środa, 22 kwietnia 2015

Testowanie z BingoSpa.

Cześć :)

Przychodzę podzielić się (a przy okazji pochwalić :D) informacją, iż udało mi się dostać do testowania produktów BingoSpa. W jego ramach miałam możliwość wyboru tych które chciałabym wypróbować. Przyznam, że ich dobór sprawił mi ogromną trudność, gdyż asortyment firmy jest bardzo szeroki. Postanowiłam jednak nie korzystać z kategorii kosmetyków z których mam ogromne zapasy, typu żele czy szampony. W związku z tym wybór padł na następujące produkty:

 peelingujący zabieg SPA - solny ze skałą wulkaniczną i czerwoną herbatą

maska do twarzy do cery tłustej - ekstrakt z drożdży z kolagenem
maska do twarzy do cery normalnej - kompleks algowy
średni peeling błotny do twarzy z kwasem mlekowym i kwasami owocowymi AHA

Recenzje wszystkich otrzymanych produktów znajdą się oczywiście na blogu :)

Iwona

11 komentarzy:

  1. Gratulacje dostania się do testów. mam ten peeling, jest mega moim zdaniem! Zapach może wydać się mocny przy używaniu, ale potem na skórze zostaje jako bardzo przyjemna woń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam nadzieję że mi również przypadnie do gustu :)

      Usuń
  2. Gratuluję i czekam na recenzje :) Jestem ciekawa maski z kompleksem algowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ciekawią mnie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, też bym chciała :<

    Czekamy na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty lubię tę firmę miałam kiedyś kremy do twarzy i były bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem zwłaszcza maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty BingoSpa, szczególnie te do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.