poniedziałek, 29 lipca 2019

Sensique, Color - letnia kolekcja lakierów do paznokci

Cześć :)

Lato - jak każda pora roku - rządzi się swoimi prawami. Słońce i wysokie temperatury sprawiają, że dla wielu z nas to błogi, radosny i optymistyczny czas. Wszystko widzimy w żywych kolorach. Żywe kolory pojawiają się także w makijażu oraz na paznokciach. Dzisiaj zatem przybywam z recenzją lakierów do paznokci marki Sensique z iście letniej, wakacyjnej edycji.


Lakiery zamknięte są w zgrabnych buteleczkach z przezroczystego szkła. Dzięki temu od razu mamy podgląd na dany kolor. 
Mają idealną dla mnie konsystencję. Nie jest ani płynna, ani nazbyt gęsta. Nie zalewa nam skórek, ani się nie ciągnie. Nie powoduje powstawania smug.
Pędzelek ma odpowiednią szerokość, jest zbity i elastyczny.
Pora na przedstawienie posiadanych przeze mnie kolorów:
140 lollipop - jasny, pastelowy róż
228 hot - mocna, pomidorowa pomarańcza
229 joy - róż
230 in fashion - morelowy


232 stylish - kawa z mlekiem wchodząca w szrość
233 fresh - pistacjowy
234 happy - jasny żółty
235 smile - ciemna żółć wchodząca w pomarańcz 


Chociaż lakiery nie dają na paznokciach drobinek to wykończenie nie jest typowo matowe. Bardziej określiłabym je jako satynowe. Producent określa ja mianem szklanego połysku. I muszę przyznać, że coś w tym jest. 
Lakiery Sensique wykazują się dobrym kryciem. Wprawdzie przy jasnych wariantach potrzeba dwóch warstw, ale nie pozostawiają żadnych prześwitów. Przy takich kolorach jak 228 czy 229 spokojnie wystarcza jedna warstwa.



Dodatkowym plusem jest fakt, że emalie szybko wysychają. Oczywiście trzeba im chwilkę dać, na to nie ma rady. Ale na pewno nie jest to czas wyrażony w długich minutach. 
Na koniec bardzo istotna kwestia, czyli trwałość. Znacie już specyfikę moich paznokci, więc nie będę się powtarzać. Zauważyłam, że lakiery zachowują się inaczej w zależności od koloru. Najciemniejsze wytrzymują bez odprysków trzy dni. Odcienie żółtego musiałam poprawiać po około dwóch dniach. Najmniej trwały okazuje się pastelowy róż, który zaczął się ścierać jeszcze tego samego dnia po aplikacji. Żeby nie był gołosłowną, malowanie powtórzyłam kilka razy i nie zauważyłam większej różnicy. W każdym razie jestem zadowolona, bo kolory które najbardziej mi się podobają mają najlepszą trwałość. 
Cena wynosi 9,49 zł za pojemność 10 ml. Dostępne oczywiście w drogerii Natura. W tym miejscu muszę wyjaśnić jedną kwestię. Zawsze gdy pojawiają się wpisy produktów z Natury wiele osób komentuje, że ładne/chce itd., ale nie skorzysta, bo nie ma u siebie tej drogerii. Zauważcie jednak, że sklep daje możliwość zamówień online. Często nie przeszkadza nam zamawianie 'w ciemno' z innych stron, więc tutaj też nie widziałabym ewentualnych problemów :)


Tak jak wspomniałam, z lakierów jestem zadowolona. To co na pewno ich wyróżnia to żywe, letnie kolory przywołujące radosne myśli. Jeśli brakuje Wam w zbiorach takiej kolorystyki to z pewnością warto się nimi zainteresować.
Znacie lakiery Sensique? Może macie inne ulubione kosmetyki tej marki? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

96 komentarzy:

  1. Wow... I like the colour, they are cute and beautiful for girls.
    Thanks.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie mialam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta seria, ładna kolorystycznie, ja akurat bardzo lubię takie kolory na paznokciach :). Mam je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne kolorki na lato :)
    Ja ostatnio zrobiłam całkiem spory porządek w moich lakierach, więc teraz brakuje mi takich odcieni :)
    Nie miałam z tej firmy jeszcze żadnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bright and attractive colours! Have a great new week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki lakierów na pierwszym i drugim zdjęciu są absolutnie w moim stylu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie kolorowo :) Mnie urzekł ten jasny, pastelowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki! Szczególnie podobają mi się te żółte odcienie, idealne na aktualną porę roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej firmy ale piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest popularna. Może jeszcze coś Ci wpadnie w ręce :)

      Usuń
  10. Super kolory na lato! Urzekły mnie żółte... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, żywe kolory, idealne na lato. Marki nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory! Żółta seria szczególnie mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria jako tako jest jedna, ale kolorystyka dość rozdzielona :)

      Usuń
  13. Fun summer colours. So pretty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Iście wakacyjne kolorki :) Zanim przerzuciłam się na hybrydy, często kupowałam lakiery tej marki, bo były niedrogie, a przy tym naprawdę dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Istne letnie kolory. Sama nie wiem, na jaki bym się zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nic nigdy tej marki nie używałam ale te kolorki mnie zaciekawiły ładne odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, ale kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, że nie znasz marki. Jest dość popularna. U mnie na blogu pojawiła się wiele razy :)

      Usuń
  18. Jak malowałam paznokcie zwykłymi lakierami to sięgałam po te z Sensique, fajnie mi się nimi malowało i z trwałości byłam zazwyczaj zadowolona :) Kolor 230 najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się morelowy kolor :) dawno nie miałam takiego na paznokciach. U mnie ostatnio granatowy króluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie fajne, letnie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jakie pięknotki! <3 Superanckie, żywe kolorki, nic tylko siadać i malować :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Typowo wakacyjne kolory lakierów do paznokci :) Jasne różowe odcienie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny róż jest tylko jeden :) Drugi to taka morelka :)

      Usuń
  23. Śliczne kolory.Wybrałaby różowy, czwarty z kolei z pierwszej palety.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. '230 in fashion' - łatwiej przeczytać opis ;) Ta morelka jest moim faworytem :)

      Usuń
  24. Super kolory idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory lakierów śliczne;) jak będę w drogerii to zerknę na nie ;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś żółte hybrydy wyglądąły obłędnie dlatego tu mi się podobają te żółtka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt rzeczywiście jest świetny, ale też dużo zależy od karnacji skóry :)

      Usuń
  27. Kolory w sam raz na lato 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze że jest możliwość zamówienia online, ja na szczęści nie mam tak daleko do tej drogerii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie soczyste kolorki- wręcz idealne na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne kolorki. Zawsze gustowałam w czerwieniach, ale teraz na lato chętnie dałabym szansę tej ciemnej żółci. Muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolory :) Ale ja klasyczne lakiery już nie zerkam :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Polubiłam się z rozswietlaczem i podkładem od Sensique 😀
    Cztery pierwsze mi się najbardziej podobają ❤
    Mam dosłownie kilka kroków do drogerii Natura, a i tak zamawiam online-jak większość kosmetyków 😉😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacze Sensique też bardzo lubię :)

      Usuń
  33. Fantastyczna kolorystycznie jest ta kolekcja. Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne kolorki, w sam raz na lato! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne te lakiery, takie idealne na lato. Ja jednak wolę paznokcie hybrydowe :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie soczyste odcienie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzadko używam lakierów do paznokci, wiec nie szukam nowych.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wypatrzyłam dla siebie pastelowy róż *_*.

    OdpowiedzUsuń
  39. O dziwo wszystkie kolory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.