niedziela, 15 marca 2020

Jak dobrać kolczyki do kształtu twarzy? Kilka prostych porad.

Cześć :)

Pewna znana wszystkim blondynka powiedziała niegdyś, że 'diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiety'. Sam rodzaj kruszcu wydaje mi się mieć mniejsze znaczenie, ale pewne jest, że my - jako kobiety - mamy małe ciągotki do błyskotek. Odkąd pamiętam zawsze lubiłam kolczyki i to one stale mi towarzyszą. Naszyjniki czy bransoletki mogłyby dla mnie nie istnieć. Okazuje się, że takie niepozorne zawieszki mogą zmienić sporo w naszym wyglądzie - nie tylko dopełnić stylizacją, ale również podkreślić kształt twarzy. Jak je zatem odpowiednio dobrać?

twarz owalna
Jest wdzięcznym, gdyż najbardziej proporcjonalnym kształtem twarzy. Dzięki temu sprawdzi się tutaj niemal każdy wariant kolczyków. Możemy pozwolić sobie zarówno na złote jak i srebrne materiały. Wyrazistości nadają kolczyki w geometrycznych kształtach, dlatego warto mieć w szkatułce romby, trójkąty czy kwadraty. Regularność rysów podkreślą duże kolczyki. Jedyne na co warto zwrócić uwagę to fakt, żeby biżuteria nie była przesadnie długa, gdyż może nadać naszej twarzy przerysowanej pociągłości. 

twarz okrągła
Aby twarz była jak najbardziej zbliżona do owalu należy pomyśleć o jej optycznym wysmukleniu i wydłużeniu. Idealne okażą się długie pionowe kolczyki. Możemy pozwolić sobie także na geometryczne wzory takie jak trójkąty czy kwadraty. Unikamy zaś wszelkich kół czy dysków, które dodatkowo zaokrąglą rysy.  

twarz trójkątna / w kształcie serca
Charakteryzuje się tym, iż czoło jest najszerszym punktem, kości policzkowe mocno wyraziste a dolna część się zwęża. Należy zatem ujednolicić rysy twarzy poszerzając ją w dolnej części. Najlepszą opcją są zatem krótkie kolczyki, których główny element kończy się na wysokości brody. 

twarz kwadratowa
Przy tej twarzy należy złagodzić szerokie czoło oraz wydatną żuchwę. Dobrym rozwiązaniem są wszelkiego rodzaju zaokrąglone kształty, które nadają łagodności. Sprawdzą się zarówno klasyczne koła, obręcze jak i łezki. Wykorzystanie dłuższych, prostych kolczyków sprawi, że twarz stanie się bardziej pociągła i smukła. Unikajmy mocnych, geometrycznych wzorów o ostrych brzegach. 

Hurtownia biżuterii Yvon oferuje szereg kolczyków, które jesteśmy w stanie dopasować do każdego kształtu twarzy. Znajdziemy tam także naszyjniki, bransoletki czy zegarki, które będą idealnym dopełnieniem każdej stylizacji.
Pamiętajmy jednak, że porady poradami, ale najważniejsze jest, abyśmy czuli się dobrze sami ze sobą. Wspomagajmy się zatem sugestiami, ale przede wszystkim bądźmy wierni swoim upodobaniom i preferencjom. 
Lubicie biżuterię? Po jaką sięgacie najchętniej? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

32 komentarze:

  1. Ostatnio lubię długie i złote/pozłacane kolczyki. Podobają mi się bardzo też w kolorze niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że dawno nie nosiłam kolczyków, a mam ich w domu całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja preferuję srebro i małe delikatne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolczyki ,ale jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad ich doborem pod kształt twarzy 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo rzadko noszę kolczyki, a jeśli już, to tylko te krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice jewellery! Thank you very much )))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te kolczyki a porady cenne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą dla kogoś przydatne :)

      Usuń
  8. Ciekawy wpis - wiele lat nie miałam przekłutych uszu, a teraz nie wyobrażam sobie życia bez kolczyków. :D U mnie owal więc szczęśliwie dużo możliwości. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pozazdrościć, u mnie bardziej kwadrat :)

      Usuń
  9. Już dłuższą chwilę nie noszę kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. I taki wpis mi sie przydał, bo mam z tym problem. Przetestuję twoje rady.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cenne wskazowki, jaogolnie lubie kazdy model i ksztalt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żebyśmy się dobrze czuli :)

      Usuń
  12. Hurtownia biżuterii Yvon - zobaczę co mają ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam nawet przebitych uszu i nie wyobrażam sobie siebie w kolczykach :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.