niedziela, 9 października 2016

Health Box, edycja październikowa.

Witajcie :)

Nie da się ukryć, że z każdej strony bombardują nas wszelkiego rodzaju boxy – nie tylko kosmetyczne, ale też żywnościowe. Zazwyczaj polegają na miesięcznej subskrypcji za którą płacimy określoną ilość pieniędzy. Następnie otrzymujemy paczkę z nieznaną nam zawartością.
Tak jak lubię niespodzianki, tak do tego typu akcji byłam sceptycznie nastawiona. Istnieje w końcu ryzyko, że płacąc niemałe często pieniądze otrzymamy produkty, które zupełnie nam nie przypasują. Potem albo je rozdamy, albo będą nam zalegać – i będziemy bez kasy i bez artykułów.
Czasami jednak los się do nas uśmiecha i mamy szansę przetestować tego typu twór. Ktoś by nie skorzystał? Dzięki uprzejmości Health Box, październikowa edycja trafiła w moje ręce. Wpis nie będzie polegał na dokładnym przedstawieniu każdego z produktów a na moich odczuciach z nimi związanych. Poczuję się nieco jak youtuberka zapraszając Was na „pierwsze wrażenie”.

Chias, Granat Hibiskus


Z tą płynną przekąską z nasionami chia i sokami zagęszczonymi spotykam się po raz pierwszy, ale jej obecność bardzo mnie ucieszyła. Chętnie zabiorę ją ze sobą do pracy bądź na zajęcia. Jej skład to jedynie soki z zagęszczonych owoców, woda, nasiona chia oraz naturalny wyciąg z kwiatów hibiskusa. Żadnej chemii, żadnego dodatkowego cukru - wielki plus. Cena oscyluje w granicach 6 zł za pojemność 200 ml.

Primavika, hummus z suszonymi pomidorami


Kolejny produkt na widok którego się ucieszyłam. Widziałam wiele hummusów, ale niektóre miały niepotrzebne dodatki. Skład tego to tylko woda, cieciorka, olej słonecznikowy, pomidory suszone, miazga sezamowa, sok z cytryny, czosnek suszony, koncentrat pomidorowy, sól morska. Chętnie wypróbuję, bo będzie to mój pierwszy kontakt nie tylko z hummusem, ale także z suszonymi pomidorami. Cena to ok. 6 zł za słoiczek o gramaturze 160 g. 

Vita Natura, owoce goji


Akurat obecność tego produktu mnie nie ucieszyła, bo jagody te znam dość dobrze, poza tym nie należą do moich ulubionych. Możliwe, że się z kimś nimi podzielę. Szkoda też, że są siarkowane. Cena wynosi ok. 7 zł za pojemność 100 g. 

Vita Natura, daktyle suszone


Jako tako nie przepadam za suszonymi owocami, ale daktyle jestem w stanie wykorzystać. W internecie dostępnych jest wiele ciekawych inspiracji, więc na pewno się nie zmarnują. Pojemność opakowania to 120 g. Kosztują w okolicach 5 zł. 

Vita natura, płatki 6 zbóż


Fajny pomysł na urozmaicenie śniadania chociażby wtedy, gdy nie mamy ochoty na coś konkretnego. Bierzemy płatki i mamy od razu 'miks-śmiks'. Idealne do produktów nabiałowych czy jako składnik zdrowego deseru. Za opakowanie o gramaturze 300 g musimy zapłacić ok. 5 zł. 

Vita natura, kasza bulgur


Jestem jak najbardziej na tak. Lubię tę kaszę, więc chętnie wprowadzę ją znowu do diety urozmaicając nieco jadłospisy. Cena to 5 zł za opakowanie o pojemności 400 g. 

Chrup marchew


O tych chipsach dużo słyszałam, ale nie ciągnęło mnie do ich zakupu. Głównym powodem jest cena w granicach 2,50 zł za maleńką pojemność 18 g. Według producenta na takie opakowanie użyto ok. 200 g świeżej marchewki. Wprawdzie wolę zjeść surowe warzywo, ale ta wersja na pewno się nie zmarnuje. Chętnie wezmę ze sobą do pracy. 

Warzyw kubek


Kolejny produkt znany mi jedynie ze słyszenia. Skład każdej saszetki to tylko suszone warzywa oraz naturalne przyprawy. Zalewamy wodą i otrzymujemy koktajl zapewniający nam połowę dziennego zapotrzebowania na warzywa. Na pewno skorzystam w pracy - będzie przy okazji idealny na rozgrzanie. Cena jednej saszetki o gramaturze 18 g waha się w granicach 3 zł. 

Pora na podsumowanie. Wariant miesięczny takiego boxa wynosi 54,99 zł. Obliczyłam, że edycja październikowa zawiera produkty na łączną kwotę ok. 40 zł. Szczerze? Chociaż nie wydałam na nie ani złotówki to jestem dość mocno rozczarowana. Nawet nie chodzi o fakt, że nie są warte tych pieniędzy czy nie wszystkie lubię. Jestem w stanie zrobić z nich użytek, ale weźmy chociażby sok, marchewki czy koktajle - zjem na raz i już. Wiem, że to opcja do spróbowania nowych smaków, ale wolę produkty bardziej ekonomiczne i wydajniejsze. 

Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami na temat tej zawartości. Zamawiacie tego typu boxy?

Iwona

71 komentarzy:

  1. Ale świetny box <3 Same pyszności :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety nie powalił, ale produkty na pewno okażą się smaczne :)

      Usuń
  2. Świetny box, super zawartość! Pozdrawiam :*
    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dla mnie nieco mniej, ale fajnie że byłabyś z niej zadowolona :)

      Usuń
  4. Z ekonomicznego punktu widzenia, średni interes :P. Choć z drugiej strony większości produktów nie znam, a tutaj bym miała okazję poznać. Do końca też nie wiadomo jaka będzie wartość itp. Teraz było to 40 zł, a następnym razem może być 80 :P, a nowe produkty mogą się okazać bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Raz trafi się coś super, a innym razem nieco gorzej :)

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc to nie spotkałam się wcześniej z takimi żywnościowymi boxami. Ale zawartość bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nic z tych rzeczy by mnie nie ucieszyło, dlatego też nie zamawiam tego rodzaju boxów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zawartość średnia, ale jest kilka nowości :)

      Usuń
  7. Podoba mi się to pudełeczko. Hmm, może sama zacznę subskrypcje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ciekawą opcją do wypróbowania nowości :)

      Usuń
    2. I to jest największa zaleta ;). Tym bardziej, że jednak w tych sklepach, do których ja najczęściej chodzę na zakupy, nie zaszaleję z kupnem takiego jedzenia, bo nie ma tej różnorodności ;).

      Usuń
    3. Poza tym nie w każdym sklepie można nabyć takie produkty.Wprawdzie są coraz popularniejsze, ale nie wszystkie.

      Usuń
  8. Owoce goji uwielbiam :) jestem ciekawa jak będą smakowały te soki z chia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty :) Nie miałam takich boxów, ale dzięki nim można poznać nowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zestawienie produktów

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy box, wszystkiego bym spróbowała, choć cenowo wyszło lipnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią "jest ryzyko, jest zabawa". Tym razem wyszło słabiej, a w kolejnym miesiącu może być super.

      Usuń
  12. Jakoś takie boxy mnie nie kręcą za bardzo ;) Zawartość taka sobie jak na moje oko ;) No i jak z Twoich wyliczeń wynika droższy niż zawartość ;) Troszkę słabo to wyszło jeśli o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Mnie boxy też do tej pory nie kusiły, ale fajnie było spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kuszą mnie takie rzeczy jak na razie, ale może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te hummusy Primavika są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny box, można spróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre zwłaszcza dla początkujących, którzy nie znają jeszcze zbyt wielu tego typu produktów :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy box ;) Same fit rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kiedyś sama robiłam frytki marchewkowe z sosem jogurtowym:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ten boks wyjątkowo wydaje się kuszący:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Box z taką zawartością zdecydowanie bardziej dla mnie niż te kosmetyczne czasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy do tego czy mieliśmy wcześniej styczność z otrzymanymi produktami :)

      Usuń
  21. Szkoda że nie jesteś do końca zadowolona z boxa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre produkty nie są dla mnie niczym nowym.

      Usuń
  22. Nie miałam wcześniej z nim do czynienia ale spodziewałabym się fajniejszej zawartości... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Jestem fanką zdrowego stylu zycia, wiec jak dla mnie bomba :D
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że byłabyś zadowolona z takiej zawartości :)

      Usuń
  24. Też nie jestem fanką rozmaitych boxów, ale czasami zawartości niektórych z nich są bardzo atrakcyjne. W tym jest tak średnio i chyba bym się nie zdecydowała. A suszone daktyle są przepyszne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo co się trafi. Czasami zawartość potrafi zrobić pozytywne wrażenie :)

      Usuń
  25. Szczerze mówiąc to pierwszy raz słyszę o takim boxie. Brzmi dość ciekawie, choć bardziej wolę kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmmm...Same cudowne pyszności :)
    Iwonki lubią takie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm no nie wiem czy zdecydowałabym się na zamówienie tego pudełka; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta edycja nie jest spektakularna. Oby kolejne były ciekawsze :)

      Usuń
  28. Ja zamawiałam ChillBoxy, czyli pudełka, gdzie były kosmetyki, książka i jakaś przekąska lub napój. Taki wariant mi się najbardziej podobał. Szczerze mówiąc jedzeniowe boxy na razie mnie nie interesują. I też w wyżej wspomnianym ChillBoxie wartość zawsze była wyższa niż wydałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pudełko jest świetną opcją. Mamy wszystko w jednym :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.