piątek, 2 sierpnia 2019

Nawilżająca moc chabra bławatka w kosmetykach Hola Care - pianka oczyszczająca oraz krem do twarzy

właściwości chabra bławatka
Cześć :)

Od dziecka uwielbiam polne kwiaty - znacznie bardziej od tych ciętych czy doniczkowych. Podoba mi się ich wygląd, kolorystyka, zapach. Relaksuje mnie patrzenie na ich lekkość i powiew na wietrze. Ich dodatkowym atutem jest fakt, że potrafią dobroczynnie pływać na naszą skórę.. Wiemy przecież o zaletach rumianku czy nagietka. A czy słyszeliście o właściwościach chabra bławatka? Ten składnik pojawia się w produktach marki Hola Care - piance myjącej i kremie nawilżającym.

aksamitna pianka myjąca do cery suchej i wrażliwej chaber bławatek

właściwości chabra bławatka

Kosmetyk otrzymujemy w plastikowej butelce. Szata graficzna utrzymana jest w czarnej i białej kolorystyce. Prosta, ale elegancka. Ma wygodny i higieniczny aplikator w formie pompki.
W składzie, poza substancjami myjącymi i konserwującymi, znajdziemy tytułowy chaber bławatek, a także wyciąg z bawełny, kwas mlekowy oraz ekstrakt z ogórka.
W opakowaniu preparat ma wodnistą konsystencję, po wydobyciu zamienia się w jedwabistą piankę.
Sposób aplikacji jest bardzo prosty i intuicyjny. Piankę (wystarczy ilość dwóch pompek) nanosimy na zwilżoną skórę, rozprowadzamy kolistymi ruchami po czym spłukujemy letnią wodą.
Kosmetyk ma subtelny, ogórkowy zapach. Świeży, dzięki czemu idealnie nadaje się do porannej pielęgnacji. od razu czujemy pobudzenie i rześkość.

właściwości chabra bławatka

Pora na działanie.
Jak wiecie, wszelkiego rodzaju pianki czy żele aplikuję po wcześniejszym, wstępnym oczyszczeniu płynem micelarnym. Wówczas wywiązuje się ze swojego zadania idealnie. Buzia jest domyta, odświeżona. Do tego nie tylko nie występuje uczucie ściągnięcia, ale także lekkie nawilżenie.
Zdaję sobie jednak sprawę z tego, że nie każdy stosuje wieloetapowe oczyszczanie, więc takie działanie jest dla nich nierzetelne. Dlatego piankę Hola Care testowałam również solo. Z codziennymi zabrudzeniami radzi sobie szybo i skutecznie.

właściwości chabra bławatka

Jeśli chodzi o makijaż to niejako przyciąga podkład i pozostałą kolorówkę, nie rozmazuje jej po twarzy. Przy spłukiwaniu widać jak cały ten brud schodzi z wodą, która zmienia barwę.Szybko, łatwo i przyjemnie. Cera pozostaje w bardzo dobrej kondycji. Pozostaje mi jeszcze zaznaczyć, że produktu nie stosuję do oczu. Jakoś konsystencje pianki nigdy mi nie pasują w tym aspekcie.
Pianka Hola Care z bławatkiem kosztuje 35 zł za pojemność 150 ml.

krem nawilżający chaber bławatek

właściwości chabra bławatka

Krem znajduje się w okrągłym słoiczku z ciemnego szkła. Po odkręceniu wieczka widzimy folię zabezpieczającą.
W składzie znajdziemy tak wartościowe substancje jak chaber bławatek, olej migdałowy, masło shea, oliwę z oliwek, alantoinę, pantenol, mocznik oraz witaminę E.

właściwości chabra bławatka

Zapach jest praktycznie niewyczuwalny.
Chociaż skład wydaje się bogaty to konsystencja kremu jest zaskakująco lekka. Wystarczy naprawdę odrobinka do aplikacji, przez co zyskuje na wydajności. Szybko się wchłania
Producent zaleca stosować krem dwa razy dziennie. Robię to jednak jedynie rano, kiedy zależy mi na solidnym nawilżeniu. Wieczorem stawiam na treściwsze, regenerujące warianty.

właściwości chabra bławatka

Zapoznajmy się zatem z działaniem.
Chaber bławatek wykazuje się silnymi właściwościami nawilżającymi. Wszystko za sprawą dobroczynnych pektyn tworzących na skórze niewidoczny film zapobiegający utracie wody. Muszę oddać temu kosmetykowi, że rzeczywiście skóra daje wrażenie solidnie nawilżonej. Czuć pod palcami, że jest taka 'lepsza'. Wygładzona, miękka w dotyku, ukojona. Niby nie błyszczy, nie daje rozświetlenia, ale ładniej się prezentuje.
Krem bardzo dobrze współgra z makijażem. Nie podrażnia ani nie zapycha mojej mieszanej cery.
Cena wynosi 80 zł za pojemność 40 ml.

Niedawno marka postanowiła wprowadzić do sprzedaży produkty w nowych opakowaniach. Do dwóch wymienionych kosmetyków otrzymałam dodatkowo trzy kremy zapakowane jeszcze we wcześniejsze słoiczki. Pozwolę sobie pokrótce nadmienić o każdym z nich. Zaznaczę, że każdy z nich dostępny jest już w nowym wariancie.
Krem na przebarwienia malina dobrze nawilża i wygładza buzię. Nadaje jej miękkości. Jednak codzienne stosowanie nie przyczyniło się u mnie w żadnym stopniu do redukcji przebarwień. Nie odniosłam też wrażenia jakoby koloryt cery został wyrównany.
Również krem łagodzący olej z czarnuszki działa nawilżająco i wygładzająco. Cera jest ukojona, co przydaje się w okresie letnim, kiedy zdarza nam się przeholować ze słońcem.
Krem przeciwzmarszczkowy bawełna jest moim ulubieńcem z tej trójki, a nawet całej czwórki. Nie tylko solidnie nawilża i pozostawia skórę miękką, ale przy systematycznym stosowaniu czuć, że buzia staje się uelastyczniona, jakby podciągnięcia do góry. Wszystko trzyma się w kupie. Oczywiście nie zredukuje nam zmarszczek, ale chcę wierzyć, że to dobra inwestycja w przyszłość. W końcu lepiej zapobiegać niż leczyć.

Jak możecie przeczytać, z produktów marki Hola Care jestem bardzo zadowolona. Każdy z nich wykazał się czymś dobrym. Jedyne zastrzeżenia mogę mieć do kremu z maliną, który niestety nie dał u mnie obiecanych efektów. Co nie oznacza, że tak będzie i w Waszym przypadku.
Znacie tę markę? Może czymś Was zainteresowałam? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

92 komentarze:

  1. I am so excited knowing Hola Care, thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Po próbkach zazwyczaj ciężko coś ocenić :)

      Usuń
  3. Dobrze, że nawilża i wygładza skórę. To mnie na pewno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy 80 zł za opakowanie kremu mniejsze niż standardowe to cena, którą byłabym skłonna zapłacić. Może gdyby krem robił coś poza nawilżaniem, ale jeśli to jego jedyne działanie - nie. Mój krem za 20 zł tez nawilża i w dodatku posiada filtr UVB, więc wybór jest jasny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo wyboru. Skoro masz swojego faworyta to tylko dobrze dla Ciebie :)

      Usuń
  5. w ogóle nie słyszałam o tej marce, prędzej skusiłabym się na piankę niż na krem, bo tych mam pod dostatkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Z prezentowanych kosmetyków wybieram piankę dla siebie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszy mnie to i przekonuje, że pianka nie daje efektu ściągnięcia. Nie cierpię, kiedy moja skóra staje się sztywna. Tutaj mogłabym być zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowania mają fajne, ciekawi mnie tylko pH pianki, bo moja cera niestety na zmiany pH reaguje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety producent nie zaznaczył nigdzie tej informacji.

      Usuń
  11. Z chęcią bym wypróbowała ten krem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I've never tried this brand but it looks very interesting

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki wyglądają na naprawdę solidne, a cena nie jest z kosmosu. Myślę, że warto w takie zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niektórych cena jest wysoka, ale wszystko zależy od osoby :)

      Usuń
  14. Oo wow..jakaś totalna nowość jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pokazać coś nowego :)

      Usuń
  15. Fajna linia i nowosc dla mnie, lubie nawilzajace kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marki nie znałam, ale teraz myślę, że to się zmieni :). Pianka mnie zaciekawiła, ostatnio zresztą lubię sięgać po tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tej marki, ale bardzo podoba mi się, że pianka zmywa cały makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O to dla mnie nowość, ciekawe produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo polubiłam się z tą pianką, jak i z kremem malinowym tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawa seria, warto wypróbować jak dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful duo. I would love to try anything by Hola.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta marka to jak dla mnie nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio na blogach ciągle to samo, więc cieszę się, że mogłam pokazać coś nowego :)

      Usuń
  23. Marki nie znam ale z krem przeciw zmarszczek to już zdecydowanie dla mnie 😀.

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę nie kojarzę tej marki. Kosmetyki jednak wpadły mi w oko. Lubię Chabery w kosetykach, jednak to ten krem z bawełną z Twojego opisu najbardziej mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem z bawełną polecam, u mnie spisuje się bardzo dobrze :)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam przedstawić coś nowego. Ostatnio na blogach ciągle to samo :)

      Usuń
  26. Nie znam tej firmy i przyznam,że nigdy o niej nie słyszałam...
    Ciekawa jestem jakości.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przeczytać wpis, żeby wiedzieć co i jak ;)

      Usuń
  27. Nie znam marki, ale kremy mnie zaciekawiły, szczególnie wersja z bawełną:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy, wiec chętnie sprawdzę czy mi przypadną do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O proszę, nie znam tych produktów, a ta pianka bardzo mnie zaintrygowała. Jestem ciekawa jakby się sprawdziła u mnie, szczególnie, że też mam spory problem z nawilżeniem mojej skóry, jest ekstremalnie sucha z natury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest mieszana, więc wielkich problemów z tym nie mam :)

      Usuń
  30. Fajnie, że znalazłaś ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znalazłam? Krem z bawełną wypadł najlepiej z tych pokazanych, ale ogólnie za ulubieńca go nie mam :)

      Usuń
  31. Z bławatkiem lubię krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma akurat takiego nie ma. Fajnie jakby wprowadzili :)

      Usuń
  32. Myślę, że polubiłabym się z tą pianką :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam nigdy żadnych kosmetyków z tej firmy, aczkolwiek kilka razy czytałam o nich dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. This is a new brand to me. Thanks for sharing dear :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam marki, ale chętnie wypróbowałabym piankę, ostatnio się do nich przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooh it sounds like really lovely products! I've never heard of this brand before xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Zainteresowała mnie szczególnie pianka (i pewnie się na nią skuszę bo kończy mi się obecna z Nature Queen) oraz krem przeciwzmarszczkowy bawełna :) O marce słyszę po raz pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tej marki, ale pianka oczyszczająca bardzo mnie zaintrygowała i chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładnie prezentuja sie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kuszą mnie te kosmetyki. Miałam próbki kremu z czarnuszką i chętnie bym go kupiła, albo inny z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam moc bławatka, a poza tym przepięknie zapakowane!

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.