wtorek, 26 stycznia 2021

Jaguar, Classic Black - zapach dla każdego mężczyzny

Hej :)

Pamiętam czasy, kiedy to na półce mojego taty można było znaleźć jedynie żel 2w1 i krem do golenia.  Myślę, że było tak w przypadku wielu domów. Na szczęście czasy się zmieniły a faceci stali się bardziej świadomi w kwestii pielęgnacji. Myślę, że to co nie zmieniło się na przestrzeni lat to umiłowanie do ładnych zapachów. Dzisiaj mam Wam do zaprezentowania perfumy Classic Black marki Jaguar, które mój tata znalazł pod choinką.


Perfumy otrzymujemy w prostym kartoniku, którego Wam tutaj niestety nie pokażę, gdyż mój tata od razu go wyrzucił. Flakon perfum utrzymany jest w czarnej kolorystyce ze srebrnymi dodatkami. Wydaje się dość ciężki i szeroki, ale za to płaski. Na korku wytłoczony mamy motyw jaguara.
Ponieważ nie mam informacji z opakowania, dlatego wklejam skład zaczerpnięty z internetu: Alcohol Denat. Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Coumarin, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol,Citral, Geraniol, Eugenol.
Zapach Classic Black należy do kategorii świeżo-drzewno-orientalnego.
W nucie głowy znajdziemy pomarańczę, mandarynkę oraz zielone jabłko. Nuta serca skomponowana jest z gałki muszkatołowej, kardamonu, geranium, czarnej herbaty i bryzy morskiej. Do podstawy należy białe piżmo, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, mech, wetiweria oraz bób tonka.


Pora na odczucia dotyczące zapachu Classic Black. Przypomnę, że mój tata z powodu chorych zatok ma słaby węch, dlatego opiszę go ze swojej perspektywy. Zresztą - nie oszukujmy się - faceci często wybierają zapachy podobające się kobietom, aby zrobić nam radość i się nam przypodobać. Więc fajnie, żeby wiedzieli na co mogą postawić.
Zapach Classic Black marki Jaguar postrzegam dwojako. Ma w sobie wiele nut, które lubią różnie się rozwijać. Czasami czując go mam przed oczami młodego chłopaka pędzącego samochodem z otwartym dachem. Świeżość, wiatr we włosach, w oddali góry i zieleń. na drugim biegunie pojawia się dojrzały mężczyzna wychodzący z luksusowego samochodu. Elegancki garnitur, skórzana teczka, porządny zegarek. Klasa sama w sobie.
W obu tych przypadkach zapach jest męski, lecz nie ma w sobie takich dziadkowych nut. Wiecie, bez zbędnego szczypania w nos, bez przytłaczania. Połączenie owoców z przyprawami daje przepiękną nutę.


Dodam jeszcze, że mój tata ma sporo różnych zapachów, ale zawsze z daleka wyczuwam, że użył właśnie wariantu Classic Black. Jest na tyle charakterystyczny, że nie daje o sobie zapomnieć.
Jest to zapach uniwersalny - na każdą porę roku i dla każdego wieku.
W różnych miejscach perfumy osiągają różną cenę. Bardzo atrakcyjnie przedstawia się w perfumerii Notino, gdzie za pojemność 100 ml płacimy w granicach 55 zł.

Mieliście okazję poznać zapach Classic Black marki Jaguar? Jakie są Wasze wrażenia na jego temat? Podzielcie się swoimi ulubionymi zapachami dla mężczyzn :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moja osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

98 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy mojemu mężowi by się spodobał ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu:) buteleczka super wygląda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne są te perfumy, pod każdym względem :)

      Usuń
  4. Niedługo mój tata ma imieniny więc chętnie mu kupię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. ..sądząc po składzie nut zapachowych Jaguar, Classic Black - myślę, że ten zapach rzeczywiście jest świetny dla każdego mężczyzny! ;)
    ..Ja uwielbiam w damskich prerfumach zapachy orientalne, piżmo, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, czy wetiweria ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W damskich akurat orientalnych nut nie lubię, wolę delikatne i kwiatowe. Ale w męskich mi odpowiadają :)

      Usuń
  6. This looks nice. Men would love it, I am sure!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice fragrance. My man doesn't use fragrance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobrażam sobie jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to wytłoczenie na zakrętce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie przyciąga uwagę. Co do zapachu, to na męskich totalnie się nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie umiem opisywać. Wiem tylko czy mi się podobają, czy nie :)

      Usuń
  11. Nie znam, ale ciekawie go opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę go, ale mój woli inne ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaguar ma przeboskie kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno pięknie pachną 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale elegancja :) No i te nuty zapachowe,lubię takie połączenie w męskich perfumach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam te perfumy. Zapach pierwsza klasa :)

      Usuń
  16. Nie znam tego zapachu, ale myślę, że mojemu by się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdzie się wiele okazji, aby mu je podarować :)

      Usuń
  17. Nie znam tego zapachu ☺
    Z zapachów dla panów podobają mi się perfumy CK (nazwy nie pamiętam 😆)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wnioskuję że ten zapach dla starszych i młodszych mężczyzn sie może sprawdzić. Cena przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Warto poznać te perfumy, zwłaszcza jeśli masz komu takie podarować :)

      Usuń
  20. pięknie się one prezentują! sądze, że mąż by polubił;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę zainteresować się tymi perfumami . Problem jest w tym , że mój mąż nie lubi zmieniać ulubionych perfum. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄❄️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może te mu się spodobają i zostaną z nim na dłużej :)

      Usuń
  22. Nie znam, ale chętnie poznam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji poznać tego zapachu osobiście, ale z opisu wynika, że jest bardzo uniwersalny, a jednak z pazurem. Super!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba, a wiadomo że powinnyśmy lubić zapachy używane przez bliskich nam facetów :)

      Usuń
  24. Nie wiedziałam, że są takie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że mogłam Cię z nimi zapoznać :)

      Usuń
  25. Uwielbiam męskie perfumy, tego jeszcze nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie można powąchać przez internet ;-) Nie znam tego zapachu, ciekawe czy by przypadł mojemu mężowi do gustu, on raczej takiej delikatne zapachy lubi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będziecie mieli okazję sprawdzić tester :)

      Usuń
  27. Flakonik prezentuje się fantastycznie! A zapach z opisu wydaje się być bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię męskie, korzenne perfumy. Ten zapach bardzo dobrze wspominam. Kiedyś sama kupiłam go mężowi w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam ją na półkach w sklepie, ale to nie zapachy dla mojego męża. On lubuję się w całkiem innych zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Flakonik fajnie się prezentuje :D Ciekawa jestem zapachu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. It seems really nice and I love the beautiful bottle design.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam, ale widzę że cena bardzo atrakcyjna. Ciekawe, czy mojemu mężowi spodobałby się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to zapach bardzo uniwersalny, ale z klasą :)

      Usuń
  33. Tego zapachu nie znam, ale odpowiadając na Twoje pytanie, jednym z moich ulubionych zapachów dla mężczyzn jest Vetiver od Guerlain <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki świeży, ziołowy, drzewny i ziemisty zarazem:). Według mnie pachnie bardzo elegancko i właściwie niczego mu nie brakuje, ale wielbiciele tego zapachu mówią, że po drobnej zmianie składu nie mogą się do niego przekonać. Starsza wersja to było podobno arcydzieło;).

      Usuń
  34. Moj facet uzywa Viktor Rolf Spacebomb, Armani Code, ale np. bardzo lubi zapach Full Speed z Avon :) Lubie jak facet ladnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon ma wiele fajnych wariantów dla facetów :)

      Usuń
  35. It looks really good and the packaging is beautiful.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tego zapachu, ale flakon bardzo zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kupiłam go kiedyś teściowi w Rossmann'ie właśnie na promocji około 50 zł
    Przepiękny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widziałam go na półce w Rossmannie, ale nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  39. I believe This scent is very impressive.

    OdpowiedzUsuń
  40. This scent is amazing. Many men perfumes smell so good!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiedziałam, że Jaguar ma zapachy 😉
    Podoba mi się opakowanie. Myślę, że te nuty też przypadły by mi do gustu, a to zazwyczaj ja wybieram zapachy dla męża 😉

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam jeszcze okazji poznać żadnych perfum tej marki, ale tak kusząco opisałaś ten zapach, że przy najbliżej okazji, na pewno go powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam zapachu. Ma śliczny flakonik. Być może kiedyś sprawię mojej połówce na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój partner ma ulubiony zapach i nawet nie szukam dla niego innego ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.