środa, 7 maja 2014

Drogeryjnie - promocyjnie.

Hej :)

Zapewne każdy wie, iż ostatnio Drogeria Natura oraz Rossmann uraczyli nas sporymi promocjami na kosmetyki do makijażu. Oczywiście musiałam skorzystać z okazji i zaopatrzyłam się w kilka produktów. Na szczęście nie przybyło tego zbyt wiele. Oto co upolowałam:

Drogeria Natura - promocja: -40%


Essence, pędzelek do nakładania cieni - 3,59 zł

Rossmann: -49%


Wibo, bibułki matujące - 2,89 zł


Eveline, Volumix Fiberlast - 7,64 zł
Eveline, Mascara False Definition 4D Extension Volume, Extreme Volume and Separation - 6,62 zł
Eveline, Mascara False Definition 4D Extension Volume, Extreme Lengthening and Curl - 6,62 zł


Lovely, serum wzmacniające z wapniem i wit. C - 3,66 zł
Manhattan, Colour Land (z Ceny na do widzenia) - 2,55 zł

A co Wam udało się nabyć drogą zakupu podczas tych promocji? :D

Iwona

5 komentarzy:

  1. ładne zakupy, podziwiam, że powstrzymałaś się przed większymi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromne zakupy

    Ja poszalalam:
    Rossmann:
    5 tuszów (Max Factor, L'oreal, Maybellinex2, Lovely)
    5 szminek (Bourjois)
    2 lakiery
    1 błyszczyk

    Natura:
    5 szminek (Catrice)
    2 lakiery (Catrice)
    2 podkłady (My Secret i Pierre Rene)
    1 zel do brwi (Catrice)

    Część zakupów już pokazałam na blogu, reszta dzis - zapraszam :)


    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromne zakupy, ale również cieszą:) ja tam nie poszalałam, zresztą widziałaś:) chciałam kupić droższe kosmetyki, a wyszło jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.