wtorek, 10 marca 2020

theBalm, Nude Dude - idealna paleta nude?

idealna paleta nuda
Hej :)

Chyba każdemu z nas zależy na tym, aby znaleźć wśród produktów do pielęgnacji czy makijażu perełki, na które zawsze będziemy mogli liczyć. Cieszymy się, gdy są w przystępnej dla nas grupie cenowej. W końcu 'tanie nie znaczy złe'. Zwłaszcza, że na cenę często składa się nie sama jakość, ale także skład czy marka. Nie oszukujmy się jednak, każdy z nas chciałby mieć też w swoich zbiorach coś droższego, kojarzącego się lepiej. Czy paleta marki theBalm 'Nude Dude' zasługuje na to, aby wydać na nią większą kwotę niż za większość drogeryjnych wariantów?

idealna paleta nuda

Cienie znajdują się w solidnej, kartonowej kasetce. Od razu wpadła mi w oko szata graficzna, która kojarzy mi się ze stylem retro. Co więcej, przy samych cieniach widzimy wizerunki mężczyzn o różnych karnacjach i typach urody. W palecie znajduje się również spore lusterko oraz dwustronny pędzelek. 
Każdy w cieni znajduje się w oddzielnej prostokątnej przegródce. Mamy dwa rzędy, w każdym po sześć kolorów:
Fearless - beż z różową poświatą
Flawless - neutralny brąz
Firm - ciemny brąz
Flirty - różo-fiolet
Friendly - głęboki fiolet
Fierce - czerń

idealna paleta nuda

Fabulous - biel z żółtym tonem
Faithful - klasyczne złoto
Fit - brązowe złoto
Feisty - jasny, chłodny fiolet
Funny - brąz wchodzący w bordo
Fine - grafitowy

idealna paleta nuda

Kolorystyka należy do typowych nudziaków. Kręci się wokół beżów i brązów. Dodatek ciemniejszych wariantów sprawia, że możemy wyczarować nią także wieczorowe makijaże. Mi jednak służy jako typowo dzienna paleta.
Jak widać na swatchach, mamy tutaj zarówno maty jak i połyskujące wykończenie. Przy czy drobinki są delikatne, nie ma tutaj tandetnych, wielkich drobin. 
Pigmentacja może wydać się delikatna, jednak mnie satysfakcjonuje. Na zdjęciach mamy jedno przeciągnięcie palcem, dodatkowo bez bazy. Z podkładem efekt jest znacznie mocniejszy. Poza tym stopień nasycenia możemy z łatwością budować.
Kilka słów o konsystencji. Maty są miękkie w dotyku jednak dość pudrowe. Błyszczące warianty są kremowe niczym masełko. Przyjemnie nakłada się je zarówno pędzelkiem jak i palcami. Cienie nie osypują się - zarówno w opakowaniu jak i podczas nakładania. Oczywiście przy błyskach możemy stracić nieco drobinek, ale przyklejając je do bazy pozbywamy się tego efektu.
Cienie w palecie 'Nude Dude' idealnie się blendują. Przy tym nie tracą na pigmentacji. Można je dokładać, nie ścierają się, nie tworzą nieestetycznych plam.  
Kolejnym pozytywem jest trwałość. Nakładam je na bazę i bez problemu utrzymują się ok. 10 godzin. Nie zbierają się w załamaniach, nie tracą na intensywności. 
Cena wynosi ok. 120 zł za łączną pojemność 9,6 g. Swoją zamówiłam w promocyjnej cenie 95 zł na Notino. Niestety obecnie nie jest dostępna. Miejcie ją jednak na uwadze, bo na to zasługuje.

idealna paleta nuda

Cena jest ciężkim do określenia aspektem i to, co dla innych jest tanie, dla kogoś może być już sumą zaporową. Dla mnie wydanie 120 zł na paletę jest sporym wydatkiem i należę do grona osób, które skłaniają się ku wcześniejszemu stwierdzeniu 'tanie nie znaczy złe'. Tym razem muszę jednak przyznać, że cena idzie w parze z jakością. Gdyby nie to, że drugi wariant palety theBalm który mi się podoba jest dość podobny do tej, to pewnie bym ją zamówiła. Zerknę jednak na warianty z innych serii, bo i takowe są w ofercie.
Macie palety theBalm? jakie jest Wasze podejście do tańszych i droższych kosmetyków? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

82 komentarze:

  1. Ja nie miałam nigdy nic the balm, nie mam też żadnej palety, zwyczajnie rzadko się maluję, jeśli już to nic na oczy 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam dwie palety tej marki... Ale żadna nie była na tyle WOW żeby używać jej do końca świata ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że są lepsze palety, ale dla mnie to i tak jednak z lepszych jakie mam. Wiele pewnie zależy od własnych upodobań i techniki :)

      Usuń
    2. ano to prawda:) a makijaż pokażesz swój wykonany ową paletą?:D

      Usuń
    3. Może dam kiedyś na IG o ile będzie dobre ujęcie. Nie lubię kiedy zdjęcie nie oddaje efektu i słów a makijaż ciężko uchwycić.

      Usuń
  3. Beautiful colours and I love the package....very creative!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że cena mnie trochę zniechęca. Ale za jakość się płaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze cena idzie w parze z jakością, ale tutaj jestem zadowolona :)

      Usuń
  5. Ja lubię ciemniejsze kolorki hahaha. Ogólnie zawsze jak robię makijaż to w ciemniejszych kolorach ;) . Moje oczy są piwne więc często używam fioletu , jak pomaluje je na filet to naprawdę woow podoba mi się. Na ustach najczęściej mocna czerwień ahhahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie zupełne przeciwieństwo. Wolę jasne kolory. Też mam piwne oczy, ale we fioletach źle się czuję. Tym bardziej w czerwonych ustach :D

      Usuń
  6. Nice shades to suit everyone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna paletka, lubię szatę graficzną produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory piękne, opakowanie również, cena według mnie troszkę przesadna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jakość jest naprawdę dobra. Poza tym zawsze można zapolować na promocję :)

      Usuń
  9. Bardzo ładna paletka, mam podobną z identycznymi kolorami i się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie moja kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jakos nie kupuje ta paleta, chociaz mam bronzer Bahama mama i jestem bardzo na tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kupiła bardzo, z kolei zaś bronzer mnie tak nie kusi :)

      Usuń
  12. Ta paleta kusi mnie od jakiegoś czasu. Podoba mi się pigmentacja cieni, idealna do dziennego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nią wyczarować wiele ładnych makijaży :)

      Usuń
  13. Biorąc pod uwagę, że takie cienie u mnie bardzo długo schodzą wolę dopłacić i mieć dobrą jakość :D A nudziakowe kolory to takie podstawowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z tej palety byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię taką kolorystykę, marka sama w sobie ciekawi mnie już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka paletek z The Balm :) Bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta marka w końcu zobowiązuje :) Bardzo podobają mi się w tych paletach, nie tylko cieni, ciekawe połączenia i gry słowne i wizerunki mężczyzn właśnie :D To coś zupełnie innego, z czym nie spotkałam się w innych markach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to bardzo podoba. Niby taki drobiazg, ale wyróżnia się na tle innych palet :)

      Usuń
  17. Bardzo ładne kolory, lubię takie uniwersalne palety, właśnie po takie sięgam najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, u mnie to praktycznie codzienny wybór :)

      Usuń
  18. Piękna jest ta paletka i to wreszcie coś dla mnie, bo kolory są neutralne i chłodne:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nią wyczarować bardzo ładne makijaże :)

      Usuń
  19. Akurat w tym przypadku cena idzie z jakością i warto się nią zainteresować :). Kiedyś miałam jedną ich paletkę, fajna była i w sumie ta także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się pomysł z wizerunkami mężczyzn. Taki zabawny akcent. :D Jeśli chodzi o cenę to zwykle decyduję się na tańsze kosmetyki, które wcale nie są gorsze od tych drogich. ;) No chyba, że chodzi o jakieś dermatologiczne specyfiki, które mają mi pomóc uporać się z niedoskonałościami, to wówczas biorę nawet te droższe. W końcu twarz ma się tylko jedną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że są tańsze i równie dobre. Ale są też droższe i beznadziejne. Ta mimo wszystko jest warta tej ceny :)

      Usuń
  21. Some really nice shades in this palette :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam nigdy tej paletki ale ja kojarzę :) kolory ma świetne, idealne pod moj gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest bardzo znana, więc na pewno gdzieś Ci wpadła w oko :)

      Usuń
  23. Pamiętam, że swego czasu lubiłam paletki The Balm. Mam jednak wrażenie, że firma stanęła w miejscu i nie oferuje niż nic, co mogłoby nas zaskoczyć. Jakość cieni też się nie zmieniła. Dawno nic nie używałam, ale poza paletkami z serii Meet Matt(e) za niczym w sumie nie tęsknię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wszystko zależy od wymagań, ale dla mnie i ta jakość jest już wysoka i wystarczająca :) ale zgadzam się, że obecnie rynek tyle tego oferuje, że jednak warto się rozwijać :)

      Usuń
  24. Bardzo przyjemne kolorki, które jak sama piszesz, zachowują się na powiece świetnie- paletka idealna. I słusznie zauważono, że 120 zł za paletkę, to może i dużo lecz...mamy gwarancję, że nie kupujemy bubla, tylko dobrą paletę, która będzie nam służyć przez długi czas. Za to warto dać więcej...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym kolory są tak przemyślane, że bez problemu możemy sięgać po wszystkie :)

      Usuń
  25. Śliczna ta paletka- cudne kolory i pigment też super :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś ta paletka była mega popularna ale raczej wyparły ją nowe kolekcje:D Szkoda, że The Balm to teraz trochę zapomniana marka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto wrócić do takich marek, kiedy nie ma już na nie takiego parcia :)

      Usuń
  27. Podoba mi się kolorystyka tej paletki. Myślę, że warta swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super paletka, wizerunki mężczyzn dodają jej charakteru i zabawnego akcentu :D
    Kolorystyka totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się prezentują Ci faceci. Jest na co popatrzeć :D

      Usuń
  29. Kolorki ładne i wierzę, że jakość świetna ale tyle bym nie wydała. Nie ma szans :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię cienie The Balm, a ich palety są naprawdę zabawne pod względem wizualnym ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi sie szata graficzna produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nigdy palety cieni z The Balm i sama nie wiem czy na jakąś się skuszę bo jednak 120 zł to dla mnie jak na amatora makijażu ciut za dużo :) Lubię takie neutralne kolory w paletach cieni :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.