wtorek, 12 kwietnia 2016

Już niedługo, coraz bliżej...

Witajcie :)

Nie sądzę, aby komuś nie rzuciła się w oczy ta wiadomość, ale na wszelki wypadek przybywam z tym miłym wpisem :) Otóż już od przyszłego tygodnia, a dokładniej od 20.04. w Rossmannie rozpoczyna się promocja -49% na kosmetyki do makijażu :) Standardowo będzie ona podzielona na poszczególne kategorie. Przedstawiać się będą następująco:

od 20.04 - produkty do makijażu twarzy
od 26.04 - kosmetyki do makijażu oczu
od 04.05 - produkty do ust oraz paznokci

Przyznam, że moja lista ciągle się rozrasta, ale też co chwilę zmienia. 
Mam jednak nadzieję, że tym razem nie wygra moje skąpstwo i kupię te rzeczy, na które mam ochotę :D Macie już plany zakupowe na te zbliżające się "Święta"? :D

Iwona

10 komentarzy:

  1. Nie mam konkretnych planów, ale muszę kupić tusz i na pewno jakieś lakiery do paznokci, bo brakuje mi nowych kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej siostrze się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja z jednej strony też, z drugiej tak naprawdę wszystko mam...

      Usuń
  5. U mnie na blogu na pewno pojawi się post z polecanymi kosmetykami, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać tej promocji, liczę na to że uda mi się zdobyć podkład Healthy Mix. Świetny blog, zostanę na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze przegapię te promocje :P Tym razem nie mogę, potrzebuję zapasu podkładów i tuszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać. Z pewnością się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.