środa, 10 lutego 2021

Walentynki, Dzień Kobiet - (nie tylko) kosmetyczne pomysły na prezenty


Cześć :)

 Urodziny, Święta, Dzień Babci, Dzień Ojca, itd, itd... - każda okazja jest dobra, aby pokazać naszym bliskim jak bardzo ich kochamy i podziękować za to, że przy nas są. Oczywiście najlepszym prezentem jest wspólnie spędzony czas czy drobny podarunek zrobiony samodzielnie. Czasami jednak brakuje nam czasu lub pomysłów. Jako że za niedługo czekają nas Walentynki oraz Dzień Kobiet, postanowiłam przygotować kilka propozycji na drobne prezenty kosmetyczne, które powinny zadowolić większość osób.

Niegdyś panowało przekonanie, że gafą jest ofiarowywanie drugiej osobie żelu pod prysznic czy innego artykułu pierwszej potrzeby. Dzisiaj jednak rynek kosmetyczny obfituje w tak różnorodne produkty o świetnych składach, pięknych zapachach czy uroczych opakowaniach, że nawet żel pod prysznic może być 'jakby luksusowy'. Szczęśliwych posiadaczy wanny powinny zadowolić produkty umilające kąpiel - płyny, sole czy kule.

Gdybyśmy chcieli przejść poziom wyżej możemy postawić na gotowe zestawy kosmetyczne. Zadbają kompleksowo o skórę, ciało czy włosy. Są skomponowane pod względem potrzeb, rodzaju skóry, problemów. Jak to mówią - dla każdego coś miłego. Popularnymi markami oferującymi gotowe zestawy są chociażby Ziaja, Nivea czy Kneipp.

Pora na coś dla makijażoholiczek. Czasami ciężko wybrać dla kobiety paletę cieni, pomadkę czy tusz do rzęs. Jak jednak mówi mądre powiedzenie: 'pędzli nigdy dość'. Pędzle to coś, co przyda się zawsze - zwłaszcza jeśli są wysokiej jakości. To inwestycja na długi czas. I wcale nie musi oznaczać wydawania na nich fortuny. Rynek obfituje w wiele pojedynczych egzemplarzy lub całych zestawów za naprawdę rozsądne pieniądze. 

Nie zapominajmy o naszych drogich panach. Na szczęście są coraz bardziej świadomymi odbiorcami i nie ograniczają się jedynie do szamponu 2w1 i wody po goleniu. W swoim otoczeniu zauważam wśród mężczyzn coraz większą tendencję do posiadania zarostu. Dotychczas królowały wszelkiego rodzaju kremy do golenia, wody po goleniu czy balsamy. Obecnie mamy szereg specyfików do pielęgnacji zarostu. Szeroki asortyment znajdziemy w ofercie marki Proraso. Oferuje szampony do brody, olejki i balsamy do ich pielęgnacji a także akcesoria - szczotki, pędzle.


Dobra, nie samymi kosmetykami człowiek żyje. Więc na koniec mała odskocznia, będąca też wisienką na torcie. Wyobraźcie sobie zimową aurę, wieczór z ukochaną osobą, widok rozpalonego kominka. Czego brakuje? Pięknego zapachu. To mogą nam zagwarantować różnego rodzaju woski czy świece. Nadają wnętrzu wyjątkowego klimatu i ciepła. Niewątpliwy prym w tej kategorii wiedzie marka Yankee Cadle., której ogromny wybór znajdziemy w perfumerii Notino.

Przedstawione produkty wskazałam jako pomysł na Walentynki czy Dzień Kobiet, bo akurat te dwa święta są przed nami. Niemniej jednak na pewno nadają się na każdą inną ważną uroczystość. A kto wie, może nawet bez okazji? Przecież warto się czasami rozpieścić :)
Co najbardziej lubicie dostawać? Czym się kierujecie podczas obdarowywania innych? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

74 komentarze:

  1. Bardzo przyjemne propozycje prezentowe :) Ja bym chciala dostać na walentynki jakiś zestawik kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że nie narzekam na brak kosmetyków to i tak zawsze kiedy je dostaję bardzo mnie cieszą, to samo dotyczy świeczek i zapachów. Kiedy ja coś kupuję innym staram się wybrać coś praktycznego, ale zazwyczaj obdarowywana osoba spodziewa się, że dostanie ode mnie kosmetyk ;) Taka tradycja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już się przyjęło, że kosmetyki to bezpieczna opcja działająca w obie strony :)

      Usuń
  3. Świetnie inspiracje. W moim przypadku, świece zapachowe to zawsze trafiony prezent. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku stawiam na słodycze : ) ale spersonalizowane ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I love all of them!!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Good gifts to give, I'd like them :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre podpowiedzi, taki upominek zawszę się przyda i będzie używany. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu takie propozycje :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne i praktyczne pomysły na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty na Walentynki dla mnie to głupota, wolę wspólnie spędzone chwile :) Wino i dobry film w ten dzień zdecydowanie wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne propozycje, ja w tym roku ogolnie nie mam zbyt wygorowanych oczekiwan wystarczy mily dzien i wieczor z ukochanym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólnie spędzony czas zawsze jest najlepszym prezentem :)

      Usuń
  11. Ciekawe propozycje. Zestaw kosmetyków czy świec to według mnie bardzo dobry prezent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczywiście lubię otrzymywać kosmetyki, nigdy nie mam ich dość :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh I really like that type of candle darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo takie pędzelki, to mi się marzą :) Ciągle mi mało!
    Super są również pozostałe propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Duża pachnąca świeca to zawsze fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw kosmetyków zawsze się sprawdzi :) Nie pogardziłabym także świeczką w jakimś ładnym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na prezent. W tym zestawieniu każdy znajdzie coś fajnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Zupełnie mnie nie dziwi, że podoba Ci się ten pomysł :D

      Usuń
  19. Fantastic selection. Thanks for sharing.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się najbardziej ucieszę z wycieczki albo pójścia do kina :) Kosmetyki kupuję sobie na bieżąco, także mam ich aż nadmiar, chociaż wiadomo wolę dostać w prezencie jakiś kosmetyk, który wykorzystam w późniejszym terminie niż nieprzydatny gadżet z którym nie wiem, co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świece na Walentynki zawsze się przydadzą :D Dobrą propozycją są też pędzle :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świece, zestawy kosmetyczne i pędzle to fajna opcja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja najbardziej lubię dostawać kwiaty i biżuterię :D
    Sama zawsze mam problem co kupić komuś na prezent i stawiam zwykle na pefrumy, akcesoria do makijażu i personalizowane gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie zestawy prezentowe:) Kosmetyki ze świecami to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow those set make up are really pretty cool. Like this! 😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię celebrować każde święto. Mi najbardziej spodobał się pomysł ze świecami od Yankee Candle, gdyż uwielbiam tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świeczka czy kosmetyk to zawsze fajny prezent :-) Uważam ,że zaprezentowałas nam fajne pomysły na miły oraz przydatny upominek

    OdpowiedzUsuń
  28. Kosmetyki to zawsze dobry pomysł, tym bardziej, że każdy potrzebuje podstawowych produktów do codziennej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świeczki zapachowe zawsze są u mnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pretty great idea of valentine's day gift....
    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne propozycje prezentowe 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  32. Wonderful choices for V day gifts!

    OdpowiedzUsuń
  33. my idziemy do muzeum, to będzie nasz prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  34. W prezentach na Walentynki dla mnie najważniejsze jest to, że ta druga osoba wybrała go sama. To jest dla mnie najbardziej romantyczne. :))
    Ściskam gorąco,
    Werka

    OdpowiedzUsuń
  35. Z dobrej świecy zapachowej zawsze się ucieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Good gifts suggestion. Happy Valentine's Day!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw kosmetyków lub świece zapachowe to super pomysły na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Taką zapachową świecę z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. oooo, ja w tym roku dostanę pizzę na walentynki :DD

    OdpowiedzUsuń
  40. Świecę zapachową chętnie bym dostała :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne te propozycje na prezenty. Z takich na pewno bym się ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  42. Woski i świeczki zawsze u mnie mile widziane <3

    OdpowiedzUsuń
  43. oj tak ten dzien jest przyjemny i oby taki byl

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie obchodzę, ale propozycje przyjemne również bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świeczki i kule do kąpieli są zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja byłabym zadowolona z dodatków do kąpieli w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi ktoś może podarować wannę w prezencie, wtedy będę szczęśliwą posiadaczką wanny i chętnie przyjmę kule do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Propozycje prezentów, które tu zebrałaś to takie pewniaki. Każdy z tych prezentów mogłabym dostać, poza oczywiście kosmetykami do pielęgnacji brody ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.