niedziela, 17 lutego 2019

Każda kobieta to'sroka'? Kolczyki ze sklepu Happiness Boutique

Hejka:)

Pewna znana wszystkim blondynka powiedziała niegdyś, że diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiety. Sam rodzaj kruszcu wydaje mi się mieć mniejsze znaczenie, ale pewne jest, że my - jako kobiety - mamy małe ciągotki do błyskotek. Wyrób biżuterii jest przeogromny. Odkąd pamiętam zawsze lubiłam kolczyki i to one stale mi towarzyszą. Naszyjniki czy bransoletki mogą dla mnie nie istnieć. Dlatego też, mając możliwość wyboru biżuterii ze sklepu Happiness Boutique, zdecydowałam się na dwie pary stonowanych kolczyków.



Ten wariant od razu wpadł mi w oko z powodu swojej delikatności i skromności. Kolczyki mają kształt półkola, w którym zawieszony jest charm w kształcie serduszka. Tył zapinany jest na klasyczne motylki. 
Materiał, z którego są wykonane jest pozłacany. W ofercie jest jeszcze wariant posrebrzany oraz różowe złoto.
Kolczyki są niewielkich rozmiarów. Mają długość 2,6 cm, natomiast rozmiar wisiorka wynosi 0,8 cm.

Producent informuje, iż biżuteria jest hypoalergiczna. Jak na razie mogę się z tym zgodzić. Zwykłe, bazarkowe kolczyki często powodują u mnie ból ucha oraz opuchliznę. Przy tych nic złego się nie dzieje. 
Moje odczucia odnośnie do tego wariantu są bardzo pozytywne. Kolczyki ładnie się prezentują, a dzięki swojej delikatności nadają się do codziennego noszenia. Przy tym są wygodne i komfortowe. Nie uciskają, nie zahaczają się o włosy czy czapkę. 
Ich cena wynosi ok. 73 zł.



Zdecydowałam się na te kolczyki, gdyż są inne aniżeli te, które zazwyczaj noszę. Pomyślałam, że będą fajną odskocznią od wszystkich moich minimalistycznych wariantów.
Na kształt kolczyków składa się kilka części. Przy samym uchu przylega nam płasko małe kółeczko. Od niego odchodzą dwa cienki łańcuszki. Jeden, krótszy, zakończony jest kołem. Koniec drugiego zdobi zaś niewielki pręcik. Kolczyki zapinane są motylkami. 
Są wykonane z pozłacanego materiału.
Ich rozmiar jest większy od poprzednich. Ich szerokość wynosi 1,2 cm, zaś długość 7,6 cm.


Kolczyki są hypoalergiczne i nie powodują u mnie żadnego dyskomfortu. 
Na koniec kilka słów na temat moich wrażeń. Nie spodziewałam się, że tak bardzo polubię te kolczyki. Chociaż są długie to bardzo lekkie. Na uszach są słabo wyczuwalne, więc nie powodują dyskomfortu. Do tego nie'dyndają' sobie jak im się żywnie podoba.
Cena wynosi ok. 73 zł.

Z obu par jestem bardzo zadowolona. Dzięki ich różnorodności mam wariant zarówno dzienny, jak i na wyjścia.
Sklep Happiness Boutique oferuje nie tylko kolczyki, ale także naszyjniki, bransoletki czy pierścionki. Każdy znajdzie coś dla siebie :)
Lubicie biżuterię? Stawiacie na minimalizm i prostotę czy lubicie wyraziste warianty? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

131 komentarzy:

  1. Obie pary kolczyków bardzo mi się podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są. Szczególnie te pierwsze mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie pary przypadły mi do gustu, ostatnio polubiłam się że zlotem

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne! Te pierwsze po prostu obłędne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga para wisząca bardzo ładna. Ja osobiście stawiam na minimalizm i bardzo lubię biżuterię ze stali chirurgicznej, która nie uczula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze kolczyki są śliczne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te pierwsze, ale te drugie też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja jestem sroką zdecydowanie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie jest wiele wyrazistych wariantów :)

      Usuń
  9. Też mam biżuterię z tego sklepu, jest wyjątkowo dobrej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś wybierałam biżuterię, która bardziej rzucała się w oczy - pamiętam, że za czasów gimnazjum były bardzo popularne ogromne, plastikowe kolczyki w jarzących kolorach. Masakra :D Teraz stawiam bardziej na minimalizm, ale też nie do końca. Te wiszące bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,miałam tak samo. Plastik, jakieś sznurki i inne bajery. Do tego w wszelakich kolorach :D

      Usuń
  11. Obie pary śliczne, ale jakbym miała wybierać to wzięłabym te drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam obsesję na punkcie kolczyków miałam pełno dziurek w uszach. Dzisiaj zostały mi tylko 3 :D kolczyki lubię nosić to taki ładny dodatek. Bardzo podobają mi się Twoje kolczyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z biżuterii stawiam jedynie na kolczyki.Nawet te delikatne potrafią nadać jakiegoś charakteru :)

      Usuń
  13. Zdecydowanie jestem sroką, cięgnie mnie do wszystkiego, co się błyszczy. :D Ale nie obwieszam się biżuterią jak choinka, lubię delikatne, minimalistyczne dodatki. ;) Kolczyki z serduszkami wyglądają pięknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie sklepu jest wiele ciekawych, wyraźniejszych wariantów :)

      Usuń
  14. Stawiam na minimalizm i prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne wybrałaś, choć drugie dla mnie na co dzień mało praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja u kogos lubię, ale sama od wielu lat bardzo rzadko noszę. Naprawdę rzadko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kolczyki są cały czas, ale inna biżuteria już nie :)

      Usuń
  17. Te drugie kolczyki baaaardzo mi się podobają - fajnie też że są hypoalergiczne - te bazarowe zawsze mnie uczulają...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się tak często dzieje, dlatego zaznaczyłam ten aspekt :)

      Usuń
  18. Te pierwsze są zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pierwsze kolczyki są ładne. Te drugie bałabym się, że je urwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają niepozornie, ale są dobrej jakości :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Polubiłam je pomimo tego, że są inne od tych, które zazwyczaj noszę :)

      Usuń
  21. Te pierwsze są świetne, podobają mi się i szukam czegoś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze kolczyki bardzo mnie urzekły :) Rzeczywiście, mam coś ze sroki, choć akurat w przypadku biżuterii bardziej patrzę niż kupuję, bo i tak wiem, że jak zacznę nosić np. jedną parę kolczyków, to noszę ją aż do porzygu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie mów... Jak dotąd najczęściej noszę na zmianę dwie pary, które dostałam na Pierwszą Komunię... Ponad 20 lat mają :D

      Usuń
  23. Śliczne kolczyki, i jedne i drugie bardzo mi się podobają :D Ja kolczyki bardzo lubię, ale bransoletki to coś co kocham i noszę każdego dnia :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba modele wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te 1 bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne! Szczególnie te pierwsze nam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te pierwsze bardziej mi się podobają niż te drugie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie ładne są! :) WOW! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolczyki bardzo ładne, jednak nie lubię takich wiszących. Od czterech lat noszę te same, złote, małe serduszka, które dostałam od mamy na dwudzieste urodziny i nawet nie myslę o ich zmianie. Nie lubię zmieniać ani kolczyków, ani naszyjnika - jak już się przywiąże do swojej biżuterii to na amen. :D Chyba nie jestem typową kobietą "sroczką" :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sięgam raczej po kolczyki typu "wkrętki" - nie przepadam za tymi wiszącymi..
    Ale przejrzę asortyment sklepu - może coś mi wpadnie w oko?

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzeba przyznać, że są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Inne niż te, które zawsze noszę, ale polubiłam je :)

      Usuń
  33. O ja też bardzo lubię kolczyki,niemal każdego dnia je zakładam (wyjątek to gdy postanowie nie zwiazanywać włosów, co robię baaardzo rzadko).
    Te drugie są bardzo w moim stylu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  34. drogie te błyskotki. Ja ponadto nie lubię złota, wolę sreberko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy każda to nie wiem, ale ja na pewno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda raczej nie, bo ja wolę coś stonowanego niż mocno błyszczącego :)

      Usuń
  36. Te długie są piękne! Ja bym jedynie zmieniła kolor na srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię kolczyki i ogólnie biżu ;) Obie pary mi się podobają, ale druga bardziej, lubię takie długie bimbające kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te drugie kolczyki mi się podobają, te pierwsze są trochę zbyt infantylne jak na mój gust

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne kolczyki!. Szczególnie pierwsze mi bardzo przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. tak, jestem sroczką i już mi serce mocniej bije na widok kolczyków z serduszkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obie pary sa piekne ale te pierwsze sa poprostu boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne kolczyki, ja tez jestem sroka :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Obie pary bardzo ładne. Lecę na stronkę zobaczyć jakie cuda tam jeszcze mają :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsze są urocze ! z chęcią bym takie nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsze są urocze ! z chęcią bym takie nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam dwie pary kolczyków właśnie z tej marki. Przyznam, że te które wybrałaś są wyjątkowo śliczne! Też bym mogła takie mieć:).

    OdpowiedzUsuń
  47. Uzmysłowiłam sobie, że nie mam zbyt wielu długich kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolczyki, które tutaj przedstawiłaś są naprawdę urocze. Jako że w biżuterii stawiam bardziej na prostotę lub w ogóle praktycznie jej nie noszę ;) Jeśli chodzi o kolczyki to ich nigdy jeszcze nie miałam na uszach. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, rzadko spotykam się z tym, żeby ktoś w ogóle nie nosił kolczyków. Poza moją mamą :)

      Usuń
  49. Dear Iwona, these earrings are very gracious and elegant, I like them both but the second pair is my favourite. You look amazing wearing them!
    Regards,
    Flo

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem sroczką, kocham biżuterię i mam jej dużo, ale nigdy dość ;p Ta jednak niczym szczególnym jak dla mnie się nie wyróżnia, za to cena no cóż jak dla mnie nie odzwierciedla prezencji ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy lubią mocno zdobioną biżuterię, więc dla nich będzie zbyt prosta. Mi akurat odpowiada, a potem przy codziennym noszeniu cena nie jest tak duża :)

      Usuń
  51. Śliczne kolczyki, te z serduszkami szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. lubię minimalistyczną,lecz efektowną biżuterię ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam biżuterię❤kolczyki bardzo ładne chociaż sama wolę ostatnio sięgać po kolczyki typu wkrętki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrętki też bardzo lubię, zwłaszcza moje komunijne perełki :)

      Usuń
  54. Bardzo ładne te kolczyki :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Te serduszka bardzo do mnie mówią! Jak te dłuższe to bym chciała łańcuszek z takim motywem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat łańcuszków nie noszę, ale myślę, że byłby bardzo ładny :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.