niedziela, 31 października 2021

Produkty z kwasami dostępne na Notino - przegląd


Hej :)

Zabiegi z kwasami cieszą się ogromnym powodzeniem w jesienno-zimowej pielęgnacji twarzy. Bardzo często wykonujemy je w salonie kosmetycznym. Aby odpowiednio przygotować skórę na ten rodzaj produktów, warto już w domu wprowadzić kosmetyki zawierające niższe stężenie kwasów. Dzisiaj mam dla Was propozycję preparatów, które możemy znaleźć w perfumerii Notino.

kwas migdałowy

Bardzo popularny kwas należący do tych łagodniejszych. Nada się do skóry wrażliwej. Znajdziemy go m.in. w serum wygładzającym do twarzy, szyi i dekoltu marki Delia Cosmetics. Ma za zadanie przywrócić skórze świeżość, młodzieńczy wygląd i sprężystość. Pomaga wygładzić drobne linie. 

kwas salicylowy

Kwas idealny dla problematycznej, trądzikowej cery. Pomaga w walce z rozszerzonymi porami. Pomaga zmniejszyć zaskórniki. Ogranicza nadmierną produkcję sebum. Zwalcza niedoskonałości skóry. Serię z 2% kwasem salicylowym oferuje marka Revolution Skincare. W jej skład wchodzi oczyszczający tonik, maseczka oraz serum.

kwas glikolowy
Chcąc odświeżyć skórę po lecie i nadać jej zdrowego, promiennego wyglądu, warto zdecydować się na kosmetyki zawierające w swoim składzie kwas glikolowy. Przywróci sprężystość, zrewitalizuje, ujednolici koloryt cery. W kosmetykach do demakijażu dogłębnie oczyści cerę. Znajdziemy go m.in. w peelingu enzymatycznym marki Collistar, toniku marki Peter Thomas Roth czy wygładzającym koncentracie na noc od Rodial.

W perfumerii Notino znaleźć można znacznie więcej produktów zawierających kwasy. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. 
Dajcie znać czy sięgacie po tego typu specyfiki. Macie swoich ulubieńców? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

23 komentarze:

  1. I like Delia brand. Thanks for the review

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam obecnie kwasy aha+Pha w Acid Booster Bielendy więc nie szukam innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera ze skłonnością do niedoskonałosci teraz bardzo potrzebuje kwasów.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie stosowałam produktów z kwasami:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kwasami nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting post my dear, thank you for sharing )

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty z kwasem salicynowym najbardziej mnie zaciekawiły :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To są propozycje odpowiednie dla delikatnej kobiecej cery, a niektórzy twardziele zapewne pielęgnują skórę kwasem solnym 😁.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ze względu na cerę naczyniową uważam z kwasami. Miesiąc temu zaczęłam stosować retinol, więc nie prędko sięgnę po coś innego. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do kwasów w pielęgnacji podchodzę bardzo z dystansem. Jednak to wynika tylko i wyłącznie z mojej niewiedzy - nie chcę sobie zrobić jesieni średniowiecza na twarzy nieumiejętnym dobraniem kosmetyków. Jednak jak się wybiera już gotowe, to chyba ryzyko podrażnień nie jest tak duże. Co myślisz?
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosuję kwasów, w ogóle nie miałam jeszcze z nimi do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co dla mnie najlepszy to kwas migdałowy od mohani 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten sklep ma naprawdę ogromny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wish I had enough money to buy all you have recommended :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh very interesting serums darling
    Good products

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nic nie zamawiałam z tego sklepu, ale już od dłuższego czasu się przymierzam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwas migdałowy mnie bardzo zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe propozycje, zwłaszcza że powoli planuję zakup jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. these seem like really good products. thanks for sharing

    Glowyshoe's blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam takich kosmetyków 😉

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.