wtorek, 29 grudnia 2020

Isana - limitowany żel pod prysznic 'Berry Love'

Isana Berry Love
Hej :)

Każda marka kosmetyczna ma w swojej ofercie stałe serie produktów, które zazwyczaj cieszą się zainteresowaniem i pozytywnymi opiniami. Są również takie firmy, które wprowadzają edycje limitowane produktów - dopasowane chociażby do pory roku czy okazji. Jedną z nich jest Isana będąca w ofercie drogerii Rossmann. Co rusz udostępnia nam limitowane warianty żeli pod prysznic. Dzisiaj mam Wam do zaproponowania wersję zimową - Berry Love.


Żel zamknięty jest w butelce z twardszego plastiku. Producent informuje nas, iż w 100% nadaje się do recyklingu. Ma przepiękną szatę graficzną w odcieniach fuksji, fioletu, różu. 
Skład jest typowo drogeryjny, nie ma się nad nim co rozwodzić

Isana Berry Love

Jest się za to co rozwodzić nad zapachem. Przepiękny! Owocowy, słodki a przy tym otulający. Czując go przenoszę się do czasów dzieciństwa, kiedy to mama przygotowywała mi galaretkę wiśniową z bitą śmietaną.
Żel Isany 'Berry Love' ma kremową konsystencję. Jest przejrzysty, chociaż miałam nadzieję na odcień zbliżony do tego na opakowaniu. Jest odpowiednio gęsty. Bardzo dobrze się pieni, zarówno nakładając na dłoń jak i przy użyciu myjki czy gąbki. Wystarczy niewielka ilość, więc jest wydajny

Isana Berry Love

Idealnie wywiązuje się ze swojego podstawowego działania, czyli myje ciało.
Jeśli chodzi o moją skórę to tutaj jest neutralny - ani jej nie nawilża, ani nie wysusza. Nie dzieje się nic złego nawet przy regularnym stosowaniu. Nic mnie nie swędzi, nie pojawia się uczulenie.
Cena żelu 'Berry Love' to całe 2,99 zł za pojemność 300 ml.

Isana Berry Love

Bardzo lubię żele Isany, i - na zmianę z marką Balea - często pojawiają się w mojej łazience. Wprawdzie ostatnimi czasy rzadko sięgałam po wersje limitowane, ale tym razem zaciekawiło mnie kilka wariantów i jeszcze dwa na pewno pojawią się tutaj na blogu :) 
Dajcie znać czy korzystacie z produktów tej marki. Macie swój ulubiony zapach? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona 

91 komentarzy:

  1. Też dość często kupuję te żele, ale zazwyczaj powielam te same zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Jest wiele fajnych wariantów, ale nie każdy lubi kombinować. Na sprawdzone też warto stawiać :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię o produkty tej marki i mam nadzieję, że jeszcze uda mi się trafić na ten żel. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice gel with delicious fragance

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te isanowe zele :D moze sienna nieho skusze

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji stosować żele Isany, ale jak tylko będę w drogerii, to kupię produkt tej marki i przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, na pewno znajdziesz zapach dla siebie :)

      Usuń
  6. Miałam go :) Bardzo podobał mi się ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. An economic and good beauty brand!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne opakowanie jest tego żelu :) już dawno nie miałam Isany pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego zapachu to jestem ciekawa:). Lubię takie jeżynowe aromaty:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co mam kilka żeli balea do zużycia, jednak jak je zużyłam i ten będzie jeszcze dostępny to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, już dawno nie miałam żelu z Isany, ostatni dobre kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie jednak częściej się pojawiają :)

      Usuń
  12. Warto wypróbować, markę znam :) Dobrego 2021 roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ich zele tego jeszcze nie próbowałam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio go kupiłam, pięknie pachnie, mocno jagodowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tą wersję i chętnie do niej wracam chociaż ostatnio moim Isanowym ulubieńcem jest wersja candy apple, o którym przed chwilą napisałam ;) Jestem ciekawa czy znasz słodką wersję jabłuszka od Isany ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola wapa! Me ha gustado muho tu post. Te he encontrado por el blog de otra chica y me ha gustado tanto tu blog que me quedo como seguidora, vale? Y también me gustaría que te pasaras por mi blog para darme tu apoyo! =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam i pachnie przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie byłam i nie będę raczej fanką tej marki. Za każdym razem, kiedy tylko próbowałam coś użyć od nich, to zawsze był bubel dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dużo zależy od tego jakie mamy oczekiwania. Ja akurat nie wymagam wiele od produktu za 3 zł, więc są dla mnie wystarczające :)

      Usuń
  19. Też udało mi się go upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jutro będę na zakupach to rozejrzę się za tym zapachem :-)Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach ciekawy:))
    Żeli raczej nie używam, ale może się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat mam szampon z Isany i go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przypominam sobie, żebym używała żelu do mycia z Isany. Ten zachęca zarówno etykieta jak i ceną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały czas zachodzę w głowę, czemu ja nie używałam nigdy żeli Isany? Przecież to w sumie to samo co Balea, a Baleę uwielbiam od lat! Na bank kupię jakiś żel w Rossmannie jak tylko wykończę moje zapasy 💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup koniecznie, na pewno się nie zawiedziesz :) Dla mnie nie ma różnicy czy to Isana, czy Balea :)

      Usuń
  25. Jeszcze nie miałam okazji używać ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I bet the smell must be great. Sweet and refreshing after the shower.

    I dont have aby preference but I prefer milder scent. Currently using goat's milk shower cream.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię żele tej marki a ten konkretny kupiłam sobie przed Świętami tez bardzo mi odpowiada jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna cena,lubię tę firmę ☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Its nice to have bath gel with nice fruity scents. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że jesteś zadowolona :) Mnie ta marka bardzo kiedyś uczuliła, dlatego omijam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to kiepsko :/ mi na szczęście nigdy nie zrobiła krzywdy :)

      Usuń
  31. Już dawno nie kupowałam kosmetyków tej marki, choć kiedyś się zdarzało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że ciągle mają dobrą jakość. Zwłaszcza przy tej cenie :)

      Usuń
  32. Lubię żele z Isany, tej wersji nie znam, ale nic straconego - poznam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno nie testowałam żeli Isany, ponieważ jeden z nich mocno mnie zawiódł. Widzę jednak, że chyba warto dać im szansę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja akurat nie mam miłych doświadczeń z żelami tej marki, ale skoro mówisz, że taki ładny ten zapach to jestem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podoba. Jeden z ładniejszych :)

      Usuń
  35. ja najczęściej używam żeli z Balea:) ale też sięgam po Isanę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te marki są tożsame. Biorę to co mi tam akurat wpadnie do ręki z zapasów :)

      Usuń
  36. Mogli teraz wypuścić coś bardziej świątecznego a to na walentynki:D :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypuścili kilka różnych zapachów :) jest chociażby wersja budyniowa :)

      Usuń
  37. Często używam żeli z Isany (nie mam jednego ulubionego ),ten również miałam-no zapach jest rewelacyjny 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. I'm sure the smell is so nice. This one looks wonderful!
    Happy 2021!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię żele Isana :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przez lata próbowałam różnych, ale nigdy mnie nie zachwycały, więc i limitki raczej mnie nie przyciągały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam zbyt wielu osób, które nie lubią tych żeli :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.