piątek, 29 stycznia 2021

Isana - żel pod prysznic z wanilią i kokosem

Isana - żel pod prysznic z wanilia i kokosem
 Cześć :)

Każda pora roku potrafi okazać swoje piękne, wyjątkowe oblicze. Także zima, zwłaszcza ta śnieżna. Biały puch sprawia radość nie tylko dzieciom, ale także przywołuje miłe wspomnienia i uśmiech na twarzy dorosłych. Zima to także czas otulających, apetycznych zapachów. Dotyczy to nie tylko kuchni, ale także kosmetyków. Przykładem może być waniliowo-kokosowy żel pod prysznic marki Isana. Czy kosmetyk rossmannowskiej marki stanął na wysokości zadania? 

Isana - żel pod prysznic z wanilia i kokosem

Żel zamknięty jest w klasycznym dla tej marki opakowaniu z twardszego plastiku. Producent informuje, iż w 100% nadaje się do recyklingu. Szata graficzna jest śliczna. Nawiązuje do głównych nut zapachowych. Przyciąga wzrok na sklepowej półce.
Aplikator ma formę małej dziurki, która wydobywa odpowiednią ilość produktu.
Oczywiście nie mamy tutaj naturalnego składu. Bazuje na klasycznym SLSie. Nie znajdziemy w nim wartościowych olejków czy ekstraktów roślinnych.
Konsystencja żelu jest na tyle treściwa, że nie spływa z dłoni.

Isana - żel pod prysznic z wanilia i kokosem

Teraz to, co w kwestii żeli jest dla mnie zasadniczą kwestią - zapach. Nie ukrywam, że od razu po zobaczeniu w ofercie tego wariantu pognałam do Rossmanna z nadzieją, że znajdę zamiennik mojego ukochanego żelu Balea. Z tego całego podniecenia jeszcze w drogerii powąchałam zawartość i zrobiłam wielkie 'meh' Oczywiście żel kupiłam, w końcu otworzyłam ;) Ale do rzeczy... Gdybym miała zamknięte oczy i miała ocenić zapach powiedziałabym, że to wszystko tylko nie wanilia z kokosem. Może coś budyniowego, coś słodkiego, nawet ciut kwaśnego, ale wanilia z kokosem? No nie. Żeby było jasne - nie uważam, że zapach jest zły. Jest naprawdę ładny i na pewno nie będę go odradzać. Ale nie jest to to, czego bym się spodziewała. Miałam swoje preferencje związane z wariantem Balei i tego oczekiwałam. Dostałam coś innego.

Isana - żel pod prysznic z wanilia i kokosem

Jeśli chodzi o kwestię działania to nie mam kosmetykowi nic do zarzucenia. Myje, bardzo dobrze się pieni.  Jest neutralny dla mojej skóry - ani jej nie nawilża, ani nie wysusza. Ot, żel jak każdy tej marki.
Waniliowo-kokosowy żel Isany pochodzi z edycji limitowanej. Kosztuje 2,99 zł za pojemność 300 ml.

Gdyby nie to, że miałam inne oczekiwania co do zapachu to uważałabym ten żel za naprawdę bardzo dobry. Jestem pewna, że miłośnikom słodko-otulających zapachów przypadnie do gustu. Zużyć zużyję bez problemu, jednak zapasów robić nie będę. Szkoda.
Znacie ten wariant żelu Isany? który zapach jest Waszym ulubionym? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

109 komentarzy:

  1. Patrzyłam ostatnio na niego w Rossmannie, ale ostatecznie nie kupiłam. Muszę zużyć to, co mam w zapasach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też, ale nie mogłam się oprzeć :D

      Usuń
  2. Lubię żele tej firmy, pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię słodkie zapachy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałąm jescze tego wariantu żelu. Rozumiem Twoje rozczarowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję na coś innego, ale i tak nie jest źle :)

      Usuń
  5. Szkoda, że wcześniej nie weszłam, a byłam już na zakupach, muszę dodać do listy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za kosmetykami z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj go akurat nie czuć, więc spokojnie :)

      Usuń
  7. Lubię żele isana, chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten żel, ale póki co czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten żel i faktycznie pachnie bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest śliczny, chociaż liczyłam na coś innego :)

      Usuń
  10. Miałam już różne wersje tych żeli, większość miała ładne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wanilię i kokos w żelach pod prysznic. Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że lepiej będą wyczuwalne te nuty.

      Usuń
  12. Tej wersji nie znam, a na Isanę sięgam od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej wersji ale jest to do nadrobienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tylko się pospieszyć, bo to edycja limitowana :)

      Usuń
  14. Lubię tę markę, ale ten zapach niekoniecznie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam zapach, ale szczerze średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie kupuję produktów myjacych z sls w składzie, wiec tego żelu na pewno nie wypróbuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. te żele są mega spoko pod warunkiem, że się trafi na turbo mega zapach :D bo w sumie w takiej cenie to jedyna rzecz, któej rzeczywiście można wymagać :D ale lubię je, w sumie najczęściej trafiam na spoko zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczekuję ładnego zapachu bez względu na cenę :) Od żeli dużo nie wymagam, więc wystarczają mi takie zwykłe :)

      Usuń
  19. Szkoda że zapach nie jest taki jaki powinien być :(/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo ciekawa zapachu, bo uwielbiam wanilię i kokos:) Za taką cenę bez wątpienia bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię żele pod prysznic marki Isana :) Tego jeszcze nie miałam, ale kocham zapach kokosu w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego żałuję że go tutaj nie czuć :(

      Usuń
  22. Oh so interestingt exture darling
    Very nice product
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię kosmetyków, które mają sls w składzie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam zapach wanilii i kokosu, szkoda że nie jest to do końca to co ma być

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie przepadam za żelami z Isany, mam wrażenie, że po ich użyciu mam zawsze mocno przesuszoną skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że niektórzy tak reagują. Mojej na szczęście nie szkodzą.

      Usuń
  26. A ja lubię takie słodkie zapaszki więc liczę, że byłabym zadowolona. I kocham kokos!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie coś dla mnie :) Uwielbiam słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja siostra lubi żele Isana. Ja tylko kosmetyki emolium bo mam AZS.

    OdpowiedzUsuń
  29. Żele isana są super ,a ten naprawdę pięknie pachnie ☺🥰

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię żele Isana :) A skoro ten pachnie jak budyń to czemu nie, chętnie wypróbuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że zapach nie był taki jak oczekiwałaś.
    Ja mimo wszystko bardzo lubię żele z Isany :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawno nie miałam żelu z Isana, ale chyba bym na ten wariant zapachowy nie zwróciła uwagi, bo nie przepadam za wanilią (za to kokos kocham):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat niczym takim nie pachnie, ale w ciemno ciężko o tym wiedzieć :)

      Usuń
  33. Tego żelu z Isany nie miałam. Posiadam za to zupełnie inny produkt, bo odżywkę do włosów Miód i Wanilia. Czuć tam wyczuwalną nutę miodu, co na pewno mocno odróżnia te oba zapachy, ale jeżeli chociaż trochę podobnie otulająco budyniowo pachnie to nie czułabym się zawiedziona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodycz jest tutaj wyczuwalna, więc powinien Ci się spodobać ten wariant :)

      Usuń
  34. Mam właśnie teraz żel z Isany, jakieś jogurtowe owoce. Bardzo fajny. Ten mnie kusi, szkoda, że nie czuć w nim kokosa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że zapach trochę rozczarował 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdecydowanie wolę bardziej neutralne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że ten budyniowy zapach może przypaść mi d9 gustu😊

    OdpowiedzUsuń
  38. Żele Isany lubię ☺
    Ostatnio kupiłam produkt z tej "edycji limitowanej"(nie pamiętam nazwy ,na opakowaniu był pingwinek) i na tą chwilę jest on moim ulubionym żelem Isany😊
    Ten o którym piszesz ,pozwoliłam sobie kiedyś powąchać i niestety zapach mi się nie spodobał...(za mało słodki)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała jak ten pachnie to bym nie kupiła, ale skoro już powąchałam w sklepie to wzięłam :)

      Usuń
  39. Czyli taki trochę psikus z tym zapachem żelu wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam zapach kokosa. Nie miałam nigdy tych żeli pod prysznic. Aż dziwne :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię żele z Isany. Tego nie miałam. Myślę, że by mi się spodobał. Lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Coconut is healthy ingredient.... good product.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  43. Wanilia i kokos to zestawienie, które lubię i w kuchni i w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego tutaj się rozczarowałam :(

      Usuń
  44. Bardzo lubię te żele, ten też akurat mam w domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie ma czego wymagac od żelu za 3 zł, a mimo to jakoś Isany jest super. A zapach to kwestia indywidualna :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.