czwartek, 27 sierpnia 2020

InSight, Dry Hair - szampon, odżywka i maska do włosów suchych

Hej :)

Uważa się, że włosy są atrybutem kobiecości. Aby dodawały nam pewności siebie i podkreślały nasz charakter, nie muszą wpisywać się w utarte kanony długości czy koloru. Ważne, aby były zdrowe. Aby to osiągnąć, należy je odpowiednio odżywiać i nawilżać. Ten efekt ma nam dać nawilżająca linia do włosów marki InSight – szampon, odżywka oraz maska.



Kosmetyk zamknięty jest w dużej butli z wygodnym dozownikiem w formie pompki.
Skład nie bazuje na typowym SLSie, lecz jego łagodniejszej formie. W całej linii znajdziemy również olej kokosowy, olej ze słodkich migdałów, wyciąg z nasion owsa.
Konsystencja jest średnio gęsta. Nie spływa z włosów, ale trzymając go za długo w dłoniach, zaczyna ściekać.


Ciężko mi scharakteryzować zapach. Z jednej strony przyjemny, z drugiej zaś wyczuwam w nim nutkę chloru. Taką, jaka kojarzy się z basenami. W każdym razie nie przeszkadza, zwłaszcza na włosach całkiem fajnie się ‘rozkłada’.
Przejdźmy zatem do działania.
Szampon świetnie się pieni. Aż po pierwszym użyciu sprawdziłam raz jeszcze, czy bazuje na klasycznym SLSie. Wystarczy naprawdę niewielka ilość – nawet na moich długich włosach – aby je dokładnie umyć. Z tej głównej funkcji produkt wywiązuje się bardzo dobrze. Zmywa codzienne zanieczyszczenia, resztki kosmetyków stylizacyjnych oraz oleje.


Po spłukaniu moje włosy są dość sztywne i splątane. Niestety przy tak twardej wodzie ciężko, aby było inaczej. Dlatego też tutaj zupełnie nie będę skupiać się na właściwościach nawilżających, bo a) ciężko mi to ocenić, b) od działań pielęgnacyjnych mam inne środki. Szampon ma myć, tyle.
Jego plusem jest fakt, że nie podrażnia skalpu ani nie powoduje łupieżu.
Cena szamponu wynosi ok. 40 zł za pojemność 400 ml.



Opakowanie jest identyczne jak w przypadku szamponu.
Tutaj zapach wydaje mi się pozbawiony tej chlorowej nutki. Jest dość mocno perfumowany, ale przyjemny dla nosa.
Konsystencja odżywki jest gęsta, a przy tym jedwabista. Przypomina mi połączenie lekkiego kremu z przejrzystym żelem.


Po krótkim wstępie pora na efekty.
Bałam się, naprawdę bardzo się bałam obecności oleju kokosowego w tej serii produktów. Z reguły nie służą moim włosom. Jakież było moje zdziwienie, kiedy po wyschnięciu włosy zaczęły się świetnie układać. Są lejące, miękkie w dotyku. Nie puszą się. Aż chce się ich dotykać.
Co ważne, odżywka nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów, a czasami mam ‘ciężką rękę’ i nakładam naprawdę solidną ilość.
Nawilżająca odżywka do włosów suchych marki Insight kosztuje ok. 40 zł za pojemność 400 ml.



W przypadku tego produktu opakowanie to plastikowa tubka z klasycznym dozownikiem w formie niewielkiego otworu.
Zapach i konsystencję porównałabym do maski.




Czy efekty są takie same?
I tak, i nie. Z każdym kolejnym użyciem włosy zyskują na miękkości i wygładzeniu. Są miłe w dotyku, nie puszą się. Lepiej się układają. Zauważyłam też, że maska podkreśla skręt moich włosów. Zazwyczaj falują jak im się podoba, a tutaj są naprawdę ujarzmione.  Dodatkowo podoba mi się to, że końcówki  tak miękko opływają, a nie są wywinięte byle jak na każdą stronę. Włosy naprawdę wyglądają na bardziej odżywione i zdrowsze.
Maska nawilżająca kosztuje ok. 30 zł za pojemność 250 ml.

Z produktów jestem bardzo zadowolona. Szampon robi co ma robić i nie szkodzi. Odżywka i maska nawilżają i poprawiają wygląd moich włosów. Ciut mocniej maska, pewnie przez fakt, że takie kosmetyki z reguły są silniej skoncentrowane.

Wszystkie wymienione produkty zamówiłam w sklepie Hairstore, którego oferta jest bardzo szeroka. Znajdziemy w nim nie tylko produkty do włosów, ale także do pielęgnacji twarzy i całego ciała oraz do makijażu.
Gorąco zachęcam Was do zapoznania się w z ofertą sklepu. Dla zainteresowanych mam zniżkę - 
10% rabatu na zakupy w Hairstore.pl.

KOD: IWONKAHS
Rabat na wszystkie produkty, także przecenione.
Ważny tylko do 9.09.2020 r. włącznie.

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

74 komentarze:

  1. This seems to be a good product. Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chętna przetestować ten duecik. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam akurat włosy przetłuszczjące się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wejść na stronę tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, oferta jest szeroka i różnorodna :)

      Usuń
  5. Zachęcająca ta recenzja:) już kiedyś chciałam wypróbować ich produkty, niedawno tez moja przyjaciółka kupiła serię do włosów farbowanych i jest bardzo zadowolona, więc chyba i ja w końcu pokuszę się o zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto :) Serii jest wiele, więc na pewno dobierzesz odpowiednią :)

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy ale dziękuje za polecenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam ją nieco przybliżyć :)

      Usuń
  7. Ja jestem po nanoplastii i muszę używac tylko kosmetyków, które utrzymują mi efekt prostych włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej z całego zestawienia zainteresowała mnie maska do włosów skoro podbija skręt włosów to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło z Twojej strony ,jeśli chodzi o kod rabatowy 😉
    Maska i odzywka mnie kuszą ,jeśli chodzi o szampony -Zazwyczaj używam tych do włosów farbowanych 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ma oddzielną serię do włosów farbowanych :)

      Usuń
  10. Nie są to produkty do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat nie dla mojego typu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam szampon i odżywkę tej marki i jestem zachwycona :) Produkty maja u mnie duzego plusa za to, że nie podrażniają skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I think these products are not for me, but they look really interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kosmetyki, tylko nie dla moich włosów. Moje są mieszane, z tendencją do przetłuszczania przy nasadzie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna mam ochotę poznać produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam bardzo mieszane odczucia jeśli chodzi o kosmetyki Insight, bo podobają mi się składy, ale kosmetyki średnio się u mnie spisują ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dużo zależy od samych włosów. Mnie akurat zaskoczyło, że moje włosy dobrze po nich wyglądają a z reguły okropnie reagują na olej kokosowy. Nie ma reguły :)

      Usuń
  17. Nie miałam jeszcze okazji poznać produktów tej marki, ale bardzo zaciekawiła mnie maska, bo wydaje się być wprost stworzona dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem, jak by się u mnie sprawdziły. Moje włosy kiedyś nienawidziły oleju kokosowego, ale od jakiegoś czasu znowu go przetestowałam i już nie jest tak źle, wiec podejrzewam, że w formule kosmetyków już zupełnie by go mogły polubić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, bo moje go nie znoszą a tutaj jest fajnie :)

      Usuń
  19. Ciekawe produkty do przetestowania ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresowałaś mnie ta odżywka i maską :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja miałam z tej marki olejek do włosów! i w sumie mi się kończy i chyba zamówię, bo spoko wiedzieć, że mają tę markę ;) w sumie to jako tako te produkty mnie nie ciekawią, ale może jak zaczne zamawiać to się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tej marce . Nic nie znalałam czy ich produkt są chociaż wolne od o okrucieństw na zwierzętach l. Bo ostatni o sięgam tylko po takie produkt lub wegańskie m. Po czym widzę różnice we włosach na plus . Świetna recenzja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy akurat bardziej wolą chemię, aczkolwiek staram się mieszać pielęgnację z tą bardziej naturalną.

      Usuń
  23. I rarely put on hair mask. Lazy to wait. Haha.

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  25. Fajnie, że działa :) Ja właśnie szukam czegoś na suche wlosy bo wczoraj byłam na rozjaśnianiu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z tych produktów daje przyjemne efekty :)

      Usuń
  26. Wieki nie odwiedzałam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tę linię miałęm i dobrze wspominam, świetnie ujarzmiałą włosy

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę zerknąć jakie mają jeszcze inne linie :) Wydają się być bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi niestety olej kokosowy nie służy. Ewentualnie, jak jest na końcu składu. Ciężko o dobrą, emolientową odżywkę bez oleju kokosowego :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie, dlatego tutaj jestem tak pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  30. Kiedyś miałam suche włosy i takie sianowate, ale odkąd świadomie je pielęgnuję, już nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poszukuję dobrego szamponu, ale do innego rodzaju włosów

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tej marki ani tych kosmetyków, ale przyznaję, że asortyment sklepu Hair Store wciąż jest mi nieznany, wiec to pewnie dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś miałam jakąś ich maskę i mnie nie zachwyciła :/ Teraz mam odżywkę i na razie robi dobre wrażenie :) Ale zupełnie nie kojarzę jakie to były serie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, że jedna seria będzie nam odpowiadać a druga będzie do bani.

      Usuń
  34. Gdzieś już widziałam te kosmetyki. Ja się zawsze boję takich dużych opakowań, bo jak się coś nie sprawdzi to później nie wiadomo jak to zużyć.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.