piątek, 21 grudnia 2018

Makijaż mineralny z Ecolore - rozświetlacz Nightlight, róż Casabella oraz bronzer Diani

makijaż kosmetykami mineralnymi
Hejka :)

Nikt nie jest alfą i omegą. Zdarza się, że czymś się interesujemy, mamy teorię a małym paluszku, ale z praktyką jesteśmy na bakier. Przez bardzo długi czas miałam tak z konturowaniem twarzy. Bronzer chłodny, do opalania, róże, rozświetlacze... Po co to komu? Z biegiem czasu zauważyłam jednak, że produkty te potrafią w ewidentny sposób nadać wyrazistości naszej twarzy. Obecnie do tego celu służą mi kosmetyki mineralne marki Ecolore - rozświetlacz Nightlight, róż Casabella oraz bronzer Diani.

rozświetlacz | róż | bronzer

makijaż kosmetykami mineralnymi

Produkty zamknięte są w plastikowych, solidnych opakowaniach. Mają aplikator w postaci niewielkich dziurek, przez które możemy wysypać kosmetyk na wieczko. Opakowanie zaopatrzone jest także w pokrętło, dzięki czemu po aplikacji możemy zamknąć otworki i nic nam się nie wysypuje.
Kosmetyki mają konsystencję drobno zmielonego proszku.
Zapach jest praktycznie niewyczuwalny.
Produkty wysypuję w niewielkiej ilości na wieczko, następnie wpracowuję je w pędzel i tak przygotowane aplikuję na twarz.
Pora na przedstawienie nazw i  kolorów poszczególnych produktów:

makijaż kosmetykami mineralnymi

rozświetlacz Nightlight No. 250 - bardzo jasny, biały odcień wchodzący opalizujący delikatnie w srebro a nawet róż
róż Casabella No. 204 - piękny odcień brudnego, zgaszonego różu
bronzer Diani No. 284 - jasny, chłodniejszy odcień
Jak widzicie na swatchu, rozświetlacz jest połyskujący, zaś róż i bronzer mają wykończenie matowe.

makijaż kosmetykami mineralnymi

Rozświetlacz zachowany jest we chłodniejszej tonacji. Na twarzy daje efekt tafli, bez wstrętnych, tandetnych drobinek. Świetnie ożywia twarz i podkreśla kości policzkowe. Nadaje się także do uwydatnienia wewnętrznych kącików oka.
W kolorze różu zakochałam się od razu. Jest brudny, zgaszony, nieco chłodny. Pięknie ożywia twarz, nadaje jej zdrowego wyglądu. Lubię także blendować nim granice cieni. Dzięki temu nadaje makijażowi spójności.
Bronzer, dzięki swojej tonacji, nadaje się do konturowania twarzy. Świetnie modeluje kości policzkowe, nadaje delikatny cień. Całość wygląda bardzo naturalnie. Nie musimy obawiać się o szare podtony i brzydkie placki.

makijaż kosmetykami mineralnymi

Chociaż produkty po wysypaniu na wieczko wyglądają niepozornie to mają bardzo dobrą pigmentację. Trzeba uważać zwłaszcza z różem i nakładać go w małej ilości. Inaczej możemy zrobić sobie przerysowany efekt rumieńców.
Na uwagę zasługuje dobra trwałość kosmetyków. U mnie - przy moim ciągłym dotykaniu twarzy - wytrzymują bez 'wspomagaczy' ok. 5-6 godzin. Natomiast utrwalone mgiełką są jeszcze trwalsze.
Termin przydatności omówionych produktów wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Ich cena oscyluje w okolicach 40 zł za pojemność 4 g. 

Początkowo bałam się tych produktów, gdyż myślałam, że aplikacja sypkich wariantów będzie kłopotliwa. Okazało się, że nie taki diabeł straszny... Nie dość, że otrzymuję naturalny efekt, to buzia jest odpowiednia 'podrasowana'. Polecam.
Znacie markę Ecolore? Korzystacie z produktów mineralnych? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

84 komentarze:

  1. nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką, ale chętnie sprawdzę bronzer i róż

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązer ma boski kolor. Zawsze szukam podobnych odcieni, bo wtedy moja skóra wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. róż mi się podoba i rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż jest piękny :) Mam ich bronzer, ale wybrałam odcień Balos który niestety przez dużą część roku jest zbyt ciemny :( Widzę, że ten Diani byłby lepszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożony w odpowiedniej ilości jest subtelny, a że jestem blada to akurat nadaje się idealnie :)

      Usuń
  5. Podoba mi się ten róż ☺ Samej marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ale chetnei poznaje nowe marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacze wolę ciepłe, bardziej złote, ale bronzer wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też królują cieplejsze warianty, ale warto mieć w kosmetyczce alternatywę :)

      Usuń
  8. Ładne kolorki, podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uff czyli jest dla mnie jakaś nadzieja,bo konturowanie nie jest mocną stroną 😆
    Nie znam tej marki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego można się nauczyć, trzeba tylko ćwiczyć i się nie zrażać :)

      Usuń
  10. Czyli pozytywne zaskoczenie - miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że produkty okażą się fajne :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. To ja zaś z blogów mniej - częściej widzę AM i LL :)

      Usuń
  12. Markę znam wirtualnie, minerałki Lily Lolo zaś kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej marce . Twój wpis sprawił ze muszę się bliżej przyjrzeć tej firmie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz się z nia spotykam- ale jak najabrdziej do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne kolorki tych produktów! Mnie również bardzo podoba się odcień różu ;) nigdy nie używałam kosmetyków mineralnych i bardzo chciałabym to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, dużo zdrowia, radości oraz szczęścia i spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku 2019. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Życzę pięknych, rodzinnych Świąt :)

      Usuń
  17. Wyglądają na dość delikatne, a tu niespodzianka bo mówisz, że pigmentacja dobra :) zajrzę co tam mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. delikatne bardzo takie dziewczęce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swatchu, ale - tak jak napisałam - pigmentacja jest bardzo dobra.

      Usuń
  19. Ja dopiero powoli zaznajamiam się bliżej z kosmetykami mineralnymi. O tej marce nie słyszałam, ale jeśli spodoba mi się taka forma makijażu, to kto wie, może skuszę się, by się z nią bliżej zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię minerały, ale ta marka jest dla mnie nowością. Zazwyczaj używam Anabelleminerals ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze produktów ecolore ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja coś z minerałami jestem na bakier :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsze, to dostrzec to, co jest piękne w rzeczach, w których idzie nam na bakier:) I dobrze, że Ty zobaczyłaś, jak cudownie można nadać wyrazistości swojej twarzy w ten sposób! Niesamowite, że jest w stanie tyle wytrzymać! A faktycznie, opakowania są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdyby ktoś nie majstrował tak często przy twarzy jak ja, to efekt byłby trwalszy nawet bez bazy czy utrwalacza :)

      Usuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki mineralne, ale tej marki wcześniej nie znałam.
    Rozświetlasz mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz chłodną tonację to powinien Ci odpowiadać :)

      Usuń
  25. Dla mnie te kolory to takie .. blade są chociaż rozswietlacz bez drobinek mnie kusi ;) róż nie ta tonacja dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swatchach są delikatne, bo mało kto nakłada dużą ilość. Ale spokojnie można budować kolor :)

      Usuń
  26. Ten bronzer bardzo mi sie spodobal :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe czy w ciągu roku bym zużyła: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że minerały spokojnie wytrzymają znacznie dłuższy czas :)

      Usuń
  28. Bardzo subtelny efekt, nawet ciekawy :3

    OdpowiedzUsuń
  29. A nie znałam wcześniej tej firmy - coraz więcej stawia na minerały:D
    Wesołych i aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam już o tej marce, mam w planach sprawić jakiś kosmetyk. Róż wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia i super estetyczny post jak i sam blog! Sama przyjemność tutaj przebywać :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi mnie ich podkład bo używam na co dzien minerałów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwszy raz słyszę o tej marce ale po Twojej recenzji mam ochotę się im bliżej przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Great review will love to try this product have a great holiday.

    OdpowiedzUsuń
  35. calkiem niezle ;) tez lubie stonowane i chlodne kolory bez wyrzutu migocących drobinek. a cena? mnie zadowala w szczegolnosci )
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że byłabyś zadowolona z tych wariantów :)

      Usuń
  36. Już któryś raz zachwycam się kosmetykami tej marki, ale niestety nic na razie z tego nie wynikło. Bardzo nie lubię kupować nowych kolorowych kosmetyków bez naocznego obejrzenia, wiesz może czy mają gdzieś stoisko stacjonarne..? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wejść na stronę marki (podlinkowane). Tam jest lokalizator sklepów :)

      Usuń
  37. Marki nie znam akurat, ale brązer mi się podoba zdecydowanie zwłaszcza, że obecnie nie wyobrażam sobie już makijażu bez niego oraz bez rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cała trójka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z kosmetyków mineralnych używałam chyba tylko Annabelle Minerals. Rozświetlacze zdecydowanie wolę cieplejsze - szampańskie lub wręcz złote :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej pasuje ciepła kolorystyka, ale do niektórych makijaży przydaje się chłodna tonacja :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.