środa, 21 kwietnia 2021

Dermokosmetyk A-derma Phys-AC - oczyszczający żel do cery mieszanej i trądzikowej

Dermokosmetyk A-derma Phys-AC - oczyszczający żel do cery mieszanej i trądzikowej
Hej :)

Nikomu nie trzeba uświadamiać tego, iż cera cerze nierówna. Dlatego też do każdej pielęgnacji trzeba podejść indywidualnie. Niemniej jednak można wyróżnić kilka aspektów, które nie tylko sprawdzą się w każdym przypadku, ale są wręcz niezbędne. Każda skóra wymaga solidnej dawki nawilżenia. Nie ma też odpowiedniej pielęgnacji bez wcześniejszego demakijażu. I właśnie dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny produkt do oczyszczania skóry. Tym razem jest to dermokosmetyk - żel marki A-Derma z serii Phys-AC.  

Dermokosmetyk A-derma Phys-AC - oczyszczający żel do cery mieszanej i trądzikowej

Żel otrzymujemy w butelce z twardszego plastiku. Ma klasyczny aplikator w formie niewielkiej dziurki. Wprawdzie preferuję pompki, ale opakowanie jest na tyle poręczne, że nie sprawia kłopotów.
W składzie nie znajdziemy klasycznego SLSa, a jego zamiennik. Z wartościowych składników warto wymienić ekstrakt z owsa zwyczajnego czy witaminę E.

Dermokosmetyk A-derma Phys-AC - oczyszczający żel do cery mieszanej i trądzikowej skład

Konsystencja jest typowo żelowa, dość gęsta. Ma zielone zabarwienie.
Niezwykle intryguje mnie zapach tego żelu. Przy pierwszym powąchaniu jest bardzo przyjemny. Podczas kontaktu z wodą mam wrażenie, jakbym przenosiła się na basen. Wyczuwam lekką nutę chloru - o dziwo - połączoną z czymś ziołowym i orzeźwiającym. Naprawdę ciężko go zobrazować.
Żel oczyszczający Phys-AC marki A-derma przeznaczony jest do stosowania zarówno rano, jak i wieczorem.

Dermokosmetyk A-derma Phys-AC - oczyszczający żel do cery mieszanej i trądzikowej

Zapoznajmy się z działaniem.
Zacznę od tego, że żel dobrze się pieni tworząc przyjemnie miękką pianę. Wystarczy naprawdę niewielka ilość, dzięki czemu zyskuje na wydajności.
Stosując go rano nakładam bezpośrednio na skórę, do wcześniejszym spienieniu w dłoniach. Nie korzystam z innych płynów micelarnych czy pianek. Wieczorem zaś najpierw przemywam twarz płynem. 
W obu przypadkach żel Phys-AC bardzo dobrze radzi sobie z domyciem i odświeżeniem skóry. Ponieważ później pryskam twarz tonikiem bez użycia wacików, muszę mieć pewność, że buzia jest naprawdę dokładnie domyta. W końcu niczym już później nie usuwam tych niedobitek. Na szczęście tutaj mam pełny komfort i poczucie, że zrobiłam wszystko odpowiednio. 

Dermokosmetyk A-derma Phys-AC - oczyszczający żel do cery mieszanej i trądzikowej

Moja cera jest typowo mieszana, jednak obecnie już bez skłonności do trądziku. Czy ma wpływ na tego typu zmiany nie wiem, więc nie będę wymyślać. Niemniej jednak widzę, że po umyciu buzia jest przyjemnie zmatowiona, bez efektu przesuszenia skóry i uczucia ściągnięcia. Nie powiedziałabym wprawdzie, że jest nawilżona czy miękka, ale od tego mam inne kosmetyki.
Minusem może być cena żelu. Kosztuje w granicach 45 zł za pojemność 200 ml. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to dermokosmetyk.

Mam nadzieję, że wyrobiliście w sobie nawyk odpowiedniego i systematycznego oczyszczania skóry? Dajcie znać jakie produkty spisują się Wam najlepiej. Znacie zaprezentowany dermokosmetyk? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

33 komentarze:

  1. Świetny produkt! Ale na pewno nie dla mężczyzn.
    Witam Iwona, pozdrawiamy z Indonezji
    Śledzę twój piękny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego żelu nie znam. Staram się by moja pielęgnacja była jak najbardziej regularna, a kosmetyki łagodne, wtedy skóra czuje się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great product for cleaning the skin

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio sięgam po delikatniejsze produkty myjące. Cera robi mi się sucha coraz bardziej, latka lecą. A ten dermokosmetyk poleciłabym kuzynce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zdania, że czasami warto dołożyć do dobrego dermokosmetyku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, Iwona! What an interesting gel you have!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie oczyszczam skóry kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam cerę mieszaną. Nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, używam kosmetyków do cery problematycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba oczyszczać twarz. Nie znałam wcześniej tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  11. działa dobrze i nie podrażnia:D cena niezbyt zacna ale czasem trzeba się skusić na coś droższego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego kosmetyku nie znam. Mam swoją rutynę pielęgnacyjną, która sprawia mi wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, ja w sobie ten nawyk kiedyś wyrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego żelu, mam cerę suchą, więc mógłby się nie sprawdzić u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt nie dla mnie ale ciekawy. Bardzo lubię oczyszczać twarz za pomocą dermokosmetykow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale kusi, bo markę wspominam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkt raczej dla mojej siostry, nie dla mnie. Pokaże jej twój wpis

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt, niestety nie dla mojej suchej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie stosowałam tego kosmetyku, ale obecnie mam swoją ulubiona piankę i inną w zapasie do przetestowania, więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny powinien być :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. I think I've tried this product and this is a good brand.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny ten żel, mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już dawno nie używałam żadnego żelu, chyba mi niepotrzebne...

    OdpowiedzUsuń
  25. oczyszczanie to podstawa pielęgnacji warto o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z dermokosmetyków do mycia twarzy bardzo lubię żel Cleanance. Jest trochę droższy ale działa skutecznie. Jak to dermokosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.