rozświetlające Even Out marki Oriflame z serii Optimals? Zapraszam do zapoznania się z moimi odczuciami.

sposoby na rozjaśnienie przebarwień na twarzy

Kosmetyk otrzymujemy w prostym, beżowym kartoniku. Samo serum znajduje się w szklanej buteleczce z wygodnym atomizerem w formie pompki. Minimalistyczna szata graficzna również utrzymana jest w beżu. Ktoś powie, że nuda. Może i tak, ale właśnie taka tonacja jest mi najbliższa.
Skład jest dość długi i niestety już na trzecim miejscu zawiera alkohol. Na szczęście nie jest pozbawiony wartościowych substancji. Na uwagę zasługuje m.in. mocznik, kwas salicylowy, wyciąg z kwiatów nagietka, ekstrakt ze słodkiej wiśni, ekstrakt z kwiatów czarnego bzu, ekstrakt z wiązówki błotnej.

sposoby na rozjaśnienie przebarwień na twarzy

Zapach to połączenie uniwersalnych kremów z kwiatami i lekko perfumowaną nutą. Całość jest bardzo przyjemna. 
Serum ma bardzo lekką konsystencję. Rozprowadza się niczym woda i wchłania błyskawicznie. Barwa jest mętna i biała, zaś w środku dostrzec można fioletowo-różowy pigment. Mam nadzieję, że zdjęcie dostatecznie to uchwyciło.

sposoby na rozjaśnienie przebarwień na twarzy

Kosmetyk przeznaczony jest do stosowania zarówno rano jak i wieczorem. Przez początkowy czas stosowałam go solo, aby dokładnie zobaczyć efekty. Potem przy wieczornej pielęgnacji zaczęłam dokładać dodatkowy krem.
Pora zatem na działanie.
To co można od razu odczuć to odpowiednie nawilżenie skóry. Buzia jest gładka, miękka w dotyku, jakby jedwabista. Przy tym nie ma żadnej tłustej czy lepkiej powłoki.
Oczywiście swoją główną uwagę skupiłam na efekcie rozjaśniającym przebarwienia. Do tego aspektu muszę podejść dwojako. Nie jest tak, że serum zlikwidowało czy chociaż minimalnie rozjaśniło plamy. Co to to niestety nie. Ale.. po nałożeniu serum wspomniany wcześniej fioletowo-różowy pigment niejako odbija światło, przez co wszelkie niedoskonałości przestają rzucać się w oczy. Co więcej, drobinki na tyle skupiają na sobie uwagę, że buzia wygląda na promienną i pełnią blasku. Przez to też koloryt wydaje się ujednolicony.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Katalogowa cena to 69,90 zł za pojemność 30 ml, dlatego warto polować na promocje.

sposoby na rozjaśnienie przebarwień na twarzy

Może i działanie nie jest konkretne i jednoznaczne (żartuję sobie, że to taka obwodnica :D), ale prowadzi do zamierzonego celu. Buzia wygląda promiennie i zdrowo, przebarwienia nie rzucają się w oczy. 
Znacie serum Oriflame? Może macie inne sprawdzone sposoby na przebarwienia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

96 komentarzy:

  1. Jak kiedyś pojawi się na promocji, to się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To serum wydaje się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przebarwień na szczęście nie mam ale rozświetlenie skóry jest zawsze u mnie mile widziane

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum jeszcze nie miałam, bo stosuję inne, ale mam kremy z tej serii i jestem z nich bardzo zadowolona. Zdenkowałam już krem na dzień i na noc i wydaje mi się, że skóra jest jaśniejsza :) Teraz otwieram nowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki tej marki. Na ten moment, nie mam problemu z przebarwieniami skórnymi, ale będę o nim pamiętać, kiedy takie się pojawią. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe serum. Polecę mojej siostrze, bo walczy z przebarwieniami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy kosmetyk, chętnie po niego sięgnę :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi by odpowiadało takie działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałąm kilka kosmetyków z Oriflame, ale ten nie wpadł w moje ręce :) Wydaje się być bardzo interesujący :) Napisałaś bardzo wyczerpującą recenzję :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto doczytać ją do końca i nie zostawiać linków ;)

      Usuń
  10. Na chwilę obecną nie borykam się z takimi problemami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie dawno nie mialam nic z tej marki. Nie mam w pobliżu koleżanki z katalogiem, a aż tak mi nie zależy, żebym miała szukać konsultantki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że kosmetyki można zamawiać bezpośrednio przez stronę marki :)

      Usuń
  12. Ciekawa rzecz. Jak będę miała okazję to chętnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam dwa przebarwienia ale walcze z nimi witamina A :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting product dear. 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio kosmetyki oriflame są bardzo chwalone.musze wrócić do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten skład jest beznadziejny - moim zdaniem zrobi skórze więcej szkody niż pożytku. Jeśli chodzi o ori to lubię ich zapachy i kolorówkę, ale pielęgnacja jest beznadziejna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mi szkody nie robi. Poza tym każdy ma własne prawo wyboru :)

      Usuń
  18. Pierwszy raz widzę to serum, ale jakoś z pielęgnacyjnymi z oriflame mi nie po drodze. Niemniej jednak szata graficzna urocza!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli go dorwę na jakiejś promocji, to pomyślę nad jego zakupem 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. This products are really good =)

    Great review, this serum sounds really interesting =)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tym serum jeszcze nie słyszałam :) Fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serum zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już dawno nic nie miałam z Oriflame :) Jak kiedyś znajdę w ciekawej cenie to może się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  24. w sumie ciekawy ten produkt się wydaje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Great review, I knw Oriflame, they have great poducts, I only hope they will be available soon in Italy too because this product seems awesome.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem dlaczego, ale kosmetyki z Oriflame mi nie podchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłam już tyle produktów na wybielanie przebarwień i żadnych efektów :/ Nie skusze się na kolejny, odkładam już pieniądze na poważny zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest to lepsza opcja :) trzymam kciuki :)

      Usuń
  28. Przebarwień wcale nie tak łatwo się pozbyć. Ja na mam je zwykle latem, na szczęście nie są aż tak bardzo uciążliwe i kosmetyki pomagają;). U mnie świetnie sprawdza się również maść z witaminą A, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka maść jest dobra na wiele problemów że skórą :)

      Usuń
  29. Dawno już nie miałam żadnego kosmetyku z Oriflame. Chyba czas zajrzeć do katalogu bo widzę, że ciekawe kosmetyki można tam znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo jestem ciekawa tego serum. Nie mam problemów z przebarwieniami, a jedynie potrzebuję bardzo intensywnego nawilżenia i tego oczekuję od produktów, myślę, że u mnie mogłoby się sprawdzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe to serum, ładne ma zabarwienie i formułę, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo..myślę, że się zainteresuję tym kosmetykiem i będę chciałą poznać go bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  33. sound good review of excellent product

    OdpowiedzUsuń
  34. Oh very great serum, the texture looks great
    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Tego produktu nie znam. Na szczęście nie mam problemu z przebarwieniami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tego serum, od liceum nie miałam kontaktu z Oriflame. Sama testuję teraz rozjaśniające serum z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam. Borykam się z małymi przebarwieniami, więc chętnie bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tego serum, ale przyjrzę mu się bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam okazji poznać tego serum, ale lubię efekt rozświetlonej i wypoczętej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie przeglądam katalog Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno nie miałam nic z Oriflame, niestety ze względu na skład raczej się nie skuszę, ale muszę powiedzieć że całkiem ciekawe działanie. O na prawdę dobrze rozjaśniający kosmetyk nie jest łatwo a ten przynajmniej daje fajny efekt na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. We all want clear, healthy skin.

    OdpowiedzUsuń
  43. baaaaardzo długi i nieprzyjemny skład

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy raz widzę ten produkt :)
    Rozświetlenie to podstawa, czasami warto też ukryć oznaki zmęczenia :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obecnych czasach wiele osób jest przemęczonych :)

      Usuń
  45. Dawno nie miałam niczego Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta marka pojawia się raz na jakiś czas :)

      Usuń
  46. Szkoda ze u nas nie ma Oriflame .Moze uda sie kupic jak w PLbede :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam tego serum. Mało używam kosmetyków z Ori.

    OdpowiedzUsuń
  48. ja mam krem na noc z tej serii. Co prawda nie zauważyłam żeby jakoś zmniejszył przebarwienia ale lubię go za efekt który daje na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.