środa, 16 października 2019

Catrice - baza pod podkład, paleta rozświetlaczy oraz zjawiskowy róż do policzków

nowości catrice jesień/zima
Cześć :)

Rynek kosmetyczny oferuje wiele marek, które od dawien dawna mają swoje stałe i bezpieczne miejsce. Mam nawet wrażenie, że dorastają - wręcza dojrzewają - razem ze mną. Z każdym rokiem jakość staje się lepsza, a oferta ciekawsza. Jedną z takich firm zajmujących się kolorówką jest Catrice, która wprowadziła nowości na sezon jesień/zima. Dzisiaj przedstawię kilka z nich - bazę pod podkład 'ten!sational 10 in 1 dream', paletę 'luminice glow' oraz róż do policzków 'glowing & multicolour'.

baza pod podkład 'ten!sational 10 in 1 dream'

nowości catrice jesień/zima

Kosmetyk znajduje się w plastycznej tubce. Ma prostą, estetyczną szatę graficzną. 
Konsystencja jest typowo kremowa i lekka. Ma delikatnie różowe zabarwienie, które po rozprowadzeniu jest zupełnie niewidoczne. 
Producent obiecuje nam niemalże cuda na kiju, gruszki na wierzbie itd, itd. Jakie widzę efekty u siebie?
Zacznę od tego, że baza pozostawia moją mieszaną cerę niby zmatowioną, niby taką 'normalną'. W tym sensie, że po jej nałożeniu skóra wygląda praktycznie tak samo jak przed aplikacją, z tą tylko różnicą, że jest bardziej ukojona i lżejsza. Wiecie o co chodzi - niby nie widzicie różnicy, ale ją czujecie.

nowości catrice jesień/zima

Jeśli chodzi o strukturę skóry to widzę, że po zastosowaniu bazy 'ten!sational 10 in 1 dream' pory są mniej widoczne. Zwłaszcza te, które najbardziej doskwierają mi w okolicach nosa. Kosmetyk nie ma jednak wpływu na widoczność zmarszczek, a nie mam ich zbyt wiele ani nie są głębokie. 
Czy, zgodnie z obietnicą, wyrównuje koloryt cery? Może ten różowy pigment rzeczywiście daje wrażenie, że buzia jest jednolita, ale na pewno nie można się spodziewać, że znikną nam wszystkie przebarwienia. Niemniej jednak buzia wygląda na zdrowszą, świeżą.
Ostatnim aspektem jaki muszę zaznaczyć jest to, że baza bardzo dobrze współgra z podkładami. Nakładałam różne - i lekkie, i bardziej kryjące, w musie, płynne - efekt za każdym razem był równie dobry. Nic się nie warzyło, nie grudkowało. 
Nie zauważyłam aby kosmetyk mnie zapchał, ale muszę zaznaczyć, że nie nakładam go codziennie. Nie mam takiej potrzeby, a też nie czuję konieczności niepotrzebnego męczenia skóry.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena to 25,99 zł za pojemność 30 ml.

 paleta 'luminice glow'

nowości catrice jesień/zima

Kosmetyk otrzymujemy w solidnym, kartonowym opakowaniu. ma śliczna szatę graficzną, w której dominuje czarny kolor ze złotymi dodatkami. W środku znajdziemy lusterko oraz trzy produkty w oddzielnych przegródkach.
Paleta występuje w dwóch wariantach. Posiadam wersję 020 Feel Gold, w której znajdziemy następujące odcienie:
1 soft highlighter - jasny, beżowy, nawet ciut perłowy rozświetlacz z odrobinką różowego pigmentu
2 highlighter -  rozświetlacz w klasycznej, złotej tonacji
3 bronzing highlighter - ciepły brąz z domieszką brzoskwini 
Jak same nazwa wskazuje, produkty mają błyszczące wykończenie


nowości catrice jesień/zima

Nie dają efektu nachalnych drobinek a raczej piękną, połyskująca taflę. Pięknie się mienią ożywiając naszą twarz, dodając jej zdrowego, świeżego wyglądu. Trzeba jednak pamiętać, że ten typ produktu podkreśla pory, dlatego trzeba nakładać go rozsądnie, w odpowiednich miejscach.
Pozostając w temacie ilości muszę nadmienić, że oczywiście moc rozświetlaczy - a tym samym efekt - można odpowiednio budować. Nakładając odrobinę uzyskamy bardzo delikatny wygląd. Kiedy jednak nie pożałujemy sobie macania pędzla w tych rozświetlaczach możemy skończyć tak jak ja za pierwszym razem - z otwartą buzią i jednym wielkim 'wow'. Zwłaszcza środkowy odcień ma wielką moc.

nowości catrice jesień/zima

Wspomnę jeszcze o ich zastosowaniu, bo nie zawsze jest to oczywiste. Każdy z kolorów można oczywiście nakładać zgodnie z przeznaczeniem, czyli na kości policzkowe, jednak brązowy odcień zupełnie nie pasuje pod tym kątem do mojej karnacji. najbardziej odpowiada mi złoto. Dwa pozostałe lubię traktować jak klasyczne cienie do powiek. Nałożone na środek powieki, zwłaszcza na klej, potrafią zrobić całą robotę. Do tego trochę matu w załamanie, mocno wytuszowane rzęsy i niczego więcej nie potrzebuję.
Na koniec trwałość, która u mnie lepiej wypada na powiekach. Tam każdy z wariantów wytrzymuje jakieś 5-6 godzin, potem lekko zbiera się w załamaniach. Na twarzy, z racji mojej tendencji do jej macania, po jakiś 4 godzinach potrzebowałabym poprawki. Rzadko to jednak robię, bo z reguły poprawiany ciągle makijaż lubi się ciastkować i wyglądać brzydko i przerysowanie.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Paleta kosztuje 28,99 zł za łączną pojemność 12,6 g.

róż do policzków 'glowing & multicolour'


nowości catrice jesień/zima

Produkt znajduje się w małym, poręcznym opakowaniu z plastiku. Ma przezroczysty wierzch, dzięki czemu od razu mamy podgląd na kolorystykę. 
Po otwarciu naszym oczom ukazuje się istne cudo. Kosmetyk ma formę przepięknej, różnobarwnej mozaiki sprasowanej w formę geometrycznych wzorów. Sami przyznajcie, czyż nie wygląda obłędnie?


nowości catrice jesień/zima

Róż występuje w dwóch wariantach kolorystycznych. Posiadam odcień 020 'It's  wine o'clock'. Przyglądając się dokładnie zauważymy, iż składa się z trzech oddzielnych kolorów: jasnego i dość chłodnego różu, brudnego różu z delikatnie czerwonym pigmentem oraz ciemniejszego różu z fioletowym podtonem. Kiedy zmieszamy je razem uzyskamy coś na wzór  klasycznego, dość neutralnego w tonacji różu.


nowości catrice jesień/zima

Jak możecie zauważyć, pigmentacja jest solidna, więc trzeba uważać z nakładaną ilością. Przy nadmiarze można porobić sobie plamy, jednak plusem jest to, że łatwo o rozblendowanie i skorygowanie ewentualnych mankamentów.
Kosmetyk nie zawiera drobinek, jednak daje satynowe, a przy tym rozświetlone wykończenie.
W efekcie skóra wygląda na zdrową, promienną. Jest wyraźnie ożywiona.
Oczywiście z różem, podobnie jak z paletą rozświetlaczy, możemy eksperymentować i każdy z kolorów aplikować oddzielnie jako dzień. Wzory na tłoczeniu są dość małe, jednak pędzel do powiek spokojnie sobie z tym poradzi.
Cena kosmetyku to 16,99 zł za pojemność 5,5 g.

Jak możecie się domyślać, ze wszystkich produktów jestem zadowolona i lubię po nie sięgać. Jeśli mam być dokładna to na pewno wyróżnię róż oraz złoty rozświetlacz. Kosmetyki są warte zainteresowania, nie kosztują dużo a znajdziemy je m.in. w drogeriach Natura lub Hebe.
Lubicie kosmetyki Catrice? Macie jakieś perełki godne polecenia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔
Blogowanie jest bardzo istotną częścią codzienności każdego blogera. Potrafi przysporzyć wiele radości, pozwala poznawać nowych ludzi. Jednak w całym gąszczu pojawiających się ciągle stron ciężko wyróżnić się na tle 'starych wyjadaczy'. Aby trafić do szerszego grona odbiorców niezbędne wydaje się pozycjonowanie stronDzięki temu nasza witryna ma szanse trafić na szczyt wyszukiwarki Google zyskując tym samym na popularności. 

90 komentarzy:

  1. Kochana,
    paleta 'luminice glow' i ten róż do policzków momentalnie skojarzyły mi się z moją bliską przyjaciółką. Paleta zawiera dokładnie takie barwy, jakie ona uwielbia, a różu na jej twarzy nigdy nie brakuje. :) Na pewno powiem jej o tych cudach! Tym bardziej, że są z Twojego polecenia. Zerknę jeszcze na to pozycjonowanie stron, bo co prawda gdzieś tam już o tym słyszałam, ale fajnie byłoby się w to w końcu zagłębić, skoro coś tam tworzę w Internecie :) Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło, że uważasz moje polecenia za warte uwagi i rzetelne :) Temat pozycjonowania stron przyda się każdemu, więc na pewno warto go zagłębić :)

      Usuń
  2. Również mi się podoba środkowy odcień rozświetlacza, a ten najciemniejszy stosowałabym na powieki - lubię takie kolory :) Po róż bardzo rzadko sięgam. Baza też wydaje się być fajna, głównie ze względu, że radzi sobie z porami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacze są uniwersalne, więc można się z nimi bawić :)

      Usuń
  3. The blush has a nice pink and the cartridge as well.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paleta rozświetlaczy jest super, a ten róż wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej bazie juz troche slyszalam i przyznake ze mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki. Mnie najbardziej spodobała się paleta rozświetlaczy. Piekne są

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta i rozświetlacz skradli moje serce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż jest bardzo ładny i dobrze się z nim pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paleta rozświetlaczy wpadła mi w oko. Markę lubię i już od lat kupuję od nich kredkę do brwi 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę to ma też świetną paletkę do brwi :)

      Usuń
  10. Dzięki Tobie poznałam coś nowego (w sensie, że nie róż, tylko marka) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się odcienie paletki chociaż ten brąz też nie do końca mógłby mi pasować ;p róż do policzków ma przepiękny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego staram się te produkty gospodarować inaczej, aby znaleźć im zastosowanie :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię markę Catrice. Przypadkowo się z nią poznałam, ale są to dobre kosmetyki i nie kosztują krocie :) Przedstawionych przez Ciebie produktów nie używałam, ale z chęcią spróbowałabym tej paletki rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. To nowości na obecny sezon, więc najlepiej szybko zakupić :)

      Usuń
  13. Paletka i róż prezentują się świetnie. Muszę je sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, zwłaszcza że nie są to drogie kosmetyki :)

      Usuń
  14. Wonderful products. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie miałam bazy pod podkład :) Podobają mi się kolorki palety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta paleta rozświetlaczy wygląda cudownie! Róż też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście róż wygląda cudnie!☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie tych produktów nie kojarzę :P Ale co podchodzę do ich szafy to jakoś nic mnie nie przyciąga :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowości, więc ciężko aby je kojarzyć od dawna :)

      Usuń
  19. Bardzo mi się podobają te nowości i każdą z nich z chęcią bym wypróbowała :) A jeśli chodzi o markę Catrice, to uwielbiam jej produkty do brwi, zwłaszcza kredkę i nie zliczę, ile sztuk już zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, która ją poleca. Na pewno sama też wypróbuję :)

      Usuń
  20. Bazę mam :) Po róż rzadko sięgam, ale ta paleta rozświetlaczy wpadła mi w oko podczas ostatniej wizyty w Drogerii Laboo i teraz trochę żałuję, że jednak jej nie wzięłam skoro środkowy ma taką moc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest bardzo wyraźny i nie trzeba go nakładać w dużej ilości :)

      Usuń
  21. Chętnie wyprobowalabym tej bazy. Nie stosowałam opisanych produktów ale kilka produktów ten marki stosowałam i wszystkie sie u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kosmetyki prezentują się wspaniale chociaż żądnego z nich nie używałam po mimo tego, że marka Catrice jest jedną z moich ulubionych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo dobre jakościowo produkty, a przy tym niskie ceny :)

      Usuń
  23. Lubię kosmetyki Catrice 😃
    Z tej firmy mogę polecić podkład i kamuflaż 😀
    Na róż napewno się skuszę-jest przepiękny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład dopiero zaczynam testować, mam nadzieję że też będę zadowolona :)

      Usuń
  24. Miałam kiedyś kamuflaż od catrice :) róż jest przepiękny choć nie do końca w moim odcieniu. Zdecydowanie wolę przygaszony róż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Markę znam głównie z korektora, z którym się nie rozstaje :) Od lat ten samm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor mam w płynnej formie. Rzeczywiście jest dobry :)

      Usuń
  26. Z tej firmy nie miałam zbyt dużo kosmetyków. W oko wpadła mi ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozświetlacze super i ten róż :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Młodzi teraz mają w czym wybierać. Pamiętam ,moją kosmetyczkę a widzę kosmetyczkę córki ..Ileż w niej różnorodności.W mojej było ubogo..teraz już nie potrzebuję tego ,w wyjątkowych sytuacjach delikatny makijaż.☺Pozdrawiam.♥

    OdpowiedzUsuń
  29. The blush is really beautiful. By the way, I didn't know these products.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Rozświetlacze cudo ♥ Jak ja uwielbiam takie perełki ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie sobie przypomniałam, że kiedyś miałam cienie tej marki i świetne były :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Róż podoba mi się najbardziej :) szkoda byłoby mi go używać

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.